Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mooie autohuurtarieven!

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Voyage schreef:
Dries Molemans schreef:Jah, ik heb het over die U25, maar de vraag was of daar 1 bestuurder onder de 25 of meerdere bestuurders inbegrepen zijn... Wil nl. 3 bestuurders onder de 25j.
Aangezien er bij de hoofdbestuurder duidelijk bij vermeld wordt dat de toeslag voor 21-24 is inbegrepen
en bij de overige bestuurders niet, denk ik dat dit alleen de toeslag is voor medebestuurders en niet zozeer medebestuurders van 21-24

tenminste zo lees ik het :)
En dan heb je dus deze nodig:
Super - Inklusiv - PLUS -Preis

* Unbegrenzte Freimeilen
* CDW - Ausschluss der Haftung für Schäden am eigenen Fahrzeug. (ohne Selbstbehalt)
* lokale Steuern (Sales Tax)
* Flughafengebühren / Airport Fee
* wichtige US Zusatz-Haftpflichtversicherung
LIS / EP über 1 Mio. US-$ direkt vom Vermieter !
* Gebühr für Fahrer zwischen 21 und 24 Jahre inkl.
* PersPro-Insassen- und Gepäckversicherung (CPP)
* Gebühr für alle zusätzliche Fahrer
* erste Tankfüllung
Tenzij je in California of Nevada gaat rijden:
Super - Spar - PLUS - Preis

* Unbegrenzte Freimeilen
* CDW - Ausschluss der Haftung für Schäden am eigenen Fahrzeug. (ohne Selbstbehalt)
* lokale Steuern (Sales Tax)
* Flughafengebühren / Airport Fee
* wichtige US Zusatz-Haftpflichtversicherung
LIS / EP über 1 Mio. US-$ direkt vom Vermieter !
* Gebühr für Fahrer zwischen 21 und 24 Jahre inkl.
* Gebühr für zusätzliche Fahrer in den Staaten Kalifornien und Nevada
* Gebühr für einen zusätzlichen Fahrer Jahre auf Hawaii
Blijft lastig, lezen :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Voyage
Amerika-ontdekker

Bericht door Voyage »

ja dat snapte ik al hoor (ik had nu kunnen zeggen, t blijft lastig, begrijpend lezen :wink: )

maar dan rest toch de vraag bij mij:

bedoelen ze hier puur de toeslag voor de medebestuurders (die normaal is ook al ben je wel boven de 25)

of

bedoelen ze hier de toeslag voor medebestuurders en ook nog is dat het niet uitmaakt hoe oud je bent (want dat staat er niet vermeld terwijl bij de hoofdbestuurder duidelijk 21-24 jaar vermeld word !)
Dries Molemans
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Dries Molemans »

Aaaai, ik stel moeilijke vragen precies :D
Nee maar het is voor mij dus wel belangrijk dat er 3 bestuurders zijn, allemaal ONDER de 25j. Volgens mij is het via de website niet duidelijk of het nu gaat om 1 bestuurder onder de 25j OF meerdere bestuurders onder de 25j. Want 2 underage bestuurder bijbetalen kost handen vol geld... :roll:
Dries Molemans
Amerikafan
Contacteer:

Want als dit het bedrag is ALL-in, dus met 3 bestuurders allemaal UNDERAGE, dan twijfel ik geen moment en boek ik vandaag nog!
Verschil met hetzelfde rechtstreeks bij Alamo: net geen 200€! (voor 15 dagen)
Voyage
Amerika-ontdekker

Bericht door Voyage »

Dries Molemans schreef:Aaaai, ik stel moeilijke vragen precies :D
Nee maar het is voor mij dus wel belangrijk dat er 3 bestuurders zijn, allemaal ONDER de 25j. Volgens mij is het via de website niet duidelijk of het nu gaat om 1 bestuurder onder de 25j OF meerdere bestuurders onder de 25j. Want 2 underage bestuurder bijbetalen kost handen vol geld... :roll:
ja ik ken het probleem, ik zit daar ook mee
ik had echter in de hotelplan gids gezien dat ze daar ook een Alamo-Underage pakket aanbieden, maar daar haal ik uit dat de prijs incl. 3 medebestuurders is onder de 25
Dus eigelijk het tegenover gestelde van die Duitse site, voor jou zou dat dan beter zijn, want dan zou je alleen de toeslag krijgen voor de hoofdbestuurder, dus 1x ipv 2x
Dries Molemans
Amerikafan
Contacteer:

Het ligt waarschijnlijk aan mij, maar nu kan 'k effe niet meer volgen... :oops: Wat doe ik nu best volgens jou om zeker te zijn van 3 underage bestuurders..? Waar boeken?

Thx!
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Dries Molemans schreef:Het ligt waarschijnlijk aan mij, maar nu kan 'k effe niet meer volgen... :oops: Wat doe ik nu best volgens jou om zeker te zijn van 3 underage bestuurders..? Waar boeken?

Thx!
Waarom mail je hen eens niet ? Kan zelfs in het Engels en dan ben je zeker of het voor 1 of meerdere is :wink:
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Het handigste is om ze even te mailen. Ze snappen gewoon Engels..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Dries Molemans
Amerikafan
Contacteer:

Heb gemaild naar de mensen van usareisen.de, klopt dus dat je met het Super inklusiv -tarief (U25), de wagen hebt MET extra bestuurders, ook die bestuurders mogen allemaal "underage" zijn.
Ik stel dus vast dat ik bijna 130 € minder betaal via USAreisen.de dan rechtstreeks bij Alama!! :lol:

Thx for the advice! 8)
Dries Molemans
Amerikafan
Contacteer:

AlamO, wel te verstaan... :)
yardenoy
Amerika-ontdekker

Bericht door yardenoy »

Deze namiddag de Equinox geboekt bij usareisen voor 2 weken in juli (450.80 euro) en al na 45 minuten een mail terug met de voucher.
Snelle service zou ik zeggen. :D
Vince22
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Vince22 »

Hey mensen, ik ben sinds vandaag nieuw op het forum.. net de reis geboekt met mn kameraad voor 30-7 tot 29-8 naar Californië :)

Nu wilden we een Dodge Magnum huren voor deze periode bij usareisen.de, via Alamo. Prijs en alles was ok, maar toen ik de boeking rond wou maken las ik het volgende op de laatste bevestigingspagina:
WICHTIG: Zur inanspruchname der gebuchten Leistung(en) benötigen Sie zwingend die schriftliche bestätigung des jeweiligen Reiseveranstalters und einen Leistungsgutschein/ Voucher.

Je nach Abreisedatum / Leistungsbegiunn erhalten Sie diese Reiseunterlagen von uns entweder per:

Email
Telefax
oder auf dem normalen Postweg.
Betekent dit dat wij onze reisbevestiging naar usareisen moeten sturen?
Dit stukje snap ik dus even niet... kan iemand mij (liefst vanavond nog) even helpen?
Alvast vriendelijk bedankt!
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door BigAppleLover »

Vince22 schreef:Hey mensen, ik ben sinds vandaag nieuw op het forum.. net de reis geboekt met mn kameraad voor 30-7 tot 29-8 naar Californië :)

Nu wilden we een Dodge Magnum huren voor deze periode bij usareisen.de, via Alamo. Prijs en alles was ok, maar toen ik de boeking rond wou maken las ik het volgende op de laatste bevestigingspagina:
WICHTIG: Zur inanspruchname der gebuchten Leistung(en) benötigen Sie zwingend die schriftliche bestätigung des jeweiligen Reiseveranstalters und einen Leistungsgutschein/ Voucher.

Je nach Abreisedatum / Leistungsbegiunn erhalten Sie diese Reiseunterlagen von uns entweder per:

Email
Telefax
Betekent dit dat wij onze reisbevestiging naar usareisen moeten sturen?
Dit stukje snap ik dus even niet... kan iemand mij (liefst vanavond nog) even helpen?
Alvast vriendelijk bedankt!

Het is gewoon heel simpel:
- Na boeking krijg je per email een bevestiging van de boeking
- Binnen een paar dagen krijg je per mail alle benodigde documenten
- De enige actie die je hoeft te ondernemen is usareisen per email te laten weten dat je de documenten in goede orde hebt ontvangen.

Verder helemaal niets !!!

.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Email
Telefax

FF snel mijn vertaling:
Belangrijk: Om het gehuurde in ontvangst te nemen heeft u de schriftelijke bevestiging van betreffende reisorganisatie en een huurvoucher nodig.
Voor de afreisdatum/huurperiode ontvang u deze papieren van ons per e-mail, fax of gewoon per post.

(als het niet goed vertaald is hoor ik het wel :wink: )
Vince22
Amerika-ontdekker

Bericht door Vince22 »

Echt super bedankt! We hebben inmiddels gereserveerd! Die pimpauto gaat het worden!!! :P
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Hallo Vince,

Ik wil de pret niet bederven, maar je boekt altijd een auto in een bepaalde klasse en nooit een specifiek model. Er is geen zekerheid dat je ook een Dodge Magnum meekrijgt. Als je onder het plaatje op de link klikt bij USA reisen staat dat er ook duidelijk bij.

Harry
Vince22
Amerika-ontdekker

Bericht door Vince22 »

Harry schreef:Hallo Vince,

Ik wil de pret niet bederven, maar je boekt altijd een auto in een bepaalde klasse en nooit een specifiek model. Er is geen zekerheid dat je ook een Dodge Magnum meekrijgt. Als je onder het plaatje op de link klikt bij USA reisen staat dat er ook duidelijk bij.

Harry
Hoi Harry, dat zijn we ons ook wel bewust hoor.. Maar bij niet op voorraad zijn van de Magnum, is het toch altijd zo dat je een gelijkwaardig of betere auto meekrijgt? In dat geval, kunnen we niet meer verkeerd!
We zijn ook niet echt gebonden aan een magnum hoor.. gelijkwaardig of beter, daar doen we het voor! :P
serge
Amerika-ontdekker

Bericht door serge »

Hallo

Zeer interessante topic... maar hoe zit het eigenlijk met de annulatieverzekering via deze site. Zit deze standaard bij elk contract of moet je nog 'iets' extra aanklikken of betalen??

groetjes
JWusa
Amerikafan

Bericht door JWusa »

Oke, dus even samengevat.

Ik wil een auto boeken voor HEEL Amerika, dus dan selecteer ik REST OF AMERICA. Ik reis samen met nog iemand van beneden de 25. Dus ik neem de rechterkolom SUPER PLUS PLUS volgens mij. Daar krijg ik een prijs uit met type: Aquanox (chevrolet), kom rond de 1200 euro uit voor 4 weken. Is dit nu alles (inclusief) of krijg ik na al mijn gegevens nog eens een bedrag er boven op?

Ik begrijp dat ik nog wel de 500 dollar afleverkosten betaal.

En betalen is vooraf, via CC?
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

http://www.usareisen.de/mietwagen/index_so.htm , dan zie je daar bij alamo ""spezial programm....under 25 jahre '' is trouwens onderlijnt.Als je daar op klikt ,heb je zeker de prijzen voor jonger dan 25 .Van daaruit kun je je keuze maken naar de rest van Amerika :wink:.
De prijs die je te zien krijgt ,is ook diegene die je betaalt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer