Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 7 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Maartnn
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Tickethulp deel 7 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Bericht door Maartnn »

Ik lees op het forum hier dat er goedkope vluchten zijn via Lufthansa. Wanneer ik op hun site naar vluchten zoek van Düsseldorf > LA (op 26 juli 2016) en van Las Vegas > Düsseldorf (op 19 augustus), krijg ik enkel heenvluchten en geen terugvluchten. Is het te vroeg om terugvluchten te boeken op die datum, of doe ik iets fout? Bedankt!

EDIT: Probleem opgelost! Ik moest eerst een vlucht naar LA kiezen en vervolgens 'Save Flight' klikken. Dan verschenen de terugvluchten wel.
Schermafbeelding 2015-09-26 om 18.31.44.png
grietsje
Amerika-ontdekker

Bericht door grietsje »

Iemand ervaring met tickets boeken voor volgend jaar september? Zie nu tickets naar Los Angeles voor 620 per persoon met 1 overstap. Nu al boeken of zou nog even wachten beter zijn?
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

waar zie je die?
Is een mooie prijs
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Voor die prijs zou ik direct boeken.
bart1966
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door bart1966 »

wij zouden graag onze tickets voor onze reis 2016 willen boeken? De heen vlucht is op 24 /09/2016 maar blijkbaar lukt de terugvlucht nog niet, 3 weken later? het zou een open jaw moeten zijn. Vertrek 24.9.16 in Brussel naar New York en 3 weken later de terugvlucht van Las Vegas naar Brussel. Voor de heenvlucht zou er normaal een directe vlucht moeten bestaan De terugvlucht is zowieso niet rechtstreeks. google flights laat me op dit moment zoeken tot 23.9.15. Betekent dit dat we nog meer dan 3 weken moeten wachten alvorens wij onze heen en terugvlucht kunnen boeken of zoek ik op de verkeerde websites? kayak.nl geeft geen rechtstreekse vlucht BRU New york?? enkel via MAD of LHR?
SanFran
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door SanFran »

@bart1966, bij mijn weten worden de eerste tarieven vrijgegeven rond 330 dagen voor de vertrekdatum. Je bent dus inderdaad nog te vroeg.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
bart1966
Amerika-ontdekker

Bericht door bart1966 »

voor onze vlucht Brussel New York blijkt er maar 1 maatschappij een rechtstreekse vlucht aan te bieden; Jet Airways. Is dit een veilige maatschappij?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Elke maatschappij die tussen Europa en de VS vliegt is veilig.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Mijn beste vriend is met Jet airways van Brussel naar New York gevlogen en voor hem is dat nog steeds de fijnste vlucht die die ooit gemaakt heeft. Later is hij nog met Emirates naar zuid Afrika en met Qatar naar Sri Lanka gevlogen, maar hij vond Jet airways beter. :D
bart1966
Amerika-ontdekker

Bericht door bart1966 »

hoe is het met het zitcomfort in economy bij Jet Airways?
alken
Amerikafan

Bericht door alken »

Wij hebben BRU-MUM-BKK gevlogen , eerste deel werd gevlogen met toestel dat 's morgens vanuit New York toekomt
(staan alle 4 mooi naast elkaar te blinken op Brussels airport)
Zijn goede en relatief moderne vliegtuigen (zeker in vgl met United 777-200 die op Washington vliegen).
Service is goed genoeg , eten is goed genoeg (als je van Indisch houdt , zeker Indisch kiezen , het westers eten is eerder flauw).
Laatst gewijzigd door alken op 01 okt 2015, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
bart1966
Amerika-ontdekker

Bericht door bart1966 »

dus je hebt slechts keuze uit 1 maatschappij die rechtstreeks vliegt op new york (vanuit zaventem)
merluza
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door merluza »

Er zijn meerdere maatschappijen hoor, die rechtstreeks op New York vliegen. Ik ben zelf aan het kijken voor tickets in mei, en ik heb ze al zien passeren van Delta (momenteel de goedkoopste, maar nog niet goedkoop genoeg ;)), Continental, Jet Airways en Brussels Airlines. En dat zijn dan nog niet de code shares (Lufthansa via Brussels Airlines, KLM/Air France via Delta). Vluchttijden zijn allemaal gelijkaardig.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

merluza schreef:Ik ben zelf aan het kijken voor tickets in mei, en ik heb ze al zien passeren van Delta (momenteel de goedkoopste, maar nog niet goedkoop genoeg ;)), Continental,
Dat lijkt me sterk.
Ik vloog in 2010 van Brussel naar Newark met Continental. Continental is sindsdien echter overgenomen door United. United vliegt nog wel rechtstreeks van Brussel naar Newark.
Groet,

Old Faithful
merluza
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door merluza »

Juist, United :). Hun logo werd na de fusie dat van Continental (ik vloog ook in 2010 met dat logo naar New York), vandaar mijn verkeerde verwijzing.
bart1966
Amerika-ontdekker

Bericht door bart1966 »

we stellen vast dat wij asap onze reispas best aanvragen. vandaag kost de vlucht met Jet Airways (17:35) een goeie 150 euro duurder per persoon tegenover gisteren. (op momondo 451 ipv 302 gisteren). Kunnen jullie een vlucht boeken zonder paspoortnummer? lukt dat met je gewone Belgische elektronische id?
bart1966
Amerika-ontdekker

Bericht door bart1966 »

ik ben een echte oen. het lukt me dus niet volgende vluchten te boeken

hoe zoek je naar volgende tickets
we wensen te vertrekken in Brussel op 23 augustus 2016 rechtstreekse vlucht naar NewYork (JFK of Newark ?)
4 dagen later een binnenlandse vlucht vanuit New York(JFK, EWR of La Guardia) naar Cody/Yellowstone , dit is altijd met een tussenstop
rond 13/14 september 2016 een terugvlucht van Las Vegas naar Brussel

of kan enkel dit via een reisagentschap?
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Als ik bij een aantal ticketbrokers kijk is het nog niet mogelijk om voor september 2016 te boeken. Je bent gewoon nog te vroeg om echt iets voor de terugvlucht te boeken. Ik denk dat die vlucht naar Cody nog wel eens voor problemen kan zorgen. Ik weet ook niet of je daar een auto kunt huren en wat de dropoffkosten tussen Cody en Las Vegas zullen zijn.
bart1966
Amerika-ontdekker

Bericht door bart1966 »

onze eerste vlucht (Brussel New York op 23/8/2016 kunnen we al boeken
de 2de en derde vlucht nog niet. is het goedkoper om te wachten zodat ik alles in 1 beweging kan boeken? de eerste vlucht zal met Jet Airways zijn, de volgende 2 nog onbekend. maar de vraag is of ik er goed aan doe wanneer ik een enkele vlucht Bru NY boek en later de vlucht NY cody en Las Vegas Bru
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Als je de vlucht al opsplitsen moet kun je denk ik beter de retour BRU - NEW en LAS - BRU boeken en dan een enkele vlucht van NY naar Cody boeken. Ik zou als ik jouw was ook kijken naar een vlucht naar Jackson Hole, wyoming of naar Billings ipv Cody.
Let wel op met die binnenlandse vluchten dat je daar wrs moet bijbetalen voor je bagage.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer