Wat me ook opviel:
Als je eenmaal in de VS bent en met de auto heen en weer gaat tussen Canada en de VS, dan lijken ze iig veel relaxter aan de grens.

Die Canadezen helemaal.
@EvelienK, het zijn ook geen hotels die aangeboden worden via Airbnb (althans dat is mijn idee, but correct me if I'm wrongEvelienK. schreef:Ik ben een soort verbaasd over het illegaal zijn van hotels op airbnb. Gisteren heerlijk gezocht naar hotel, bijzondere plekjes, etc. Via die site en nooit geweten...!!
AirBnB? Ik heb vorig jaar oktober nog een AirBnB in San Francisco gedaan. Was goed te doenJimiW schreef:In San Fran is het volgens mij illegaal. Zo ver ik weet in de rest van USA niet. Maar hoop dat iemand hier meer over kan vertellen
Da's niet hetzelfde als dat het legaal is ....Big_Mo schreef:Ik heb vorig jaar oktober nog een AirBnB in San Francisco gedaan. Was goed te doen
Wat is/zijn het risico('s) dan precies?maar het blijft er illegaal, met alle risico's van dien
@Ingrid1958, zou je het wel aanraden om het te doen? Ik heb zulke leuke plekjes gevonden...Ingrid1958 schreef:
@EvelienK, het zijn ook geen hotels die aangeboden worden via Airbnb (althans dat is mijn idee, but correct me if I'm wrong) maar ruimte die particulieren zelf te huur aan bieden, je komt de leukste mogelijkheden tegen op de site, van boomhutten, tot een jacht of een penthouse of een piep klein kamertje , tis maar net wat je zoekt, maar daardoor ook reuze leuk ook om op de site rond te kijken.