Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotelprijzen New York - oktober

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Hotelprijzen New York - oktober

Bericht door meyem »

Comfort Inn Long Island City2 Sterne, via Venere.com, 7 nachten, 5 oktober, 1006 euro
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
djginod
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door djginod »

We waren zo ongeveer 520 Euro kwijt voor 3 nachten... Nog veel maar ja.... Wel in New York centrum, op een goede locatie.
DennisS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door DennisS »

meyem schreef:
DennisS schreef: Toch maar iets vastleggen denk ik......
Dat is sowieso verstandig ....!
Afgelopen vrijdag toch maar een hotel vastgelegd (Hotel Pennsylvania). Daar hebben we vorig jaar geslapen en dat is niet tegengevallen. Heel simpel en zwaar verouderd, maar de locatie is natuurlijk top! We kunnen hem tot 72 uur van te voren gratis annuleren. We zijn nu voor de periode 5 oktober t/m 11 oktober net geen € 1500,- kwijt. Eigenlijk echt absurde prijzen, maatja ik wilde het risico niet lopen dat we straks nog meer kwijt zijn. Had hem gebudgetteerd op 1250 in eerste instantie. Dus ietsjes daar boven nu.

Nu maar hopen dat de prijzen nog (flink) gaan zakken. Zou wel mooi zijn. Maatja daar het Columbus Day weekend is in onze periode, kan het ook zo maar zijn dat de prijzen nog verder gaan stijgen....

Voor nu om de dag de hotelprijzen checken op de verschillende websites....
NY | 2014 (+ Canada) – 2017 – 2019
West Amerika | 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2022
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
martin484
Amerikafan

Bericht door martin484 »

Goed dat je iets hebt vastgelegd. Het lijkt er sterk op dat alles nog verder aan het stijgen is, het waren al absurde prijzen maar het lijkt steeds erger te worden. Voor mijn periode 25 september - 2 oktober zou ik voor Hotel Pennsylvania 1815 kwijt zijn, echt belachelijk. Ik heb op dit moment nog niets geboekt maar moet dit ook maar doen of uitwijken naar een andere wijk (wat we eigenlijk totaal niet willen). Ik begrijp echt niet waarom er nu zulke absurde prijzen gevraagd worden.
Martin
DennisS
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door DennisS »

Ja ik zou voor de zekerheid toch maar snel iets vastleggen. Dan heb je in ieder geval iets. En dan maar hopen dat ze alsnog gaan zakken.... Niemand die het met 100% zekerheid kan zeggen helaas.....
Laatst gewijzigd door Aricon op 11 aug 2015, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is niet nodig het bovenliggende bericht (geheel) te quoten --> quote verwijderd.
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
inqubus
Amerikafan

Bericht door inqubus »

wel veel gelezen dat er veel meer touristen vanaf september naar NYC gaan omdat het dan veel beter weer is (niet te warm enzo)
ook begint het bedrijfsleven terug op gang te komen en zijn er veel meetings.

vanaf september is het dan ook weer de ene week US open, daarna fashion week, de paus die komt spreken op de VN top en wat nog meer.
dat blijft dus gelden voor de hele maand september en oktober. in November zakken de prijzen terug een beetje en eind november stijgen ze weer tot half december tot1-2 dagen voor nieuwjaar zijn ze dan weer spotgoedkoop.

had ook nog graag NYC aangedaan in september maar rond de 275 a 300 euro per nacht zie ik niet zitten om te betalen.
Floris&Carola
Amerika-ontdekker

Bericht door Floris&Carola »

Wij zijn in oktober voor 4 overnachten in Queens ongeveer 550 euro kwijt. Dit valt op zich nog mee volgens mij. We zijn zo bij de metro en daarom ook snel in Manhattan.
Ik check nu net de site weer en inmiddels in het 840 euro!!!

Gelukkig heb ik een maand of 6 geleden geboekt, de kosten zijn nu wel erg gestegen.
September 2012: Zuid Westen & New York
Oktober 2015: Oostkust & Florida
DennisS
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door DennisS »

Dat is wel een mooie prijs inderdaad! Maar de prijzen zijn flink gestegen de afgelopen weken. Nu willen wij perse hartje Manhattan zitten en hebben we de extra euro's daar ook voor over. De reis kost al een godsvermogen dus daar gaan we ook niet op beknibbelen. Maar neemt niet weg dat ik de prijzen die ze momenteel vragen echt absurd hoog vind. Vorig jaar waren wij voor hetzelfde aantal nachten 980 euro kwijt. En nu dus net geen 1500....

We zaten er toen in begin september...
Laatst gewijzigd door PSVwally op 11 aug 2015, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: bovenstaand bericht hoeft niet geheel gequote te worden.
Florida | 2019 - 2024
martin484
Amerikafan

Bericht door martin484 »

Wij hebben dat ook, we willen eigenlijk perse in Manhattan zitten, alleen is voor ons (25 sept/2okt) de prijs helaas NOG hoger...
Prijzen van onder de 1000 euro droom ik alleen nog maar van. Hotel Pennsylvania is voor ons met annuleren zelfs 2200 euro (hoe belachelijk...)
al zie ik voor dat soort bedragen nog wel meer hotels.

Ik denk dat het voor ons gewoon niet anders is, het wordt flink betalen of in een andere wijk gaan zitten. Achteraf baal ik wel dat ik deze periode heb gekozen (vliegtickets zijn al gekocht) maar ja...als je alles van te voren weet....
Martin
DennisS
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door DennisS »

Ik snap het heel goed Martin! Leg voor nu snel iets vast. En hou de komende weken de prijzen goed in de gaten. Wij doen dat ook. Via Skyscanner, Expedia, Trivago, Kayak, TripAdvisor, Priceline, Hotwire en ook via Secret Escapes... Gewoon alles monitoren. Als er een ding is waar hotels een hekel aan hebben is lege hotelkamers.... Dan geven ze het nog liever tegen kostprijs weg dan dat hij leeg blijft staan...

Ik ben nog steeds van mening dat we ergens in de komende weken nog een betere deal gaan krijgen. Nadeel van jullie periode is alleen dat er inderdaad een VN Congres is en dat de Paus op bezoek komt.. Is AirBNB (ook al wordt gezegd dat dit illegaal is in NY) niets voor jullie?

Als ik merk dat de prijzen weer gaan zakken dan geef ik je een seintje! Gaan jullie alleen naar NY en verder nergens anders naartoe?
Laatst gewijzigd door PSVwally op 11 sep 2015, 00:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Florida | 2019 - 2024
martin484
Amerikafan

Bericht door martin484 »

Ik ga zeker deze week iets vastleggen, misschien al veel te lang mee gewacht maar beter dat dan dat ze nog verder stijgen.
Air B&B hebben we ook naar gekeken maar omdat het illegaal is in NY durven we dat niet goed aan, het zal vast wel meevallen allemaal maar je zal net zien...

Wij hebben inderdaad net de pech (of niet goed gekeken in mei) dat de Paus en de VN top er is..
Ik hou jou ook wel op de hoogte via dit forum, ik hoop dat je gelijk krijgt inzake een betere deal maar ik vrees het ergste. Lege kamers zullen ze inderdaad niet graag willen maar misschien is de vraag op dit moment wel heel erg hoog...

Wij gaan alleen naar New York. Het is voor ons de eerste maal de plas over en de eerste aanraking met de USA, als dit goed bevalt willen we misschien volgend jaar naar het zuidwesten (is natuurlijk heel wat anders).
Martin
DennisS
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door DennisS »

Was het nog gelukt om iets vast te leggen?
Laatst gewijzigd door Hinko op 21 aug 2015, 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Florida | 2019 - 2024
martin484
Amerikafan

Bericht door martin484 »

Het is zeker gelukt, we hebben het hotel Manhattan NYC an Affinia weten te boeken via een secret deal van Booking.com
Volgens mij zit het vlak in de buurt van Pennsylvania. We konden dit hotel via die deal voor een redelijke prijs krijgen (nog absurd maar goed..), inmiddels zijn de prijzen van alle hotels nog veel verder gestegen dus wij zijn tevreden.
Martin
DennisS
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door DennisS »

