volgend jaar zijn wij (gezin met twee kinderen/ pubers) van plan om eind juli tot en met medio augustus naar noordoost Amerika (eventueel inclusief Canada) te gaan. We vliegen op New York en willen dan met de camper rondtrekken. Nu twijfelen we heel erg over de route. Ik ben benieuwd naar jullie tips. Hieronder staan twee uitwerkingen, eentje volledig noordoost Amerika en eentje gecombineerd met Canada.
De dag waarop de we de camper ophalen en moeten inleveren staan al vast.
Hoe zouden jullie de route inrichten? Via Canada of juist in Amerika blijven? Een van de kinderen zou heel graag beren zien, al kom ik ze liever vanuit de camper tegen dan wandelend

Bij route 2 twijfel ik enorm over het stuk tussen Niagara Falls en Washington en waar kan ik daar eventueel nog een leuke stopplek vinden en waar moet ik dan dagen vanaf halen. Is 2 dagen Ithaca en 2 dagen Finger Lakes te lang en valt hier eventueel wat te halen?
Welke plekken moeten we echt zien en verblijven we soms te kort of juist te lang op een plek. Hopelijk hebben jullie nog tips voor ons om de reis nog onvergetelijker te maken

Dag Route 1
1 New York
2 New York
3 New York
4 New York
5 Ithaca
6 Ithaca
7 Finger Lakes
8 Finger Lakes
9 Niagara Falls
10 Toronto
11 Toronto