Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
huwelijks rondtrip
-
- Amerika-newbie
huwelijks rondtrip
hallo beste mensen,
07-07-07 gaan wij ( alex en mariel ) trouwen, aansluitend gaan we samen met onze dochter (3) op huwelijksreis naar amerika/canada voor 18 dagen
We zullen aankomen in Toronto waar we vertrekken met een camper richting montréal waar we 2 overnachtingen blijven.
Van Montréal vertrekken we richting adirondecks/whiteface mountain waar we 2 overnachtingen inplannen.
Hierna zullen we via OCC ( orange county choppers montgomery ) in NYC aankomen, hier willen we 4 dagen blijven.
Vervolgens zullen we naar Washington DC gaan waar we 1 dag/nacht blijven.
Van Washington DC gaan we richting Lake Erie, overnachtingen nog onbekend.
Hierna gaan we naar de Niagara Falls.
De eindbestemming is wederom Toronto waar we na het inleveren van de camper nog 1 dag verblijven.
Heeft iemand nog goeie tips vwb de rondtrip zoals bijv. plekken die gezien moeten worden.
We hebben nog een gat in de trip van Washington DC naar lake Erie, heeft iemand goeie suggesties voor deze?
Verder willen wij natuurlijk campings boeken, de KOA campings zijn goed vertegenwoordigd zagen we en zien er op de website en in de folder goed uit.
Iemand hier ervaring mee?
Verder zijn alle op-of aanmerkingen mbt onze reis zeer welkom, dit wordt onze eerste camperreis door de States.
Tot nog toe alleen in Miami geweest.
Bij voorbaat dank
mvgr
Alex en Mariel
07-07-07 gaan wij ( alex en mariel ) trouwen, aansluitend gaan we samen met onze dochter (3) op huwelijksreis naar amerika/canada voor 18 dagen
We zullen aankomen in Toronto waar we vertrekken met een camper richting montréal waar we 2 overnachtingen blijven.
Van Montréal vertrekken we richting adirondecks/whiteface mountain waar we 2 overnachtingen inplannen.
Hierna zullen we via OCC ( orange county choppers montgomery ) in NYC aankomen, hier willen we 4 dagen blijven.
Vervolgens zullen we naar Washington DC gaan waar we 1 dag/nacht blijven.
Van Washington DC gaan we richting Lake Erie, overnachtingen nog onbekend.
Hierna gaan we naar de Niagara Falls.
De eindbestemming is wederom Toronto waar we na het inleveren van de camper nog 1 dag verblijven.
Heeft iemand nog goeie tips vwb de rondtrip zoals bijv. plekken die gezien moeten worden.
We hebben nog een gat in de trip van Washington DC naar lake Erie, heeft iemand goeie suggesties voor deze?
Verder willen wij natuurlijk campings boeken, de KOA campings zijn goed vertegenwoordigd zagen we en zien er op de website en in de folder goed uit.
Iemand hier ervaring mee?
Verder zijn alle op-of aanmerkingen mbt onze reis zeer welkom, dit wordt onze eerste camperreis door de States.
Tot nog toe alleen in Miami geweest.
Bij voorbaat dank
mvgr
Alex en Mariel
07-07-07 is de dag voor ons, 09-07-07 gaan we lekker met zijn drieën naar de usa
- manja
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Helaas, ik kan jullie niet aan tips helpen. Maar wat een mooie datum om te trouwen.....veel plezier op jullie trouwdag!!
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-newbie
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hey alex en mariel,
Wij trouwen in September en wij gaan daarna ook 3 weken naar de vs. Ook wij willen dezelfde route ongeveer doen, alleen willen we dan eindigen in New York, en daar een dag of 5 verblijven. We twijfelen nog of we een auto of een camper willen huren, maar jullie gaan voor de camper zo te zien
Ik ben nu druk bezig alles voor de bruiloft te regelen, en ook voor de reis, dat is best veel werk, maar wel leuk!
Misschien heb je een kaartje van hoe jullie route er uitziet? Ik ben namelijk niet heel goed in het plannen van een reis, omdat ik zo weinig weet van wat leuk is in Amerika. Maar dat komt allemaal wel goed
Veel plezier op jullie bruiloft! Geniet van de voorbereidingen enzo.
(Zit je heel toevallig ook op het trouwshop forum?)
Groetjes, Sunflower
Wij trouwen in September en wij gaan daarna ook 3 weken naar de vs. Ook wij willen dezelfde route ongeveer doen, alleen willen we dan eindigen in New York, en daar een dag of 5 verblijven. We twijfelen nog of we een auto of een camper willen huren, maar jullie gaan voor de camper zo te zien

Misschien heb je een kaartje van hoe jullie route er uitziet? Ik ben namelijk niet heel goed in het plannen van een reis, omdat ik zo weinig weet van wat leuk is in Amerika. Maar dat komt allemaal wel goed

Veel plezier op jullie bruiloft! Geniet van de voorbereidingen enzo.
(Zit je heel toevallig ook op het trouwshop forum?)
Groetjes, Sunflower
Ik zou bij deze indeling Washington overslaan (sorry Petra!!!). Niet dat het niet mooi of interessant of leuk is, nee, helemaal niet, het is een geweldige stad!!! Maar om nou voor 1 dagje te gaan.........
Zou het niet verstandiger en leuker zijn om bijv (eventueel via Philadelphia) de Amish rond Lancaster, Pennsylvania te bezoeken? Geweldig leuk om te zien dat die mensen echt nog zo ouderwets leven. En het ligt ook meer in de richting van Niagara.......
Gaan jullie ook naar Lake Placid? Is een leuk klein plaatsje al vind ik Lake Saranac (er vlak naast) leuker / mooier om te zien. Al rijdt je waarschijnlijk langs / door beide plaatsjes. Omgeving is in ieder geval mooi!!
Zou het niet verstandiger en leuker zijn om bijv (eventueel via Philadelphia) de Amish rond Lancaster, Pennsylvania te bezoeken? Geweldig leuk om te zien dat die mensen echt nog zo ouderwets leven. En het ligt ook meer in de richting van Niagara.......
Gaan jullie ook naar Lake Placid? Is een leuk klein plaatsje al vind ik Lake Saranac (er vlak naast) leuker / mooier om te zien. Al rijdt je waarschijnlijk langs / door beide plaatsjes. Omgeving is in ieder geval mooi!!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wat ik me afvraag is, waarom jullie twee nachten Montreal hebben ingepland? Is daar een speciale reden voor? De weg naar Montreal is redelijk saai en de stad zelf is wel leuk, maar ook weer niet zo speciaal.
Mooier zou zijn om bij het Thousand Islands gebied de VS binnen te gaan en zo naar de Adirondacks te rijden. Dan heb je ook meer tijd vrij voor Washington DC. Dat blijft tenslotte de hoofdstad van dit land en een zeer unieke stad om te bezoeken (en Pete, ik ben het met je eens, voor een dag is Washington de moeite van het omrijden niet, daar moet je zeker ook twee nachten voor uittrekken en natuurlijk eigenlijk veel langer).
Mooier zou zijn om bij het Thousand Islands gebied de VS binnen te gaan en zo naar de Adirondacks te rijden. Dan heb je ook meer tijd vrij voor Washington DC. Dat blijft tenslotte de hoofdstad van dit land en een zeer unieke stad om te bezoeken (en Pete, ik ben het met je eens, voor een dag is Washington de moeite van het omrijden niet, daar moet je zeker ook twee nachten voor uittrekken en natuurlijk eigenlijk veel langer).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Smaken verschillen; ik vond Montreal juist het hoogtepunt van onze vakantie. Uniek in zijn soort, typisch frans, Mont Royal en bezienswaardigheden, ik vond het geweldig.
Jammer dat je het jazzfestival mist (t/m 8 juli), maar er zijn ongetwijfeld allerlei andere (straat)festivals, als je daar van houdt. Mijn (toen 2 jarige) zoon vond het Biodome fantastisch.
Jammer dat je het jazzfestival mist (t/m 8 juli), maar er zijn ongetwijfeld allerlei andere (straat)festivals, als je daar van houdt. Mijn (toen 2 jarige) zoon vond het Biodome fantastisch.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Leuk, een OCC fan!
Doe Paulie de groeten
http://members.chello.nl/hplbiesheuvel/Henk&Paulie.JPG
Kwam hem toevallig tegen, de eerste keer dat ik daar was (de "nieuwe" shop, waar het zwaard in de muur zit...). Stukje verderop langs de hoofdweg zit de showroom + merchandise winkel. Daar staan een hoop themafietsen tentoongesteld. Had de 1e keer het geluk dat een paar andere 'helden' uit de serie de Firemensbike kwamen halen.
Ze zijn nu trouwens een compleet nieuwe werkplaats + showroom aan het bouwen waar je als bezoeker ook de werkplaats kunt bekijken (vanaf een ballustrade geloof ik)
Doe Paulie de groeten

http://members.chello.nl/hplbiesheuvel/Henk&Paulie.JPG
Kwam hem toevallig tegen, de eerste keer dat ik daar was (de "nieuwe" shop, waar het zwaard in de muur zit...). Stukje verderop langs de hoofdweg zit de showroom + merchandise winkel. Daar staan een hoop themafietsen tentoongesteld. Had de 1e keer het geluk dat een paar andere 'helden' uit de serie de Firemensbike kwamen halen.
Ze zijn nu trouwens een compleet nieuwe werkplaats + showroom aan het bouwen waar je als bezoeker ook de werkplaats kunt bekijken (vanaf een ballustrade geloof ik)
"misplaced New Yawkers"
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Inderdaad een erg leuke stad, maar Washington is de hoofdstad van de VS, waar toch echt wel heel wat wereldgebeuren plaatsvindt, en echt een stad, waar je meerdere dagen door moet brengen om het gezien te hebben. Ik zal wel nooit begrijpen, waarom mensen voor zo'n stad een dag uittrekken. Je gaat Parijs, Londen of Rome toch ook niet voor een dagje bekijken?boeffie schreef:Smaken verschillen; ik vond Montreal juist het hoogtepunt van onze vakantie. Uniek in zijn soort, typisch frans, Mont Royal en bezienswaardigheden, ik vond het geweldig.
Ik vind steden vergelijken sowieso moeilijk, want vrijwel iedere stad heeft unieke dingen te bieden.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
-
- Amerika-newbie
bedankt
Mensen, bedankt voor alle tips,
We zijn druk bezig en hebben één en ander alweer veranderd.
Binnekort onze nieuwe trip.
Ik ben het hier met iedereen wel eens en ik denk dat iedereen het ook met mij eens is als ik zeg dat je drie weken lang niet alles kan zien wat je wil zien!
Sunflower:
Wij hebben tripmaker van Rand McNally, hier staat een overzicht in van de US en alle campings ed, wegomleidingen enz.
Hier kun je echt alles intikken waar je heen wilt.
Ik wil je anders wel een overzichtje mailen met leuke dingen en wat wij zoal gaan doen.
We zijn druk bezig en hebben één en ander alweer veranderd.
Binnekort onze nieuwe trip.
Ik ben het hier met iedereen wel eens en ik denk dat iedereen het ook met mij eens is als ik zeg dat je drie weken lang niet alles kan zien wat je wil zien!
Sunflower:
Wij hebben tripmaker van Rand McNally, hier staat een overzicht in van de US en alle campings ed, wegomleidingen enz.
Hier kun je echt alles intikken waar je heen wilt.
Ik wil je anders wel een overzichtje mailen met leuke dingen en wat wij zoal gaan doen.
07-07-07 is de dag voor ons, 09-07-07 gaan we lekker met zijn drieën naar de usa
Petra,Petra/VS schreef:Dan heb je ook meer tijd vrij voor Washington DC. Dat blijft tenslotte de hoofdstad van dit land en een zeer unieke stad om te bezoeken (en Pete, ik ben het met je eens, voor een dag is Washington de moeite van het omrijden niet, daar moet je zeker ook twee nachten voor uittrekken en natuurlijk eigenlijk veel langer).
Al een aantal maanden heb ik je betoog over Washington DC aangehoord, maar ik begrijp echt niet waarom je deze stad zo promoot. Ik kom hier vanwege mijn werk met enige regelmaat, en ik moet eerlijk toegeven dat ik Washington DC en omgeving nou niet echt bijzonder vind. Wellicht heb ik het helemaal bij het verkeerde eind, maar dan zou ik je bij deze toch uit willen 'uitdagen' om het tegendeel aan te tonen. Waar moet ik nou de eerstvolgende keer naar toe om het gevoel te krijgen dat Washington DC en omgeving echt de moeite van het bezoeken waard is?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties