Dag 1 AMS - SF
Dag 2 SF
Dag 3 SF (Alcatraz)
Dag 4 SF - Yosemite Parc
Dag 5 Yosemite Parc (Fiets huren bij Curry Village?)
Dag 6 Yosemite Parc - LA
Dag 7 LA
Dag 8 LA (Disney Adventure Parc?)
Dag 9 LA
Dag 10 LA (Universal VIP)
Dag 11 LA - LV
Dag 12 LV
Dag 13 LV (Neon Graveyard & Mob Museum)
Dag 14 LV - AMS
In SF gaan we natuurlijk alle high lights bekijken, helaas was de avond tour naar Alcatraz al volgeboekt dus doen we de dag tour. Wat is het beste vervoersmiddel in SF? (We halen de auto pas op dag van vertrek op)
Yosemite zitten we in een hotel langs de rand van het Parc, is het gebied rondom Curry Village voor de tijd dat we er zijn, de beste keus? Heb gezien dat je daar een fiets tocht kunt maken, lijkt mij een leuke en mooie manier om het park te verkennen.
Wij houden enorm van films, series, tv en alles wat daar me te maken heeft dus Hollywood gaat voor ons een feestje worden. Jullie nog tips hoe we hier optimaal van kunnen genieten? We gaan al een dag VIP naar Universal, en willen natuurlijk alle high lights van Hollywood zien, maar wat zijn de beste manieren? Iemand ervaring met de hike trails die richting het Hollywoord sign lopen? Mooiste plekken om foto's te maken van LA/Hollywood?
Hoe leuk zijn eventueel de tours langs de huizen e.d. van de sterren? De moeite waard?
En is het Adventure Parc van Disney daar aan te raden? Het lijkt mij dat Disneyland vooral hetzelfde is als in Parijs en Orlando.
Naar Vegas gaan we inmiddels voor de 4de keer, dus daar gaan we gewoon wat nieuwe dingetjes doen en herinneringen ophalen!