Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Young Driver Package - USrentacar
Young Driver Package - USrentacar
Hi!
Ik ben op zoek naar een huurauto voor m'n broertje (22) en z'n vriendin (dan 22) in Miami aankomende mei (2-19mei).
Nu willen ze graag een Mustang huren en na wat zoekwerk vond ik onderstaand..
Het is geen must dat zijn vriendin ook mag rijden, maar dit pakket biedt het wel aan
Wat vinden jullie hiervan?
Of heeft iemand ervaring met dit Young Driver Package?
Ik ben op zoek naar een huurauto voor m'n broertje (22) en z'n vriendin (dan 22) in Miami aankomende mei (2-19mei).
Nu willen ze graag een Mustang huren en na wat zoekwerk vond ik onderstaand..
Het is geen must dat zijn vriendin ook mag rijden, maar dit pakket biedt het wel aan
Wat vinden jullie hiervan?
Of heeft iemand ervaring met dit Young Driver Package?
April 2016: NY en Florida
Maart 2015: Florida en diepe zuiden
Aug 2013: SF, LA, LV, SF
Maart 2015: Florida en diepe zuiden
Aug 2013: SF, LA, LV, SF
- FloridaFabian
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Young Driver Package - USrentacar
Wij (beiden 22) hebben afgelopen juli 3 weken met USrentacar gehuurd vanuit Orlando. Zodra ik de tickets voor 2016 heb ga ik direct boeken met deze site, het is namelijk prima bevallen. Alle benodigde verzekeringen zitten in dit pakket, laat je dus (als je naar de balie gaat) niets aanpraten !
Ik heb mij weleens laten vertellen dat je maar tot een bepaalde klasse kunt huren onder de 24 en dat een Mustang toen niet mogelijk was, hoe dit precies zit weet ik niet maar het is het navragen waard.
Ik heb mij weleens laten vertellen dat je maar tot een bepaalde klasse kunt huren onder de 24 en dat een Mustang toen niet mogelijk was, hoe dit precies zit weet ik niet maar het is het navragen waard.
Klik https://www.youtube.com/watch?v=EAk46A2LiaA voor het eerste deel van onze NIEUWE reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!