Ja, mits je aangeeft dat je uit Europa komt.Martin & Marianne schreef:Zitten alle verzekeringen er wel bij als je op alamo.com kijkt?
Marianne
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 2
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 2
Ik heb aangegeven dat ik uit Nederland kom. Nog even weer gekeken op alamo.com:
Niet inbegrepen:
- tweede bestuurder
- Personal Accident Insurance/Personal Effects Coverage
- Roadside Assistance Protection
Wel inbegrepen:
- Cdw-allocated Inclusive
- Ep-extended Protection
- Unlimited mileage
Dan kom ik voor een midsize op 612 euro.
Via rentalcars is dit bij Alamo voor dezelfde auto: 1027 euro. Dan is hij wel te cancellen, maar hier ook geen tweede bestuurder! In verzekeringen zie ik weinig verschil volgens mij. Snap het nog steeds niet, wat mis ik?? Of toch gewoon maar doen ...
Niet inbegrepen:
- tweede bestuurder
- Personal Accident Insurance/Personal Effects Coverage
- Roadside Assistance Protection
Wel inbegrepen:
- Cdw-allocated Inclusive
- Ep-extended Protection
- Unlimited mileage
Dan kom ik voor een midsize op 612 euro.
Via rentalcars is dit bij Alamo voor dezelfde auto: 1027 euro. Dan is hij wel te cancellen, maar hier ook geen tweede bestuurder! In verzekeringen zie ik weinig verschil volgens mij. Snap het nog steeds niet, wat mis ik?? Of toch gewoon maar doen ...
geef eens data en locatie, kunnen we even met je meekijken.
Dank je Hinko, gaat om ophalen en terugbrengen op Newark Internat. airport NY van 29 september t/m 17 oktober 2015 ...
Via Alamo.com kom ik op 694 euro voor jou data en locatie voor een midsize suv.
Verschil kan te maken hebben met verschil in tijdstip. Ik heb van 12.00-12.00 gedaan.
En inderdaad via rentalcars.com zie ik ook alleen maar Hertz op Newark.
Maar je kunt gerust boeken via Alamo.com hoor. Via Alamo.com kun je ook gratis annuleren, sterker nog je betaalt pas bij het inleveren van je auto.
Je kunt via alamo.com je auto online inchecken en skip the counter gebruiken. Vervolgens kun je meteen naar de garage lopen.
Edit:
Zie net dat jij een midsize hebt gekozen, dan kom ik uit op 577 euro.
Verschil kan te maken hebben met verschil in tijdstip. Ik heb van 12.00-12.00 gedaan.
En inderdaad via rentalcars.com zie ik ook alleen maar Hertz op Newark.
Maar je kunt gerust boeken via Alamo.com hoor. Via Alamo.com kun je ook gratis annuleren, sterker nog je betaalt pas bij het inleveren van je auto.
Je kunt via alamo.com je auto online inchecken en skip the counter gebruiken. Vervolgens kun je meteen naar de garage lopen.
Edit:
Zie net dat jij een midsize hebt gekozen, dan kom ik uit op 577 euro.
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Zit Alamo op Newark of moet je dan ook je auto ophalen bij National?
Als dat zo is dan zit het hem daarin. Wij hadden een auto op JFK en iedere broker geeft de prijzen van National weer, die erg hoog zijn. Boek je op Alamo.com krijg je aanzienlijk lagere prijzen te zien. Alamo zelf zit niet op JFK, maar je moet je auto ophalen bij National. Rechtstreeks boeken is dus veel goedkoper dan bij een broker. Dat zou voor Newark ook zo kunnen zijn.
Dus gewoon boeken via Alamo.com en aangeven dat je uit Nederland komt dan zitten alle verzekeringen erbij.
Als dat zo is dan zit het hem daarin. Wij hadden een auto op JFK en iedere broker geeft de prijzen van National weer, die erg hoog zijn. Boek je op Alamo.com krijg je aanzienlijk lagere prijzen te zien. Alamo zelf zit niet op JFK, maar je moet je auto ophalen bij National. Rechtstreeks boeken is dus veel goedkoper dan bij een broker. Dat zou voor Newark ook zo kunnen zijn.
Dus gewoon boeken via Alamo.com en aangeven dat je uit Nederland komt dan zitten alle verzekeringen erbij.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ben al eens vrijblijvend aan het kijken om een auto te huren (voor juli 2016), one way, van Chicago naar Las Vegas...
Voor de moment vind ik het allemaal héél duur, zelfs zonder de one way fee!
In al jullie ervaring, hoeveel maanden op voorhand is boeken - meestal - het voordeligst? Zijn er periodes waar dealers met acties komen?
Voor de moment vind ik het allemaal héél duur, zelfs zonder de one way fee!
In al jullie ervaring, hoeveel maanden op voorhand is boeken - meestal - het voordeligst? Zijn er periodes waar dealers met acties komen?
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Na het boeken van mijn ticket boek ik de auto waar het het op dat moment het goedkoopst is. Daarna doe ik wekelijks een rondje langs de verschillende aanbieders om te kijken of ik goedkoper kan boeken.
Het loont om het forum ook goed in de gaten te houden. Zo nu en dan komen er berichten langs van forumleden die anderen attenderen op acties of lagere prijzen.
Het loont om het forum ook goed in de gaten te houden. Zo nu en dan komen er berichten langs van forumleden die anderen attenderen op acties of lagere prijzen.
Wie wil me helpen ons benzinebudget op scherp te zetten?
We hebben een midsize SUV gehuurd en denken op 4400 kilometers uit te komen.
We hebben een midsize SUV gehuurd en denken op 4400 kilometers uit te komen.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Er zijn maar een paar variabelen. Zeg dan bijv. een Hyundai Santa Fe 20 Miles per Gallon doet. 4400 km is 2734 miles. Dan kom je dus op 136 gallon uit. Met een prijs van $2.65 per gallon kom je dan op $362 uit.Da's ca 325 euro.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
goedeavond,
Wij gaan dit jaar terug naar Orlando voor 19 dagen (2okt tot en met 20 okt). Voorgaande keren zijn we niet zo lang gegaan en bestede ik niet veel aandacht aan het huren van een auto. Ook omdat ik toen kon profiteren van een Hertz actie (33% korting en hopelijk komt deze weer in sept).
Toen wij vorig jaar de auto ophaalde werden we geconfronteerd met extra verzekeringen voor de auto (toen hebben we er een extra gekozen voor oa verlies van autosleutel en wegsleepkosten bij panne).
Nu ik hier wat meer mee bezig ben vraag ik me af of die extra verzekeringen überhaupt wel nodig zijn en wat jullie voornamelijk doen?
Zelf zit ik nu te kijken op sites zoals autohuuramerika en rentalcars. Gemiddeld kom ik uit op prijzen variërend van 420 euro tot 600 euro voor een compact of medium car. Welke verzekering hier dan bij zit is me niet helemaal duidelijk, maar zal straks wat proefboekingen doen en hier plaatsen.
Iig is een 2e bestuurder niet nodig, ik breng de wagen vol getankt terug en we zijn met zijn tweeen waarbij we vooral rondom Orlando blijven.
Wij gaan dit jaar terug naar Orlando voor 19 dagen (2okt tot en met 20 okt). Voorgaande keren zijn we niet zo lang gegaan en bestede ik niet veel aandacht aan het huren van een auto. Ook omdat ik toen kon profiteren van een Hertz actie (33% korting en hopelijk komt deze weer in sept).
Toen wij vorig jaar de auto ophaalde werden we geconfronteerd met extra verzekeringen voor de auto (toen hebben we er een extra gekozen voor oa verlies van autosleutel en wegsleepkosten bij panne).
Nu ik hier wat meer mee bezig ben vraag ik me af of die extra verzekeringen überhaupt wel nodig zijn en wat jullie voornamelijk doen?
Zelf zit ik nu te kijken op sites zoals autohuuramerika en rentalcars. Gemiddeld kom ik uit op prijzen variërend van 420 euro tot 600 euro voor een compact of medium car. Welke verzekering hier dan bij zit is me niet helemaal duidelijk, maar zal straks wat proefboekingen doen en hier plaatsen.
Iig is een 2e bestuurder niet nodig, ik breng de wagen vol getankt terug en we zijn met zijn tweeen waarbij we vooral rondom Orlando blijven.
Die extra verzekeringen vind ik niet nodig en de meeste hier doen het ook niet heb ik het idee. Maar vooral doen waar jij het prettigst bij voelt
De hier veel genoemde sites, en ook die jij noemt, hebben allemaal de juiste verzekeringen.
Voor je eigen gemoedsrust, kijk tijdens het boeken naar:
Schadeverzekering (CDW / LDW). In de VS is het eigen risico altijd 0 dollar. Een extra verzekering hierover is niet nodig.
Aansprakelijkheid (SLI of iets dergelijks) standaard dekking is 1 miljoen dollar.
Twijfel je toch? Een berichtje op dit forum en dan komt alles goed.
De hier veel genoemde sites, en ook die jij noemt, hebben allemaal de juiste verzekeringen.
Voor je eigen gemoedsrust, kijk tijdens het boeken naar:
Schadeverzekering (CDW / LDW). In de VS is het eigen risico altijd 0 dollar. Een extra verzekering hierover is niet nodig.
Aansprakelijkheid (SLI of iets dergelijks) standaard dekking is 1 miljoen dollar.
Twijfel je toch? Een berichtje op dit forum en dan komt alles goed.

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Heren experts Hinko en Bedeve: welke site is momenteel het goedkoopst naar jullie idee? Of ben ik nu te lui als ik niet alle door jullie genoemde links afwil
En nog wat: als je prepaid deed bij brits kon je niet skip the counter doen en wel als je niet betaalt toch?

En nog wat: als je prepaid deed bij brits kon je niet skip the counter doen en wel als je niet betaalt toch?
ja je bent lui.
En ik ook want ik ga het ook niet voor je doen
geen idee hoe dat zit met brits.

En ik ook want ik ga het ook niet voor je doen

geen idee hoe dat zit met brits.
-
- Amerika-expert
Ik dacht dat autohuur zoeken je hobby was, Hinko
Maar ik ga zelf wel op zoek naar een mooie aanbieding
Mag ik wel vragen of er voor Miami nog bijzondere tips zijn?

Maar ik ga zelf wel op zoek naar een mooie aanbieding

Mag ik wel vragen of er voor Miami nog bijzondere tips zijn?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Er is niet zoiets als DE goedkoopste aanbieder. Hangt af van periode, soort auto, het weer etc. Dus gewoon lekker zelf vergelijken 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Dank voor je reactie Njit!
Echt fijn, nu kunnen we ons toch verheugen op wat decadentie de komende reis
Ik had het gecalculeerd op basis van de camperreizen en had dus een dikke 800 euro meer in mijn sheet staan.Njit schreef:.Da's ca 325 euro.

Echt fijn, nu kunnen we ons toch verheugen op wat decadentie de komende reis

-
- Amerika-expert
Ik kom nu op € 335,- voor een SUV via EconomyCarrentals waar Brits inmiddels 500,- kost
Brits is dus echt niet zo voordelig meer.
Via rentalcars.com komt er aan de balie zeker de additional driver bij?

Brits is dus echt niet zo voordelig meer.
Via rentalcars.com komt er aan de balie zeker de additional driver bij?
als je bij rentalcars.com een pakket neemt zonder extra bestuurders wel ja.
- Brutus
- Amerikafan
Hinko
,
We hebben de auto gehuurd via expedia.nl. Is dit ook zo'n site met de juiste verzekeringen?
Gr.
Brutus

We hebben de auto gehuurd via expedia.nl. Is dit ook zo'n site met de juiste verzekeringen?
Gr.
Brutus
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19803 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne