Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

nog steeds plannende docent

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Gesloten
melpel
Amerika-ontdekker

nog steeds plannende docent

Bericht door melpel »

Heren en dames,

Ik weet dat de vrag hier eigenlijk niet thuishoort (en ja; ik ben ook al zo brutaal geweest hem persoonlijk te stellen) maar omdat ik het idee heb dat hier een aantal oost-VS-inwoners kijken, toch deze vraag nog even hier...

Heren en dames,

Behalve het tourist-zijn is vandaag het idee opgekomen om te bekijken of het mogelijk is om het Amerikaanse onderwijs eens mee te maken. Aan u de vraag of u weet of scholen in de VS een verzoek voor een bezoek zouden inwilligen (ofwel; hoe groot is de gastvrijheid als het gaat om een kijkje-in-de-onderwijskeuken?) en misschien ook wel de brutale vraag of iemand -liefst in de buurt van Washinton DC- scholen en/of (mail)adressen kent waar ik terecht zou kunnen.

Groet vanuit Bergen op Zoom,

Martijn Pellis
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Note Mod: Omdat je deze vraag ook al gesteld hebt in "Amerika Algemeen" gaat hier het slotje op.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer