Ik zou graag met mijn vriendin volgend jaar voor het eerst naar Amerika op vakantie willen en dus hebben we het Zuidwesten uitgekozen (volgens mij wel redelijk standaard

We willen dit doen in Mei/Juni 2016.
Ik heb me al wel redelijk ingelezen maar ik zit toch nog met een heleboel vragen. Ik ben ook nog puur aan het oriënteren en heb dus wat vragen over wat haalbaar is en of jullie nog tips hebben waar ik langer kan/moet verblijven en waar juist niet.
Mijn geplande route is ongeveer :
Dag 1 : Amsterdam - LA
Dag 2 : LA - Pismo Lake
Dag 3 : Pismo Lake - Monterey
Dag 4 : Monterey - SF
Dag 5 : SF
Dag 6 : SF - Yosemite Park
Dag 7 : Yosemite Park
Dag 8 : Yosemite Park - Death Valley
Dag 9 : Death Valley - LV
Dag 10 : LV
Dag 11 : LV - Zion
Dag 12 : Zion
Dag 13 : Zion - Page of Bryce
Dag 14 : Page of Bryce - Monument Valley (haalbaar of te ver?)
Dag 15 : Monument Valley - Grand Canyon
Dag 16 : Grand Canyon
Dag 17 : Grand Canyon - Kingman
Dag 18 : Kingman - LA
Dag 19 : LA
Dag 20 : LA
Dag 21 : LA - Amsterdam
Ik heb de parken en steden die ik wil zien al ingevuld maar ik weet bijvoorbeeld niet of Monument Valley een beetje haalbaar is om te rijden. Ook weet ik na Las Vegas niet zo goed welk park nou een beetje het mooist is om te bezoeken.
Qua dagen heb ik in elke grote stad tenminste 1 volle dag die ik wil besteden, LA iets meer maar dat komt ook omdat ik hier een familielid heb wonen.
Ik wil dit doen in ongeveer 23-25 dagen totaal.
We twijfelen nog tussen een camper of huurauto, maar ik neig zelf meer naar een auto gezien dit makkelijker is in de steden.
Hoop dat jullie wat aanbevelingen/commentaar kunnen geven op mijn voorlopige planning.
Alvast bedankt!