Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hello, Lizette stelt zich voor
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hello, Lizette stelt zich voor
Hello, ik ben Lizette. In augustus 2016 wil ik met mijn man en kinderen naar Amerika. Al jaren mijn droom, nog nooit uitgekomen. Maar dan 25 jaar getrouwd dus reden voor een feestje. Dochter wil naar New York, zoon naar Las Vegas. Dus het wordt een paar dagen New York en dan door naar het westen. Hebben al een ruwe planning en route. Nu ben ik veel aan het lezen, opzoeken, verzamelen en sparen. Ik ga wel een georganiseerde reis doen dus vluchten, verblijf en autohuur geboekt door reisorganisatie want daar zijn we niet handig in en vind het een geruststelling als dat allemaal geregeld is. En intussen lees ik hier mee.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Hello, Lizette stelt zich voor
Hallo en welkom op het allesamerika forum. Dat zal een leuk feestje worden volgend jaar.
Betekent het dat je nu dus alles al geboekt en geregeld hebt voor volgend jaar? Ik ben dan eerlijk gezegd wel heel benieuwd naar je route, want normaal gesproken zijn veel zaken die je via het reisbureau regelt niet echt de beste. Zowel qua prijs, accommodaties en dagroutes kun je met behulp van dit forum zonder al te veel moeite ook een goede reis plannen en boeken. Een keer doen en je wilt niet anders meer. Vooral omdat je hier zowel veel info over de route, maar ook over huurauto, vliegtickets en accommodaties kunt vinden. Eigenlijk een soort reisbureau door allerlei verschillende mensen met passie voor Amerika, alleen het daadwerkelijk even boeken moet je zelf doen.
Zet je routeplan en wat je allemaal wilt doen eens uit in een nieuw topic in het zuidwest routeschema deel van het forum, dan krijg je ook veel info over wat er onderweg allemaal te zien en doen is.
Veel plezier met de voorbereidingen
Betekent het dat je nu dus alles al geboekt en geregeld hebt voor volgend jaar? Ik ben dan eerlijk gezegd wel heel benieuwd naar je route, want normaal gesproken zijn veel zaken die je via het reisbureau regelt niet echt de beste. Zowel qua prijs, accommodaties en dagroutes kun je met behulp van dit forum zonder al te veel moeite ook een goede reis plannen en boeken. Een keer doen en je wilt niet anders meer. Vooral omdat je hier zowel veel info over de route, maar ook over huurauto, vliegtickets en accommodaties kunt vinden. Eigenlijk een soort reisbureau door allerlei verschillende mensen met passie voor Amerika, alleen het daadwerkelijk even boeken moet je zelf doen.
Zet je routeplan en wat je allemaal wilt doen eens uit in een nieuw topic in het zuidwest routeschema deel van het forum, dan krijg je ook veel info over wat er onderweg allemaal te zien en doen is.
Veel plezier met de voorbereidingen