Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

aanvragen van gratis tourist/visitor guide new york

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
marijkegoesUSA
Amerika-ontdekker

aanvragen van gratis tourist/visitor guide new york

Bericht door marijkegoesUSA »

ik ben op zoek naar een gewone papieren gids die je kan aanvragen op internet over New York, leest toch fijner dan op de comp. Maar waar kan ik die vinden. Van california lukte het wel en die is nu onderweg (hoop ik).
simone into the U.S.A.
Amerika-newbie

Bericht door simone into the U.S.A. »

Ik ben ook op zoek. En die van California, where did you found it?
Ik wil er ook graag eentje namelijk. Thanks already,

xx Simone
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Google is je vriend:
'New York Department of Tourism' gaf me als eerste deze hit:
http://www.iloveny.com/
(bovenaan rechts staat 'brochures').
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Michèle
Amerika-newbie

Bericht door Michèle »

Ik heb geprobeerd om zo'n een brochure te ontvangen maar blijkbaar kan je het enkel krijgen als je in de usa of canada woont? :shock:

Please confirm the brochure(s) you would like mailed to you, limiting your selections to two publications. Please note that we are only able to mail brochures within the U.S. and Canada.
Living the American Dream!!!
marijkegoesUSA
Amerika-ontdekker

sorry ben er even tussenuit geweest maar hierbij het antwoord op de california visitor's guide. Ik heb em hier voor me liggen, hij is net binnen. hier kan je em aanvragen:

http://www.visitcalifornia.com/page.php?id=811
en dan naar hardcopy gaan linksonderaan de pagina.

Er staat echt heel veel info in, ook veel maps van california. Het duurt zo'n 3 a 4 weken vor je em in huis hebt
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ik vind zelf de Time Out gidsen geweldig. Zijn gewoon te bestellen via Amazon en niet duur.
peter1962
Amerika-ontdekker

Re: aanvragen van gratis tourist/visitor guide new york

Bericht door peter1962 »

marijkegoesUSA schreef:ik ben op zoek naar een gewone papieren gids die je kan aanvragen op internet over New York, leest toch fijner dan op de comp.
Wanneer ga je naar NY, wil er wel eentje meenemen voor je maar wij gaan pas eind september :?

peter
marijkegoesUSA
Amerika-ontdekker

zelf vliegen wij al op 9 september, dus dat gaat niet helemaal lukken dan. Maar sowieso bedankt voor het aanbod :wink:
peter1962
Amerika-ontdekker

Bericht door peter1962 »

Michèle schreef:Ik heb geprobeerd om zo'n een brochure te ontvangen maar blijkbaar kan je het enkel krijgen als je in de usa of canada woont? :shock:
Ik kreeg deze melding ook bij een andere site. Ik heb ze gemaild met de vraag of ik ze naar mijn eerste verblijf in NY konden sturen (ben daar 5 dagen) of dat hun gids bij een visitorscenter verkrijgbaar was.
Kreeg binnen 1 dag bericht terug: ze stuurde het alsnog per post op, bij wijze van uitzondering!!

Peter
Fargo
Amerikafan

Bericht door Fargo »

http://www.nycvisit.com/content/index.cfm?pagePkey=11

Op bovenstaande link kun je gratis de NYC Visitor's Guide bestellen. En nog wat boekjes... Schijnt wel even te duren voor het aankomt (maximaal 6 weken).
I'm going where the sun keeps shining, through the pouring rain
Going where the weather suits my clothes
BuckeyeRed
Amerikakenner

Bericht door BuckeyeRed »

Fargo schreef:http://www.nycvisit.com/content/index.cfm?pagePkey=11

Op bovenstaande link kun je gratis de NYC Visitor's Guide bestellen. En nog wat boekjes... Schijnt wel even te duren voor het aankomt (maximaal 6 weken).
Ik heb ze eind juni aangevraagd en nog steeds niets, inmiddels zit onze trip (eind juli) er allang op, dus laat die 6 weken ook maar zitten... en dat was binnen de US! :)
Fargo
Amerikafan

Bericht door Fargo »

:lol:

Aha! Ik heb de link van iemand in Nederland die hem na zes weken in de bus kreeg. Ach, het is voor niks dus ik heb mijn gegevens gewoon even ingevuld ;)
I'm going where the sun keeps shining, through the pouring rain
Going where the weather suits my clothes
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer