Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Broadway shows
Broadway shows
Verschillende keren heb ik hier al gelezen over discount tickets voor Las Vegas shows.
Wij willen graag een Broadway show gaan meemaken, maar ja, die prijzen... Daarom ben ik ook op zoek gegaan en kwam de site van 'New York TV Shows Tickets' tegen. http://www.nytix.com
Heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes,
Paul
Wij willen graag een Broadway show gaan meemaken, maar ja, die prijzen... Daarom ben ik ook op zoek gegaan en kwam de site van 'New York TV Shows Tickets' tegen. http://www.nytix.com
Heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes,
Paul
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wat ik van die site begrijp is, dat ze je gidsen voor $4 per stuk willen verkopen, is dat zo?
De enige bonafide discount tickets verkoper, die ik in New York ken, is TKTS. Daar kun je op de dag van de show tickets voor de halve prijs kopen.
De enige bonafide discount tickets verkoper, die ik in New York ken, is TKTS. Daar kun je op de dag van de show tickets voor de halve prijs kopen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ik ben vorige week naar Avenue Q geweest. op Broadway. en naar de ticketbooth geweest van de link die Petra heeft geplaatst.
Deze gaat om 3 uur open. Zorg dat je een beetje op tijd bent want het is daar druk.
Ze hebben een soort lichtbak waarop staat voor welke shows ze kaartjes hebben en hoeveel % korting je krijgt. Maximaal 50%.
Verschillend per dag hebben ze een gevarieerd aanbod aan shows. Sommige heel bekend en andere minder.
Wil je naar een echte grote productie zoas Tarzan, Mary Poppins, etc. Dan zul je waarschijnlijk gewoon online moeten bestellen en ruim van te voren. En voor de volle prijs.
Die site die je zelf opgaf ziet er leuk uit maar ik durf niet zeker te zeggen dat ze ook echt betrouwbaar zijn.
Deze gaat om 3 uur open. Zorg dat je een beetje op tijd bent want het is daar druk.
Ze hebben een soort lichtbak waarop staat voor welke shows ze kaartjes hebben en hoeveel % korting je krijgt. Maximaal 50%.
Verschillend per dag hebben ze een gevarieerd aanbod aan shows. Sommige heel bekend en andere minder.
Wil je naar een echte grote productie zoas Tarzan, Mary Poppins, etc. Dan zul je waarschijnlijk gewoon online moeten bestellen en ruim van te voren. En voor de volle prijs.
Die site die je zelf opgaf ziet er leuk uit maar ik durf niet zeker te zeggen dat ze ook echt betrouwbaar zijn.
- Louise
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij gaan 16 juli naar de VS en we beginnen in NYC. Het is dan ook de bedoeling als grote musicalfans die wij zijn, naar een musical te gaan.
Het wordt waarschijnlijk Beauty & The Beast, deze hebben we hier in Ned gezien en dan is het verhaal ook een beetje te snappen voor onze dochter van 11, het is tenslotte toch in het engels. Ik heb op een site gelezen dat 28 juli de laatste speeldag is, kunnen we dat nog net meepakken.
Ik begrijp dat voor Tarzan het dan niet mogelijk is om op de dag zelf kaartjes te krijgen?
Veel dingen vallen toch een beetje af met een kind erbij. Het moet nog wel te volgen zijn en anders zijn we de hele tijd bezig met vertalen.
Alhoewel... ze heeft wel al engels op de basisschool, maar of dat al genoeg is...
We zijn wel in Londen naar The Lion King geweest, en toen ging het wel met het snappen van het verhaal.
Nou ja, wel gaan in iedergeval naar TKTS en dan zien we wel wat het gaat worden!
Louise
Het wordt waarschijnlijk Beauty & The Beast, deze hebben we hier in Ned gezien en dan is het verhaal ook een beetje te snappen voor onze dochter van 11, het is tenslotte toch in het engels. Ik heb op een site gelezen dat 28 juli de laatste speeldag is, kunnen we dat nog net meepakken.
Ik begrijp dat voor Tarzan het dan niet mogelijk is om op de dag zelf kaartjes te krijgen?
Veel dingen vallen toch een beetje af met een kind erbij. Het moet nog wel te volgen zijn en anders zijn we de hele tijd bezig met vertalen.
Alhoewel... ze heeft wel al engels op de basisschool, maar of dat al genoeg is...
We zijn wel in Londen naar The Lion King geweest, en toen ging het wel met het snappen van het verhaal.
Nou ja, wel gaan in iedergeval naar TKTS en dan zien we wel wat het gaat worden!
Louise
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Die site die jij hebt geplaatst komt op mij over als een site die alleen maar geld will verdienen aan een soort handleiding die ze willen verkopen. Aan de hand van die handleiding kan je dan goedkopere kaartjes krijgen. Lijkt mij dus niet echt handig om te gebruiken, die link van Petra is de officiele site en ben je in ieder geval zeker van je echte kaartjes.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Ik ben met discount (TKTS) naar Beauty & The Beast geweest, is wel alweer een jaartje geleden. En inderdaad, ze stoppen er eerdaags mee, dus je laatste kansLouise schreef: Het wordt waarschijnlijk Beauty & The Beast, deze hebben we hier in Ned gezien en dan is het verhaal ook een beetje te snappen voor onze dochter van 11, het is tenslotte toch in het engels. Ik heb op een site gelezen dat 28 juli de laatste speeldag is, kunnen we dat nog net meepakken.
Louise

En, zoals Bennogr aangeeft, wij zijn toen ook naar South Street geweest hiervoor !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
-
- Amerika-expert
Ik geloof dat Avenue Q elke dag een loting houdt, voor zoiets van $20 op de eerste rij.
Mijn zoon heeft daar een tijdje geleden aan meegedaan en nog gewonnen ook, dus het kan inderdaad.
Miischien dat andere theaters dat ook doen, blader eens door de Village Voice, Time Out, en voor de meest volledige opsomming: de New Yorker.
Mijn zoon heeft daar een tijdje geleden aan meegedaan en nog gewonnen ook, dus het kan inderdaad.
Miischien dat andere theaters dat ook doen, blader eens door de Village Voice, Time Out, en voor de meest volledige opsomming: de New Yorker.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- Bushmaster
- Amerika-expert
Tarzan is ook goed te doen hoor met iemand van 11, alleen zal je die waarschijnlijk niet bij TKTS kunnen kopen, "same-day-tickets" (voor Tarzan) kan je kopen op/in time-square-infocenter, $110,00 voor de top plaatsen (ByTheWay, Tarzan is super)Het wordt waarschijnlijk Beauty & The Beast, deze hebben we hier in Ned gezien en dan is het verhaal ook een beetje te snappen voor onze dochter van 11, het is tenslotte toch in het engels. Ik heb op een site gelezen dat 28 juli de laatste speeldag is, kunnen we dat nog net meepakken.
Dit is toch wel grappig. Heb de site gevonden van time-square-infocenter en daar stond een verwijzing op voor discount tickets.Bushmaster schreef:Tarzan is ook goed te doen hoor met iemand van 11, alleen zal je die waarschijnlijk niet bij TKTS kunnen kopen, "same-day-tickets" (voor Tarzan) kan je kopen op/in time-square-infocenter, $110,00 voor de top plaatsen (ByTheWay, Tarzan is super)
Jawel hoor, http://www.nytic. com waar deze topic eigenlijk mee begon.
Door deze 'toevalligheid' heb ik me toch maar aangemeld, die $4,00 overgemaakt en een maand toegang gekregen tot allerlei discountcodes.
De geldigheid van die codes is t/m juni en natuurlijk hebben wij tickets nodig voor juli.
Toch maar naar de site van Ticketmaster gegaan en daar een fictieve datum in juni ingegeven en de discountcode vermeld. En ja hoor, daar kon ik Tarzan-kaarten bestellen voor nog geen $70,00.
Mijn nieuwe vraag is nu: heeft iemand ervaring met Ticketmaster?
Groetjes,
Paul
Ticketmaster werkt prima. Al vaker kaartjes (voor van alles en nog wat rodeo, basketbal, concerten) besteld. Meestal doe ik 'will call' waarbij je dan bij de kassa ter plekke je kaartjes kunt ophalen.
Heel toevallig vanmiddag nog kaartjes voor december voor een show in Newcastle (UK) besteld. (daar heb ik echter voor 'ticket fast' gekozen, je krijgt ze dan per e-mail en kunt ze dan uitprinten)
Heel toevallig vanmiddag nog kaartjes voor december voor een show in Newcastle (UK) besteld. (daar heb ik echter voor 'ticket fast' gekozen, je krijgt ze dan per e-mail en kunt ze dan uitprinten)
-
- Amerika-ontdekker
Denk ook eens aan het wereld beroemde The Phantom of the opera in het wel bekende Majestic theater. Das is pas een voorstelling. Die kan je alleen daar nog zien of in London maar in Nederland zeker niet meer.
Over Tarzan las ik op dit forum niet al te positieve berichten, maar dat moet je zelf ondervinden. De NL versie is top hoorde ik van mijn ouders die de voorstelling al hebben gezien.
Over Tarzan las ik op dit forum niet al te positieve berichten, maar dat moet je zelf ondervinden. De NL versie is top hoorde ik van mijn ouders die de voorstelling al hebben gezien.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Phantom of the Opera is fantastisch! Werkelijk heel erg aan te raden.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
- Bushmaster
- Amerika-expert
Ik heb zowel de broadway als de nederlandse vrsie van Tarzan gezien, ik vond ze bijde toppie. Phantom of the Opera was ook goed, maar veel trager/anders dan de "moderne" musicals.Over Tarzan las ik op dit forum niet al te positieve berichten, maar dat moet je zelf ondervinden. De NL versie is top hoorde ik van mijn ouders die de voorstelling al hebben gezien.
(Mamma Mia blijft nog steeds leuk om naar toe te gaan, inderdaad een "feel good" musical)
-
- Amerika-ontdekker
Iedere musical is natuurlijk anders en heeft andere bedoelingen. Iedereen heeft een favoriete musical maar het feit is wel, als je van musicals houdt zit je op de 42tse straat goed. En lukt het niet om een kaartje te bemachtigen bij de ticketbox aan Times Square, dan kan je altijd nog proberen bij het theater zelf.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht