Voor hotels in SF zou ik je aanraden de zoekfunctie te gebruiken. Daar zijn al zoveel topics over (zoek dan op topictitel en niet op hotel SF in het algemeen).
SF zelf is inderdaad gewoon een prijzige stad. Ik dacht zelfs na NY de duurste stad van Amerika. Je kan er ook voor kiezen om buiten de stad te overnachten en dan maar parkeerkosten te betalen of buiten de stad in de buurt van een BART station te overnachten en met het OV de stad dan in te gaan.
Union Square alles op loopafstand? en is Fishermans wharf leuk? Dat geeft mij een belletje dat je je nog niet echt goed hebt ingelezen over SF.
Vanaf Union Square is, vooral ook voor je 2 oudste kids, de winkelstraat op loopafstand en evt. Embarcadero. Voor de rest moet je toch echt bv de cablecar, bus of tram pakken. Ik zou je aanraden voor SF een hoponoff bustour te doen. Bijvoorbeeld
deze waar je op heel veel bekende plekken in de stad uit kunt stappen. Dan heb je en geen auto nodig en je hoeft niet heel de stad door te lopen, want dat is gewoonweg niet te doen.
Je moet voor jezelf bepalen of je bv iets als Alcatraz geschikt vind voor jouw kinderen. Want het is prijzig als je er daar achter komt dat ze na 30min geen trek meer hebben om daar rond te lopen.
Note mod: Als je vragen hebt over je route zou je deze dan in het zuidwesten routeschema forum willen plaatsen?