Ondanks dat ik nog steeds vind dat we echt een absurd bedrag hebben betaald voor 6 nachten New York (5 oktober t/m 11 oktober voor 1495 euro), ben ik wel blij dat ik een aantal weken terug heb geboekt. De prijzen zijn alleen maar aan het stijgen en ik zou nu 1600 kwijt zijn als ik nu zou boeken. We kunnen het nog wel 72 uur van te voren kosteloos annuleren, maar ik ben bang dat de prijzen niet meer gaan dalen voor die week....

Als ik bijvoorbeeld nu boek voor volgende week, ben ik ook 1600 euro kwijt....

Eigenlijk belachelijk....maarja.... Je leeft maar 1 keer :-)
Florida | 2019 - 2024
martin484
Amerikafan

Bericht door martin484 »

Ik ben ook zeer blij dat we geboekt hebben, achteraf is het volgens mij best knap dat we volgens mij de duurste periode van het jaar hebben weten uit te kiezen maar dat is natuurlijk achteraf geklets. inmiddels nu 3 weken geboekt en hetzelfde hotel is gewoon nog veel duurder geworden. Echt te belachelijk voor woorden maar goed...ik ga verder niet zeuren, we willen gewoon graag een keer naar de USA en we hebben er echt veel zin in! Zoals je al zegt...je leeft maar 1 keer :-)
Laatst gewijzigd door martin484 op 11 sep 2015, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Martin
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

martin484 schreef:Ik ben ook zeer blij dat we geboekt hebben, achteraf is het volgens mij best knap dat we volgens mij de duurste periode van het jaar hebben weten uit te kiezen maar dat is natuurlijk achteraf geklets. ?
Het is natuurlijk heel erg vervelend dat jullie veel geld kwijt zijn aan hotel (kun je liever aan iets anders uitgeven), maar september/oktober is gewoon een hele dure periode in NY en met een klein beetje vooronderzoek had je dit wel kunnen voorkomen.

Volgende keer eerder het forum checken ;)
martin484
Amerikafan

Bericht door martin484 »

We wisten wel dat het een duurdere periode zou zijn...maar ik heb wel het idee dat het op dit moment veel duurder is dan andere jaren, misschien mede door de komst van de paus en de VN-top in deze periode. Anderzijds, voor ons is dit de beste periode om te gaan, kans op mooi weer, lekker nazomer weer en niet zo warm als in juli/aug. Voor in de toekomst en mocht ik er nog een keer heen gaan.....neem ik misschien toch een andere periode :mrgreen:
Martin
djginod
Amerika-newbie

Bericht door djginod »

Ja, maar is de goedkopere periode wel een periode dat je er kan gaan ? Of zit je dan tussen de hagel en sneeuw de dingen te bezoeken, lijkt me niet zo geweldig leuk dan...
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

djginod schreef:Ja, maar is de goedkopere periode wel een periode dat je er kan gaan ? Of zit je dan tussen de hagel en sneeuw de dingen te bezoeken, lijkt me niet zo geweldig leuk dan...
Zelf ben ik echt wel een mooi-weer reizigster, maar een vriendin van mij gaat graag in maart. Dan is alles nog een stuk goedkoper en begint het weer voorzichtig aan fatsoenlijk te worden ..... Voor elk wat wils 8)
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

djginod schreef:Ja, maar is de goedkopere periode wel een periode dat je er kan gaan ? Of zit je dan tussen de hagel en sneeuw de dingen te bezoeken, lijkt me niet zo geweldig leuk dan...
NY in de sneeuw is is prachtig! Maar voor een week inderdaad niet echt prettig. Maar is dan altijd nog een verschil tussen de allerduurste periode (al is dat kerst- o&n denk ik) en de periode met het meest slechte weer. Maar goed een week regen is áltijd ellendig waar je ook zit.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer