Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis D.eikelboom: Amerika met 4 personen

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
D.eikelboom
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis D.eikelboom: Amerika met 4 personen

Bericht door D.eikelboom »

Tot nu toe kan ik alle accommodaties tot 48 uur voor aankomst annuleren. sommige vragen wel 1 nacht aanbetaling via CreditCard.

het is super leuk om te doen! ik zit helemaal in die Flow alleen het duurt nog zo lang :?
maar goed de voorpret is erg leuk.

nu zorgen dat alle hotels geboekt worden en dan het routeboek/draaiboek maken.
D.eikelboom
Amerikafan

Andere vraag:

Het lijkt ons leuk om de route dan ook in stijl te rijden en dus een cabrio huren!

doorgaans hebben die niet de meeste ruimte. Maar als ik de aanbieders moet geloven moeten er toch 2 full size koffers in passen.

wat is jullie advies hierover?
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Dat hangt echt vd cabrio af.

Ford Mustang:
image.jpg
D.eikelboom
Amerikafan

hmm dat is idd niet veel ruimte? hoe hebben jullie dat gedaan dan? koffer op de achterbank?

zou je weer een cabrio huren?
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Dit was een voorbeeld, niet van mij. Ik heb wel ooit een ford mustang gehuurd, maar wij hadden toen met zn 2-en één grote koffer en 2 handbagage bij ons, waarbij dat allebei rugzakken waren. Die geven iets meer mee zeg maar. Dat paste net. Wij hebben toen wel een koelbox op de achterbank geklemd.
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

Prijs voor de tickets is niet onaardig denk ik. Zeker niet voor rechtstreekse vluchten.

Betreffende de Mustang, die zou ik niet nemen als ik met vier personen naar de VS zou gaan.

4x ruimbagage (of 2 als je strak inpakt) + handbagage + koelbox? Dat gaat niet (makkelijk) passen.

Ik zou dan eerder over een SUV nadenken. De onderlinge afstanden in de VS zijn groter dan in Europa. Een beetje comfort tijdens het rijden is dan geen overbodige luxe :thumbup:
D.eikelboom
Amerikafan

Betreffende de Mustang, die zou ik niet nemen als ik met vier personen naar de VS zou gaan
we gaan met 2 personen. de eerste opzet was 4 personen maar dat gaat niet door.
D.eikelboom
Amerikafan

iemand van jullie ervaring met budget.com voor de auto huur?

als ik daar een auto aanklik dan kom ik tot aan het gedeelte van het invullen van de persoongegevens nergens tegen wat de verzekeringen zijn.
en wat moet ik eigenlijk verzekeren??

groetjes
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

als je aangeeft dat je uit Europa komt heb je automatisch de juiste verzekeringen.
D.eikelboom
Amerikafan

moet ik nog iets van wegenwacht verzekering afsluiten??
D.eikelboom
Amerikafan

volgende vraag:

Bumbleberry inn in Springdale is me aangeraden. iemand bekend mee?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Je kunt bij de beoordelingen kijken op de AA-site (via de link onder Hotels & Campings hierboven) of eens de zoekfucntie op het forum gebruiken.
Wij hebben er nooit overnacht, het is denk ik prima, maar niets bijzonders. Wil je iets moois, dan is de Desert Pearl Inn een aanrader. Een goedkoper alternatief, en ons goed bevallen dit jaar, is de Canyon Ranch Motel. Ik vind het grote grasveld met de picknicktafels en luie stoelen heerlijk, en je hebt halfvrijstaande huisjes, dus het is lekker rustig.

Marianne
D.eikelboom
Amerikafan

WOW net voor een SUPER prijs 2 retourvliegtickets kunnen boeken via WTC.nl 873 euro voor 2 tickets
amsterdam - San fran (reistijd 15:30 uur)
LA - Amsterdam (reistijd 13:50 minuten) beide 1x overstappen
vliegtuig maatschappij american airlines.

Voor deze prijs kan ik het niet laten!!
iemand ervaring met American airlines?

Verder hebben we alle hotels vast liggen.
alleen nog opzoek naar een hotel in Mammoth lakes.
las vegas hebben we ook nog niet geboekt omdat we die via Mlife (myvegas) willen doen!

nu nog een SUV vinden Budget bied een Ford Escape aan voor € 590 euro.
Is dit wat? iemand ervaring mee?
en nog tips? moet ik extra dingen verzekeren of is dit allemaal al gedekt?

bedankt alweer
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Zit bij je autohuur alles in? SLI of LI en CDW?

Je kan dat in het algemene autoverhuurtopic altijd even toetsen. Hetzelfde geldt voor je vliegtuigvragen. Er looen al diverse topics over maatschappijen waaronder American Airlines. Hoe lang zijn je overstappen?

Ik wilde nog zeggen, bumbleberry inn is prima. Wel geen gratis ontbijt erbij, maar degelijke kamers en korting op het wildcat willies restaurant wat er tegenover ligt. En recht ervoor een bushalte voor de shuttlebus.

Je kan ter plekke nog roadsafe aanschaffen. Ik doe dat persoonlijk niet, maar als je bang bent voor je sleutels in de auto te laten zitten of geen band kunt vervangen kan je dat aanschaffen. Ik vind het een beetje geldverspilling als ik eerlijk ben.
D.eikelboom
Amerikafan

Overstap heen weg 3 uur op london
Terugweg 1:40 minuten overstap!

Valt erg mee voor die prijs denk ik zo!
Ook nog 2 x koffer van 23 kg gratis erbij!

Autohuur ga ik nakijken!
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Als je op hetzelfde vliegveld in London moet blijven is het goed te doen. Mocht je van Gatwick naar Heathrow of vv moeten dan is het al wat lastiger.
bastiaan76
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door bastiaan76 »

Hotel in mammoth lakes zou je kunnen gaan voor Alpenhof lodge. Hebben we dit jaar geslapen en heb ik ook weer geboekt voor volgend jaar. Ze nemen geen boekingen meer aan via trivago ed je moet naar hun eigen site.

Prijzen van hotels in Mammoth zijn vrij hoog maar de Alpenhof lodge is nog wel te doen (vonden wij) heel goed ontbijt en ze hebben kamers met openhaard (gas) Leuk sfeertje hangt er. Dinner tip daar is eten bij Mogul in Mammoth lakes.

Als je de auto via expedia boekt heb je alle verzekeringen die je nodig hebt (ex road side) ik heb weken een SUV bij Alamo voor 560. Alamo is goed bevallen omdat je of via de self service kiosk of online check in heel snel naar je auto kan.
Afbeelding
D.eikelboom
Amerikafan

Als je op hetzelfde vliegveld in London moet blijven is het goed te doen
Ja het is landen en op stijgen op London Heathrow.
gewoon goede deal denk ik zo.
Hotel in mammoth lakes zou je kunnen gaan voor Alpenhof lodge
heb ik voorbij zien komen ga ik direct achteraan tnx voor de tip

qua auto tips ga ik direct even bekijken.
D.eikelboom
Amerikafan

Yihaaa

Alles is geboekt!
Hotels, vlucht en auto.

En nu ?
Roadbook maken?
Maar hoe doe ik dat? heb al wat voorbeelden gevonden.
maar geen idee wat er onderweg allemaal te zien is. hoe bepaal ik de route van A naar B zonder onderweg belangrijke dingen te missen?

groetjes
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Nu begint het echte werk :-) Of de voorpret, net wat je wilt.

Wat je onderweg niet mag of wilt missen, haal je vaak uit reisverslagen van anderen. Of door je route hier verder uit te werken. Een van de vragen die nu kan volgen is bijvoorbeeld wat je in jouw route tijdens de rijdagen zou kunnen doen. Ik weet zeker dat je adviezen gaat krijgen.

Je kan tot in detail alles plannen of alleen de hoofdlijnen uitzetten. Ik ga tegenwoordig voor heel uitgebreid, maar dat is vooral omdat ik het erg leuk vind om te doen. Ik probeer zoveel mogelijk informatie in PDF´s te verzamelen en koppel die tot één groot document. Dat gaat in een ringband, omdat Albert het fijn vind om lekker gewoon van papier te bladeren. En het is weleens handig om gewoon een kopietje uit de map te kunnen trekken en mee te nemen naar een hotelbalie of tijdens een wandeling in een park.

In onze map zitten dus PDF-bestanden met E-tickets, autohuurvoucher, GoogleMaps routes per dag, hotelreserveringen, maar ook informatie per Nationaal Park of State Park (vaak van de site ontdek-amerika.nl (te printen als PDF) en losse info die ik per dag verzameld heb, zoals leuke restaurants en andere tips die ik hier en daar vind.

Daarnaast gaat alles op de iPad en iPhone als PDF in iBooks, gewoon omdat ik het handig vind om alles offline zo te kunnen opzoeken.

De compacte info met hotelreserveringen, prijzen, afstanden en rijduur staat ook nog in een Excel-bestandje (nou ja, Numbers in mijn geval).

O ja, soms gaat de hele planning ter plaatse alsnog op zijn kop hoor, maak van je Road Book geen keurslijf, het is vakantie!! Alles wordt trouwens pas op het allerlaatst uitgeprint, want het verandert nog zo vaak!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer