Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
mp83
Amerika-ontdekker

Hotel San Francisco

Bericht door mp83 »

De eerste drie dagen van onze reis (14-17 oktober) brengen we door in San Francisco, waarvoor we nu een hotel zoeken.

Wat zijn die bizar duur zeg, en wat is het verschil tussen 'budget' en duur groot (waarschijnlijk zijn alle goede middenklasse hotels inmiddels gewoon volgeboekt).

We willen eigenlijk max 400 (ok, echt max 450) uitgeven. Heb me er al bij neergelegd dat we geen eigen badkamer zullen hebben. Wil wel gewoon dat het schoon is enzo. Bij veel van de nog beschikbare hotels lees ik horror verhalen over slechte buurt (drugsgebruikers, hoeren, zwervers), soms over bed bugs, vaak over lawaai (ok, dat zal zo zijn in de stad).
Het liefst zitten we ook een beetje centraal. In de buurt van Union Square? Of een zeer goede OV-aansluiting, maar beetje centrum zou wel leuk zijn.
Ik kijk nu naar de volgende hotels, iemand ervaring met een van deze? dan hoor ik graag je bevindingen!!

Park hotel(bij union square in de buurt, duurder dan de rest, smalle bedden)
Casa Loma (klinkt erg goed, maar misschien wat afgelegen? schijnt erg gehorig te zijn)
Adrian hotel (ziet er goed uit, maar zeer slechte buurt? wel goed gelegen, of ook niet?

En dan nog de goedkopere en iets twijfelachtigere Winsor en Aida plaza.

Ervaringen? En eventuele andere tips zijn natuurlijk ook zeer welkom :D
Gast

Re: Hotel San Francisco

Bericht door Gast »

$400 totaal, voor hoeveel nachten is dat, 2 of 3 ?
mp83
Amerika-ontdekker

Bericht door mp83 »

3 nachten...
woensdag 14-10 inchecken, zaterdag 17-10 uitchecken.
mp83
Amerika-ontdekker

Bericht door mp83 »

parkeren is overigens niet nodig, we halen de camper pas na deze dagen op.
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

bel eens naar deze
http://www.redcoachmotorlodge.com/

eenvoudig motel met vriendelijk personeel en nette kamers, op het randje van de slechte buurt maar op enkele minuutjes stappen van zeer goede busverbindingen
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
mp83
Amerika-ontdekker

Bericht door mp83 »

Thanks voor de tip, ik ga es kijken
Ron Notenboom
Amerikakenner
Partner van: Sjaan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door Ron Notenboom »

Een paar weken terug hebben wij 2 nachten doorgebracht in de Cow Hollow Motor Inn in Lombard street. Keurig hotel met grote schone kamers. Gratis parkeren, maar geen ontbijt. Tegenover het hotel zit een Mel's Diner. In de straat naast het hotel ook diverse restaurantjes en gezellige winkels. Bus naar het centrum nagenoeg om de hoek. Een van de fijnste hotels van onze reis. Geen idee of de prijs past binnen jullie budget. Wij vonden het in elk geval nog redelijk betaalbaar.
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
Gast

Bericht door Gast »

Zoek eens via http://trivago.com
beabert
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door beabert »

Vorig jaar in oktober hotel in Fischermans Wharf( hotel holiday INN) geboekt .We hebben het via hotwire geboekt( secret deal). in de buurt van restaurantjes en op 50 m van een heerlijk Deens ontbijttentje .IK meen dat we rond de 500 euro betaald hebben voor 3 nachten .
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Als de kosten misschien te hoog zijn kan je ook eens bij het vliegveld kijken en dan gewoon 's morgens de BART naar Union Square pakken.
Rachel43
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Rachel43 »

Wij hebben geslapen in The Wharf Inn. Niet spectaculair, wel goed te doen, betaalbaar en op 100 meter lopen zit een heerlijk ontbijtrestaurant, busverbindingen en de hop on hop off bus en je zit midden op Fisherman's Wharf, dus wat ons betreft perfecte locatie.

Groetjes,
Rachel
Heimwee naar Amerika !
2012 Zuidwest Amerika
2014 Noordoost Amerika
volgende keer naar Zuidoost, zo snel mogelijk graag ;-)
Gast

Bericht door Gast »

Misschien kun je iets vinden via AirBnB.
Aletta en Adriaan
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Aletta en Adriaan »

Je zou het Town House motel op Lombart street eens kunnen proberen. Prijs ligt rond de 500 euro met badkamer. Niet spectaculair met gewoon degelijk met gratis parkeren, en een hop-on-hop-off voor de deur....

IK zou ze geoon direct bellen en niet via een een mediair...
2015: California, Utah, Nevada, Arizona, New Mexico
2018: New York
2019: New York, Florida, Georgia, Alabama, Mississippi, Louisiana, Texas
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

In die periode is er een rodeo en een marathon voor vrouwen, vandaar de hoge prijzen.
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Is er op Hotwire en Priceline ook niks te vinden?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Mirav5410
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Mirav5410 »

Vandaag geboekt bij Hotels.com

Motel Capri
12-8-2015 t/m 14-8-2016 voor 266 euro. Dus 2 nachten voor 266 euro en hotel tegen Lombard street aan,
Ik kan annuleren tot 11-8-2016 dus ik heb nog even om te kijken of er mooiere deals voorbij komen.
Dit is al niet slecht vond ik.

Iemand trouwens ervaring met dit hotel/motel?
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Afgelopen vakantie zaten we met hetzelfde probleem. We hebben toen uiteindelijk gekozen voor Comfort Inn & Suites San Francisco Airport North.
Geboekt via de site van Choice Hotels zelf (wel eerst lid worden zodat je met Choice Privileges kunt boeken, scheelt weer wat). Waren $119 (122 euro per nacht incl. tax) kwijt per nacht.

De kamers zien er prima uit! Lekker groot. Alles is groot eigenlijk: groot bed, grote TV, groot bankhoekje erbij.

Afbeelding
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
mp83
Amerika-ontdekker

Bericht door mp83 »

Bedankt voor alle tips. We hebben uiteindelijk voor t Park hotel gekozen. Stelt waarschijnlijk niet veel voor, maar is goedkoop, en je slaapt er alleen maar, de locatie lijkt me wel goed. De meeste van de door jullie aangeraden hotels hadden geen beschikbaarheid meer, of alleen duurdere kamers. Die rodeo en marathon verklaren een hoop! Heeft iemand een linkje van die rodeo, misschien wel leuk om te gaan kijken.
Gast

Bericht door Gast »

H.l.
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door H.l. »

Wij zaten vorige week in het park hotel, het was prima! Goeie buurt, aardig personeel, heerlijk geslapen! De kamer was oké, zeker niet luxe maar dat hadden we ook niet nodig aangezien we toch de hele dag op pad waren..
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer