Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Sweetamber stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
sweetamber
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Sweetamber stelt zich voor

Bericht door sweetamber »

Hallo mede Amerikaverslaafden :wink:

Ik ben Rianne, ik ben getrouwd met Stephan en wij hebben twee zoontjes, Lars van 6 en Kenzi van bijna 3.
Wij zijn in 2003 voor het eerst in Amerika geweest, in Florida. Toen ging het mis en waren we verslaafd. Hoewel we toen "alleen maar" Orlando en Miami hebben gezien wisten we dit smaakt naar meer.
In 2005 hebben we het geluk gehad dat we een rondreis van 6,5 week konden maken. We begonnen in NY, via Boston naar Montréal, Toronto, Niagara Falls en Washington DC. Vandaar door naar het westen waar we met de camper het klassieke rondje hebben gedaan, toen nog een weekje relaxen in Orlando en Miami.
In 2007 2x geweest, 1x op huwelijksreis in het westen en 1x NY en Orlando en Miami met broertje en schoonzusje.
In 2008 Yellowstone en nog meer mooie parken gedaan.
In 2011 met mijn ouders eerst een weekje op visite bij mijn broertje en schoonzusje die op dat moment tijdelijk in Montréal woonden, daarna door naar de USA met mijn ouders en Lars (die toen net 2 was). We hebben geweldige 4 weken gehad...
Vorig jaar met beide jongens een villa gehuurd in omgeving Orlando, wat hebben we genoten van een vaste plek met alle (en nog meer) luxe die we thuis ook hebben.

Volgend jaar is de planning dat we met een camper een rondje Utah gaan doen (met als startpunt Las Vegas, dus klein stukje Nevada pakken we mee).
We hebben dus wel ervaring met het plannen van een route, maar het ontbreekt ons aan de ervaring van het boeken van een camper, uitzoeken van campgrounds enz... Dus ik hoop hier tips te krijgen over goedkope vluchten, goede en betaalbare camperverhuurders en leuke dingen om te doen met kleine kinderen... Ook hoop ik hier leuke en nieuwe reisverhalen te vinden (ik heb er al zo veel gelezen, sommige zelfs dubbel :mrgreen: )
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Sweetamber stelt zich voor

Bericht door PSVwally »

Hallo en welkom op het forum :thumbup:

Campervakanties vergen, vooral als het de 1e keer is, inderdaad wat meer voorbereiding.
In dit topic kun je al heel veel info vinden.
Ik zou ook een topic openen in het zuidwestforum waar je je vragen wat specifieker kunt stellen.

veel plezier met de voorbereiding.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer