Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rooftop bars New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Burgsebastiaan
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Rooftop bars New York

Bericht door Burgsebastiaan »

Wie heeft er nog tips of suggesties voor een leuke en betaalbare rooftop bar in New York?
Donderdag vertrek ik voor 7 dagen naar New York, en zou het leuk vinden om eens in de avond een rooftop bar op te zoeken.

Please let me know :D
Bennogr
Amerika-expert

Re: Rooftop bars New York

Bericht door Bennogr »

Heb ooit deze lijst gevonden: https://www.thrillist.com/drink/new-yor ... op-bar-nyc

Of deze: http://ny.curbed.com/archives/2013/06/2 ... hotels.php

Op het dak van Z Hotel in Long Island City (net over de 59th Street/Ed Koch brug in Queens). Rond de schemering is het mooist, als de lichtjes in Manhattan gaan branden.

Niet een dakbar, maar misschien leuk voor lunch: Fairway in Red Hook, Brooklyn. Er gaat een bootje van Manhattan naar de Ikea in Brooklyn, Fairway is een endje lopen vanaf de Ikea richting Manhattan (wijst zichzelf, vraag anders even). Een grootgrutter met achterin een terras, je koopt je eten en drinken in de winkel en je zit op het terras ongeveer onder de oksel van Mevrouw Vrijheid. Plus je loopt door Red Hook, leuk buurtje, lijkt een beetje Nederlands met huisjes met trapgevels. Terug naar Manhattan met het Ikea bootje of even doorlopen naar de ondergdondse F trein (daar boven de grond, ook een mooi uitzicht).
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
tomaat85
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door tomaat85 »

Hier nog een Fairway fan!...echt een aanrader!..Voor de lunch, beter niet de sushi nemen...Het uitzicht en de entourage is echt perfect. Rooftop bars, geen ervaring mee...
Grote Amerika fan
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Dommel »

Vandaag ook met de gratis Ikea boot naar Brooklyn geweest en tot onze grote verrassing stopte de boot eerst bij Fairway waar we er ook vanaf konden, dit was de vorige keer (april 2013) zeker niet zo. Scheelt toch een stuk lopen.
Je stapt uit op het terras met uitzicht op het water. De Fairway is een luxe supermarkt met een apart assortiment, de moeite om even binnen te kijken maar voor onze lunch gaan wij naar Brooklyn Crab recht tegenover Fairway.

Na de lunch zijn we naar de F-train gelopen, het was best even lopen en het is nogal warm in New York nu (ik klaag niet!) we kwamen langs een groot sport/familie park waar het erg druk was (=Zondag) met families die aan het bbq-en waren. Ik kan het iedereen aanraden.

Els
Yuur
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Yuur »

Deze heeft een mooi uitzicht op de ESB, of het betaalbaar is kan ik niet voor je bepalen ;) , vond hetzelf wel te doen gezien de locatie.
http://www.230-fifth.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer