Ik wou deze keren de kosten wat gedrukt houden. Maar ik val omver van de prijzen in plaatsen zoals Provincetown, Martha's vineyard, Washington en gewoon in het algemeen over de hele route.
In Provincetown kan ik niets vinden onder de 450 euro per nacht. Een degelijk, goed gelokaliseerd hotel, in Washington ook al snel 300 à 400 euro per nacht. Ik begin me sterk af te vragen of deze route wel kan passen in een wat budget vriendelijkere vakantie.
Vorige zomer deden we voor de 2de keer een ronde NP's in the zuidwesten (+steden), we bezochten al meerdere keren Florida (waar we ook in april 2025 terug naartoe trekken) en ook New York is afgevinkt.
We zijn er wel uit dat kamperen niet echt ons ding is (ondervonden we voorbije zomer

Is dit misschien toch niet de geschikte regio voor een tour 'on a budget'? Zijn er andere regio's in de VS, die we nog niet deden en waar de temperatuur in juli nog te doen valt en wat goedkoper zijn?
Ik dacht eigenlijk niet meer dan 200 euro/nacht te spenderen aan een hotelkamer voor 4. Op al onze reizen naar de VS is dat altijd gelukt. En dan waren dat zeker niet enkel motels.