Hoi iedereen,
wij zijn voor het eerst met thanksgiving in de states. Wij willen die feestdag zo amerikaans mogelijk beleven. Enige tips?
Gezien we voor de derde keer naar Californie trekken gaan we deze keer niet ver rondtrekken maar vooral lekker relaxen. Vanuit LA gaan we heel zeker vrienden bezoeken in Palm Springs. Voor de rest staat er voorlopig niks op de planning, maar dat komt nog wel
Laatst gewijzigd door markro op 08 sep 2015, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Topictitel ter verduidelijking aangepast.
ik wil je bedanken voor het plaatsen van deze thread.
Palm Springs is natuurlijk een leuke plek om november te beleven.
Ik kom er eind oktober .
Hoe zullen ze daar Thanksgiving vieren ???
De restaurants hebben thanksgiving dinners ,maar gebeurt er ook iets op straat ??
Laat het ons weten !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wij waren 3 jaar geleden voor het eerst met Thanksgiving in America en wisten niet wat ons overkwam , we waren die dag aangekomen in Atlanta en alle winkels waren dicht , ik had speciaal een hotel geboekt vlakbij een PF Changs restaurant om daar de eerste avond te gaan eten en ook het restaurant was gesloten.
Wij hadden America nog nooit op die manier meegemaakt.
Thanksgiving vier je niet op de "straat" dit doe je bij je naaste vrienden en familie leden. Sta er ook niet raar van te kijken als zelfs sommige restaurants dicht zijn. Sommige restaurants hebben specials. Er is misschien een parade die dag. Veel plezier de volgende dag op Black Friday!
Thanksgiving is inderdaad een familiefeestdag. Heel veel plaatsen zullen gesloten zijn, zeker in de dorpen en kleinere steden.
Wat ik een prachtige Thanksgiving ervaring vond: eten in de chowhall toen we in Duitsland woonden. Sowieso was het eten daar altijd erg goed, maar met Thanksgiving was het helemaal super. Fantastisch om aan tafel te zitten met vreemden en allemaal er het beste van proberen te maken. Helemaal omdat er zo ontzettend veel mensen waren die meerdere tours en missies in gevaarlijke gebieden hadden gedaan.
Als je die dag niet met familie kan doorbrengen, probeer er dan iets bijzonders van te maken door bijv. bij de plaatselijke brandweer langs te gaan met wat lekkers.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.