Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis MarBas: Six Flags season pass.
Reis MarBas: Six Flags season pass.
Tijdens onze 2-weekse reis door het noordoosten van de VS in de meivakantie (eind april/begin mei '19) willen wij 2 of 3 parken van Six Flags aandoen.
Op dit moment zijn de seizoenpassen voor 2019 online vrij goedkoop aan te schaffen en heb je de kosten er al bij het 2e park uit.
De pas moet je ophalen bij het park, waar je de seizoenpas aangeschaft hebt. Omdat we het vermoeden hebben dat de parken in april/mei nog niet de hele week open zijn, is het een hele puzzel om de rondreis zo te plannen dat we op het juiste moment op de juiste plaats zijn.
Voor het komende seizoen staat er nog geen info op de website sixflags.com en de medewerkers geven aan zelf ook nog niets te weten over openingstijden in 2019. Schiet dus niet zo op!
Maar ... als ik online een seizoenpas koop, moet ik wel zeker weten dat ik die ook op kan halen. Dus is de vraag of iemand uit ervaring van eerdere jaren weet of de parken in april al open waren, of dat alleen in het weekend was (za/zo of vr/za/zo) en of ze tijdens Pasen van vr tot ma open waren.
We willen de parken SF New England, SF great adventure en SF America aandoen en hopen de pas tijdens 2e Paasdag in New England op te kunnen halen.
Onze voorlopige planning:
vr 19 april Toronto
za 20 …?
zo 21 Lake Placid of Vermont ?
ma 22 SF New England
di 23 NY
wo 24 NY
do 25 NY
vr 26 SF great adventure
za 27 Atlantic city
zo 28 SF America
ma 29 Washington
di 30 Washington
wo 1 mei Lancaster
do 2 Ithaca/Whatkins Glenn
vr. 3 Niagara
za 4 Toronto
Verder twijfelen we nog tussen een camper of auto/motels.
Alle tips/adviezen zijn welkom.
Op dit moment zijn de seizoenpassen voor 2019 online vrij goedkoop aan te schaffen en heb je de kosten er al bij het 2e park uit.
De pas moet je ophalen bij het park, waar je de seizoenpas aangeschaft hebt. Omdat we het vermoeden hebben dat de parken in april/mei nog niet de hele week open zijn, is het een hele puzzel om de rondreis zo te plannen dat we op het juiste moment op de juiste plaats zijn.
Voor het komende seizoen staat er nog geen info op de website sixflags.com en de medewerkers geven aan zelf ook nog niets te weten over openingstijden in 2019. Schiet dus niet zo op!
Maar ... als ik online een seizoenpas koop, moet ik wel zeker weten dat ik die ook op kan halen. Dus is de vraag of iemand uit ervaring van eerdere jaren weet of de parken in april al open waren, of dat alleen in het weekend was (za/zo of vr/za/zo) en of ze tijdens Pasen van vr tot ma open waren.
We willen de parken SF New England, SF great adventure en SF America aandoen en hopen de pas tijdens 2e Paasdag in New England op te kunnen halen.
Onze voorlopige planning:
vr 19 april Toronto
za 20 …?
zo 21 Lake Placid of Vermont ?
ma 22 SF New England
di 23 NY
wo 24 NY
do 25 NY
vr 26 SF great adventure
za 27 Atlantic city
zo 28 SF America
ma 29 Washington
di 30 Washington
wo 1 mei Lancaster
do 2 Ithaca/Whatkins Glenn
vr. 3 Niagara
za 4 Toronto
Verder twijfelen we nog tussen een camper of auto/motels.
Alle tips/adviezen zijn welkom.
Re: six flags season pass
Tweede Paasdag kennen ze niet in de VS, dus ze zullen op maandag gewoon open zijn.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3253 Weergaves
-
Laatste bericht door MartijnL
-
- 25 Reacties