Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen deel 2!

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
moon29
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen deel 2!

Bericht door moon29 »

Mijn geboekte reis heeft nu 2.50 u overstap op Heathrow heen. En 1.35 uur op terugweg.
Is dat voldoende?
(Maar misschien wijzigt het nog wel een aantal keren voor het zover is...)
Laura&Edwin
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Laura&Edwin »

Lijkt me ruim voldoende. In ieder geval op de heenweg. En ikzelf vind dat het belangrijkste. Mocht je die vlucht missen, dan is het aantal vluchten om naartoe om te boeken beperkt. Van Heathrow naar Schiphol gaan er zoveel vluchten, dat het weer minder 'erg' is om bij een evt missen van de vlucht omgeboekt te worden.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Normaal gesproken genoeg tijd, maar ik ken ook mensen die uren hebben moeten wachten bij een overstap op Heathrow.
Anita74
Amerikafan

Bericht door Anita74 »

Wij hadden deze pech afgelopen zomer, het was echt superdruk. Op de heenreis slechts 1 uur en dit zou ik echt nooit meer doen, echt op het nippertje onze vlucht gehaald. Op de terugreis hadden we 2.30 uur, dit was beter :D . We moesten van terminal 3 naar terminal 5 met de bus, wat toch weer wat extra tijd kost. Minimale overstaptijd is 90 minuten gaf British Airways aan. Het moet dus lukken met 1.35 uur en zoals je al zegt kun je nog beter op de terugreis je vlucht missen als op de heenreis :wink: .
Florida 2014
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia / Westkust en Florida / Boston-New England 2022
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
pimusa
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door pimusa »

Hoi,

Na de afgelopen tijd flink dit forum doorgespit te hebben (geweldige bron aan informatie!) hebben we inmiddels drie mogelijke routes in gedachten:

1. AMS - San Diego / Seattle - AMS (20 juli /12 augustus) - Ivm de Comic Con in San Diego
2. AMS - Seattle / Los Angeles - AMS (+- 2 augustus / 25 augustus) - Ons eerste plan qua route tot dat we er achter kwam dat er een Comic Con was
3. AMS - Seattle / Seattle - AMS (+- 2 augustus / 25 augustus) - Goedkope tickets en geen one way fee voor de te huren auto - wel het hele eind terugrijden

Met de budget.com discount code van retailmenot.com hebben we daar al redelijke korting weten te regelen, nu is het alleen nog een kwestie van de route bepalen / vliegtickets halen voor de juiste prijs, zodat we ook de auto kunnen reserveren.

Voor optie 1 komen we uit op een +- 1000 euro per persoon heen en terug.
Voor optie 2 komen we uit op een +- 1100 euro per persoon heen en terug.
Voor optie 3 zagen we gisteren een optie van rond de 900 per persoon heen en terug, die nu al weer weg is.

Is dat redelijk? Of kan dat goedkoper? En kunnen we beter wachten? We hebben het de laatste tijd wel in de gaten gehouden, maar daarvoor niet en hier zitten wat meer 'kenners' vandaar de vraag ;) Mooiste zou zijn als we voor zowel de vlucht als de auto onder de 2500 euro zouden kunnen blijven. Met optie 3 vonden we dat gisteren, maar als optie 1 of 2 ook met dat bedrag kan heeft dat de voorkeur.

Hebben jullie verder nog advies over de opties? Raden jullie optie 3 juist wel of niet aan bijvoorbeeld?

(Als ik hier beter een nieuw topic van kan maken hoor ik het graag, maar meestal kan je beter aanhaken op bestaande topics en aangezien dit vooral over de vliegticket prijzen gaat...)
SanFran
Amerikakenner

Bericht door SanFran »

Is het voor jou ook een optie om vanaf Düsseldorf te vliegen? Op de vliegtickets die ik in de gaten hou scheelt dat soms namelijk aanzienlijk i.p.v. vanaf Amsterdam vliegen.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
pimusa
Amerika-ontdekker

Bericht door pimusa »

SanFran schreef:Is het voor jou ook een optie om vanaf Düsseldorf te vliegen? Op de vliegtickets die ik in de gaten hou scheelt dat soms namelijk aanzienlijk i.p.v. vanaf Amsterdam vliegen.
Dat is zeker een optie! Dichterbij zelfs :) Alleen bij ons kwam dat er steeds duurder uit (net nog even gecheckt en nu ook weer).
SanFran
Amerikakenner

Bericht door SanFran »

Ah, oké! Dat is jammer. Maar goed, zoals velen hier zeggen: zodra jij de prijs oké vindt dan moet je gewoon boeken, en daarna niet meer kijken. Er is altijd een kans in dat ze nog wat zakken in prijs, maar ook een kans dat ze weer stijgen.
pimusa
Amerika-ontdekker

Bericht door pimusa »

SanFran schreef:Ah, oké! Dat is jammer. Maar goed, zoals velen hier zeggen: zodra jij de prijs oké vindt dan moet je gewoon boeken, en daarna niet meer kijken. Er is altijd een kans in dat ze nog wat zakken in prijs, maar ook een kans dat ze weer stijgen.
Snap ik en helemaal waar. We vroegen ons vooral af wat een 'oké' prijs gemiddeld ongeveer is. Wij vinden deze prijzen best oke, maar als blijkt dat het nog een stuk goedkoper kan, dan baal je achteraf. (Zodra je geboekt hebt moet je niet meer kijken, dat snap ik ook :))
SanFran
Amerikakenner

Bericht door SanFran »

Ik vind het ook prima prijzen voor rechtstreekse vluchten in het hoogseizoen. Maar ik heb verder geen ervaring met de trajecten die je wilt vliegen, dus nog even afwachten wat de rest er hier van zegt :thumbup:
Dave_m
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Dave_m »

Wat zijn "normale" prijzen voor vliegtickets voor heen naar San Francisco en terug vanaf Las Vegas op 18 juni tot 8 juli?

zie namelijk nu een ticket van 670 euro
van Brussel naar San francisco Vertek om 11:00 (16 uur reistijd met 1 stop)
Las Vegas naar brussel vertrek om 11:00 smorgens (16 uur reistijd met 1 stop)
Vliegmaatschappij United.
Gast

Bericht door Gast »

Dat lijkt me een heel mooie prijs voor het hoogseizoen. Waar is de tussenstop?
Dave_m
Amerikafan

Bericht door Dave_m »

Heenreis: Overstappen in london Heath met 3 uur overstap tijd.
Terugreis: overstappen in Chicago met 1.45 uur overstap tijd.

Als jullie zeggen dat het een mooie prijs is. ga ik boeken ;)
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

@Dave_m
Net voor het echte hoogseizoen, maar zeker een mooie prijs met goede tijden. Ik denk dat velen zouden boeken aan die prijs.

@pimusa:
Denk je om makkelijk aan kaarten te geraken voor Comicon? Zelf geen ervaring maar ik hoorde dat het best moeilijk is.
Jullie periode is op en top hoogseizoen, maar dat lijk me toch haalbaar onder de 1000€, toch zeker als een overstap ook een optie is.
LiesbethDL
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door LiesbethDL »

Hele mooie prijs vind ik zelf!

Ik zou al blij zijn met 850/900 euro.
Al sinds augustus aan het kijken voor de volgende vliegroute, maar de prijs zakt maar niet!

Brussel - Chicago
Las Vegas - Brussel
1300 euro pp. :roll:

We blijven hopen op een (spoedige) daling!!
pimusa
Amerika-ontdekker

Bericht door pimusa »

Stan.Gobien schreef: @pimusa:
Denk je om makkelijk aan kaarten te geraken voor Comicon? Zelf geen ervaring maar ik hoorde dat het best moeilijk is.
Jullie periode is op en top hoogseizoen, maar dat lijk me toch haalbaar onder de 1000€, toch zeker als een overstap ook een optie is.
Ja als je er op zoekt werkt het sowieso met allerlei periodes (voor terugkerende bezoekers / nieuwe bezoekers) etc. Beetje omslachtig. Nog eens goed overwegen.

Retourtje Seattle (augustus 2016) is nu voor onder de 900 euro te krijgen. Wellicht is dat toch de beste optie, dan maken we een rondje van (in 3 weken - en skippen we de Comic Con).
MauriceOT
Amerika-ontdekker

Bericht door MauriceOT »

Ben zoals iedereen hier ook op zoek naar een leuke deal om in Amerika te komen.
Nu merk ik echter als je probeert te boeken, je nooit stoelen voorkeuren kunt opgeven.
Wij vliegen met zijn vieren en willen natuurlijk graag bij elkaar zitten. Is er een andere mogelijkheid dit te doen of is het gewoon een kwestie van wachten tot je kunt inchecken en dan zo snel mogelijk je stoelen regelen ?

Een goede vlucht die ik had gezien van Britisch Airways (uitgevoerd door American Airlines) via Ebookers. Wat zijn jullie bevindingen hiermee, zowel de tussenpersoon Ebookers als de maatschappij?
Dave_m
Amerikafan

Bericht door Dave_m »

@Stan.Gobien
Ik heb ze ook maar geboekt voor deze prijs. Kreeg zelfs nog maar liefst 20 euro extra korting! :lol:
We kunnen gaan aftellen naar 18 juni! (duurt nog veels te lang)
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer