Enkele dingen die ik hier geleerd heb :
-Las vegas best niet in het weekend en dit voor 2 dagen
-Yosemith en grand canyon ook min. 2 dagen blijven
-Sommige verblijven op voorhand te boeken
Wij gaan van ongeveer woensdag 19 sept tot woe 10 okt.
Wij willen volgende bestemming zien : san francisco (golden gate +alcatraz), hollywood, san diego 2 dagen ( zoo enz ), las vegas 2dagen lijkt me OK volgens dit forum,grand canyon,death valley,yosemith, yellowstone ? Mount rushmore en rocky mountains zijn niet te doen zeker?
Van Zion en moab had ik nog niet gehoord, maar blijkbaar "must do"
Onze bedoeling was om in motels te overnachten en eventueel enkele hotels vast te laten leggen door een reisagent, bv bij aankomst in de VS en in las vegas op de "strip" ( al aardig wat benamingen geleerd)

Vergeef me enige fouten, ik ken de volgorde van route nog niet van buiten. ( M'n vrouw is van plan eens ze definitief is een groot plan te kopen om onze route uit te tekenen voor in het album )
Nu mijn vraag :
1)landen in san francisco of beter in LA en zo 2 dagen rijden uitsparen ? en dan SF pas op het laatste bezoeken.
Of missen we dan iets tussen SF en LA ?
Indien er een bestaande route is op dit forum mag je deze altijd even "linken" aub
2)Zijn er nog parken die je moet gezien hebben en waar je achteraf mss niet meer komt?
3) welke verblijven vast leggen ?
4) welke kant van de grand canyon ( rim ) ? beide gaat niet lukken zeker ?
5 ) Het weer in de periode sept-okt ? gaan we in de bergen koude tegemoet ?
Iedereen rijdt precies van SF tot SF en dit tegen de klok in, beginnende met de kustweg naar LA.Zodat je toch direkt met een lange rit moet beginnen??? Is hier een reden voor ?
groeten, andy