Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Annuleringsverzkering na 14 dagen aankoop ticket
Annuleringsverzkering na 14 dagen aankoop ticket
Beste forumgenoten,
Een maand geleden heb ik een ticket geboekt naar de Verenigde Staten om binnenkort voor het eerst door de VS te reizen.
Nu ben ik de laatste dagen opzoek naar een reis- en annuleringsverzekering, echter lees ik in de polisvoorwaarden van verzekeraars dat een annuleringsverzekering alleen geldig is wanneer deze binnen 7-14 dagen na het boeken van de reis is afgesloten.
Weet iemand of er verzekeraars zijn die deze eis niet stellen ?
Mijn dank is groots !
Een maand geleden heb ik een ticket geboekt naar de Verenigde Staten om binnenkort voor het eerst door de VS te reizen.
Nu ben ik de laatste dagen opzoek naar een reis- en annuleringsverzekering, echter lees ik in de polisvoorwaarden van verzekeraars dat een annuleringsverzekering alleen geldig is wanneer deze binnen 7-14 dagen na het boeken van de reis is afgesloten.
Weet iemand of er verzekeraars zijn die deze eis niet stellen ?
Mijn dank is groots !
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Annuleringsverzkering na 14 dagen aankoop ticket
Dat is volgens mij wel standaard overal. Maar je kunt altijd bellen wellicht dat ze een aanvullende polis kunnen opstellen voor je
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2059 Weergaves
-
Laatste bericht door MariskaUSA
-
- 40 Reacties