Martin & Marianne schreef:
@Old Faithful: wat vreemd dat het op de nieuwere kaart niet staat; verdwenen, weggespoeld? GoogleMaps kent ook alleen maar de Barns Hole Rd.
Het wordt wel erg
Ik denk dat Navteq, de maker van de kaarten voor Garmin, op enig moment het beleid gewijzigd heeft. Op de oude kaart staan bijvoorbeeld in Yosemite Park N.P. nederzettingen als Curry Village, Yosemite Village, White Wolf, Tuolomne Meadows. nog wel met naam genoemd, terwijl ze op de nieuwe kaart niet meer staan. Namen als Yosemite Village Post Office en Curry Village Service Road staan nog wel op die kaart. Ik denk dat het hier z.g. unincorporated communities betreft, d.w.z. nederzettingen zonder officiële bestuursstatus, dus zonder burgemeester, gemeenteraad e.d. Blijkbaar staan die wel op de oude kaart en niet meer op de nieuwe.
Wat Riverside betreft: aan de wegen op de oude kaart te zien, acht ik het niet uitgesloten dat hier ooit een camping is geweest. Op Google Earth zie je op satellietbeelden van augustus 2015 ook alleen nog de Barns Hole Road.
@Elmo: erg

, sorry.