Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas (computerspel) - deel VI
Re: MyVegas deel VI
Oh okee.... Heeft dat nog meer gevolgen? Heb nl geen laptop of vaste computer 

- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Nou, dat scheelt je aanzienlijk in de chips die je krijgt. Hotels bouw je op door te spelen en als een hotel klaar is, levert hij chips op. Je kan eens proberen of je via de iPad op Facebook in kan loggen en via daar MyVegas kan opstarten, dus in Safari. Maar dat werkt bij mij niet altijd.
Het liefst speel je dubbel, want dan kan je loyalty points verzamelen op zowel je iPad als op de pc. Die worden namelijk gesynchroniseerd tussen beide apparaten. Chips blijven wel gescheiden, ondanks dat je met 1 Facebookaccount speelt.
Het liefst speel je dubbel, want dan kan je loyalty points verzamelen op zowel je iPad als op de pc. Die worden namelijk gesynchroniseerd tussen beide apparaten. Chips blijven wel gescheiden, ondanks dat je met 1 Facebookaccount speelt.
Ik heb Facebook ook op de Ipad, als ik via dat account op de MyVegas site , op spelen klik ga ik automatisch naar de my vegas app.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik speel alleen de pc versie en die 2 zijn echt totaal verschillend qua hoe het eruit ziet en speelt.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
deze vraag is ongetwijfeld al vaker gesteld.
maar om alles terug te lezen is een te grote klus
mijn vraag : stel ik heb 3 nachten Luxor geboekt via het hotel zelf
maar ik heb genoeg punten om 3x 1 gratis nacht te verzilveren. kan dit? en is het dan zo simpel als 3 nachten annuleren en 3 nachten te boeken via de coupons?
zelfde eigenlijk voor een show bijvb blueman group : 1x gratis toegang voor de show kan dit dan ook 2x zodat we samen gratis toegang hebben
maar om alles terug te lezen is een te grote klus
mijn vraag : stel ik heb 3 nachten Luxor geboekt via het hotel zelf
maar ik heb genoeg punten om 3x 1 gratis nacht te verzilveren. kan dit? en is het dan zo simpel als 3 nachten annuleren en 3 nachten te boeken via de coupons?
zelfde eigenlijk voor een show bijvb blueman group : 1x gratis toegang voor de show kan dit dan ook 2x zodat we samen gratis toegang hebben
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vraag 1: nee, je kan maar 1 nacht 'winnen'. Als je partner ook speelt kan je 2 nachten winnen en deze kan als je de reward redeemed aan elkaar worden gekoppeld. Je hoeft dan dus in principe nog maar 1 nacht betaald te boeken en ook dat kunnen ze aan de balie wel regelen dat je niet van kamer hoeft te wisselen. Maar het is niet mogelijk 3x 1 nacht in het Luxor te pakken. Je kan wel 1 nacht Luxor en 1 nacht in één van de station hotels doen als ik het goed heb. Die laatste zijn nl niet van de MGMgroep.
Het geldt hetzelfde voor showtickets volgens mij. Ik durf hier alleen even niet op te zeggen als je genoeg LP's hebt om 2x dit reward aan te schaffen of dit kan. Maar aangezien ik hier ook partners allebei vaak 1 ticket zie aanschaffen lijkt me dit dus ook zo te zijn.
Maar het kan zeker een hoop geld uitsparen weet ik uit eigen ervaring.
Overigens, als je MyVegas gaat spelen zou ik itt je reis niet spelen voor een nacht Luxor, maar eerder kiezen voor de wat betere hotels.
Het geldt hetzelfde voor showtickets volgens mij. Ik durf hier alleen even niet op te zeggen als je genoeg LP's hebt om 2x dit reward aan te schaffen of dit kan. Maar aangezien ik hier ook partners allebei vaak 1 ticket zie aanschaffen lijkt me dit dus ook zo te zijn.
Maar het kan zeker een hoop geld uitsparen weet ik uit eigen ervaring.
Overigens, als je MyVegas gaat spelen zou ik itt je reis niet spelen voor een nacht Luxor, maar eerder kiezen voor de wat betere hotels.
-
- Amerikafan
oke duidelijk!
luxor gaf ik als voorbeeld aan!
die heb ik nu geboekt voor onze reis.
maar dan gaan we spelen voor een beter hotel! en een show of diner ook prima
als ik dan zou spelen op een acount van mn vriendin kunnen we dus wel meerder dezelfde dingen boeken!!
dan zou ik spelen voor 2 gratis nachten!!
het is wel gegarandeerd dat dit werkt?
niet dat daar aan de balie van het hotel sta en geen kamer heb!
luxor gaf ik als voorbeeld aan!
die heb ik nu geboekt voor onze reis.
maar dan gaan we spelen voor een beter hotel! en een show of diner ook prima
als ik dan zou spelen op een acount van mn vriendin kunnen we dus wel meerder dezelfde dingen boeken!!
dan zou ik spelen voor 2 gratis nachten!!
het is wel gegarandeerd dat dit werkt?
niet dat daar aan de balie van het hotel sta en geen kamer heb!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee, je moet allebei een eigen account hebben. Je vriendin kan dan een nacht op haar account winnen en jij een nacht op jouw account. Let met hotelskamers en shows wel altijd goed op de blackout days.als ik dan zou spelen op een acount van mn vriendin kunnen we dus wel meerder dezelfde dingen boeken!!
Ik weet dat het veel werk is, maar ergens zou je toch de vorige topics, dit is immers al deel 6 moeten doornemen voor alle info.
In het kort(voor een kamer):
-Spelen tot je voldoende LP's hebt om de rewards die je wilt aan te kunnen schaffen. Dit zal gemiddeld meer dan een maand/maanden elke dag spelen betekenen. Je moet er wat tijd voor over hebben en geluk om snel voldoende punten te hebben. Zorg voor voldoende MyVegas vrienden, maar niet teveel per dag, anders bant Facebook je. Ik zou voor max 10 per dag gaan.
- Lid worden van Mlife (is gratis)
- Reward aanschaffen
- Bellen naar het nr in de reward om het om te zetten in een daadwerkelijke boeking (dit moet binnen 90 dagen na het aanschaffen vd reward). Je krijgt dan een confermatienummer.
- Naar Las Vegas gaan en in het hotel eerst naar de Mlife balie, daar een pasje laten maken voor je account. En aangeven dat je een hotelboeking hebt, nummer laten zien etc.
- Naar de incheckbalie gaan en inchecken.
- Genieten van Las Vegas
- Uitchecken met een balace van $0,00
Er zijn niet voor niets al 5 topics van 50 pagina's aan besteed. Al is het door de populariteit wel al wat ingekrompen (zo zit er een veel minder maximum LP's per dag op en veel minder max gratis chips per dag) en zijn de echt mooie rewards al lang verdwenen, zoals de 2 dagen kamers. Maar goed, er zijn natuurlijk nog voldoende mooie rewards over en je kunt heel wat geld besparen, dus het blijft een geweldige spelletje.Is het wel gegarandeerd dat dit werkt?
Ik had in 2013 een kamer in Mandalay Bay, Cirque du Soleil - Ka & Cravings Buffet in het Mirage via MyVegas.
Tip!: als je meerdere emailadressen hebt, maar dan een nieuw facebookaccount aan. Dan belast je je 'gewone' vrienden niet met die reclame die dit spelletje met zich mee brengt. Wel één per persoon. Meerdere accounts voor 1 persoon heeft geen nut, want je kan maar 1 Mlife account per persoon aanmaken.
-
- Amerikafan
je bent een held!!
korte vraag over dat Mlife account!het klopt dat daar niets op veranderd?
ik heb 10.500 LP maar zie dat nergens terug op dat account!!
korte vraag over dat Mlife account!het klopt dat daar niets op veranderd?
ik heb 10.500 LP maar zie dat nergens terug op dat account!!
-
- Amerika-ontdekker
Ik weet niet wanneer je naar Las Vegas gaat, D.eikelboom, maar ik belde vorige week voor een overnachting in Luxor in september (weekend), toen kreeg ik te horen dat het niet meer mogelijk is in het weekend. Heel misschien ging het over dat specifieke weekend, maar dat idee had ik niet...
-
- Amerikafan
volgend jaar juni.Ik weet niet wanneer je naar Las Vegas gaat,
ik heb al geboekt! dus dat zit wel goed!!
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Ik ben't ff kwijt, maar moet je een hotelovernachting ook op je Mlife pas laten bijschrijven?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Dat is dan nieuw tov vorig jaar, toen kon je gewoon naar de incheck balie met je Mlife pas. Die moet je dan wel al hebben van eerdere reizen.
Alleen voor restaurants was het nodig naar de Mlife balie te gaan om de award op de pas te laten zetten. Ook voor shows kon je vorig jaar meteen naar de afhaal balie bij de show om je kaartjes op te halen.
Alleen voor restaurants was het nodig naar de Mlife balie te gaan om de award op de pas te laten zetten. Ook voor shows kon je vorig jaar meteen naar de afhaal balie bij de show om je kaartjes op te halen.
-
- Amerika-ontdekker
Ik bedoelde dat een overnachting met Myvegas points in het weekend waarschijnlijk niet gaat lukken, een normale reservering zal natuurlijk wel gemaakt kunnen worden
.

-
- Amerikafan
kan iemand mij vertellen hoe dat werkt met die game feed app.
die alle coins verzameld die je van je vrienden hebt!
ik kan die app niet vinden en hem inmiddels al wel 40 pagina's van het forum hierover doorgelezen maar ik kom er niet uit!
groetjes
die alle coins verzameld die je van je vrienden hebt!
ik kan die app niet vinden en hem inmiddels al wel 40 pagina's van het forum hierover doorgelezen maar ik kom er niet uit!
groetjes
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik moest deze in 2013 wel gewoon eerst bij de Mlife balie aanmelden en dan naar de lobby van het hotel om in te checken.Dat is dan nieuw tov vorig jaar, toen kon je gewoon naar de incheck balie met je Mlife pas. Die moet je dan wel al hebben van eerdere reizen.
Je moet eens even kijken of jouw weekend niet bij de Blackout dates staan? Volgens mij gaan jullie toch dit jaar? D.eikelboom gaat volgend jaar, de data van volgend jaar staan er nu nog niet bij.Inge&Marco schreef:Ik bedoelde dat een overnachting met Myvegas points in het weekend waarschijnlijk niet gaat lukken, een normale reservering zal natuurlijk wel gemaakt kunnen worden.
Ja, maar als je de overnachtingen via MyVegas gaat winnen moet je die natuurlijk wel annuleren. Als jullie beide spelen kunnen jullie 2 nachten Luxor nemen, maar dan moet je nog 1 overnachting betalen. Of je moet dus nog een nacht in een hotelketen van MyVegas nemen die niet van MGM is. Ik zou ze overigens pas annuleren als je er zeker van bent dat je ze kunt redeemen.D.eikelboom schreef:volgend jaar juni.Ik weet niet wanneer je naar Las Vegas gaat,
ik heb al geboekt! dus dat zit wel goed!!
-
- Amerikafan
Dacht ik al! maar kan ik die nachten dan niet gewoon omboeken ! stel dat we in luxor blijven?als je de overnachtingen via MyVegas gaat winnen moet je die natuurlijk wel annuleren
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19832 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties