In februari ga ik met mijn zusje een paar dagen naar NYC. Het is haar eerste keer, ik ben er iets vaker geweest In die week word ik 29 en ik zou graag bij een leuk restaurant gaan eten die avond. Ik zat zelf te kijken naar rooftopbars die ook een menukaart hebben maar misschien is iemand op de hoogte van een leuk 'restaurant met een view' in Manhattan?
Marriot Marquis op Time Square heeft een ronddraaiend restuarant op de 47/48e verdieping. Vond het eten niet super bijzonder maar the View maakt veel goed. Al zag ik later de kaart, ik dacht dat het lopend buffet de enige optie was. Kaart zag er wel goed uit.
oh ja, en laatste bezoek ben ik ook even hier geweest om van het uitzicht te genieten, supermooi. Ik weet alleen niet zeker of je er ook kan eten of dat het alleen een bar is ....
Tavern on the Green is een klassieker. Top locatie, maar ik dacht een View op hoogte vandaar dat ik hem niet genoemd heb, net als de River Cafe trouwens ook zo'n klassieker. Top adressen.
Thanks voor de tips, ik bedacht me dat we misschien net goed in een leuk restaurant kunnen eten en dan even naar een rooftopbar kunnen voor een drankje. Hebben jullie nog leuke tips voor een leuk restaurant op Manhattan, pricewise is 100 dollar pp een beetje teveel, dat geven we liever aan shoppen uit
Wij hebben gaan eten in Queens in Waters Edge wat met de metro vanuit manhattan echt een niks is . De eerste halte kan je er al uit in queens en dan 5 min stappen en je bent er. http://www.watersedgenyc.com
Het eten was er voor mij echt FORMIDABEL.
Ik had nog nergens in mijn leven zo een steak gegeten.
Prijs was denk ik een $150- $200 maar ik weet zeker dat ik hier opnieuw ga teruggaan.
ik ben ook naar The View geweest waar je het ronddraaiend restaurant hebt maar daar vond ik het eten nu niet bepaald overweldigend maar was niet slecht.
Kwa prijs vond ik deze wat prijzig, met 2 personen was het bijna $300 http://www.marriott.com/hotels/hotel-in ... t-marquis/
zo'n restaurant als River Cafe of Water's Edge is inderdaad duur, maar wel een waanzinnig mooie ervaring. Er zijn weinig dingen zo mooi als de skyline van Manhattan in avondlicht .... Ik had alvast geen spijt van mijn uitgave toen ik met mijn nichtje in het River Cafe heb gegeten ...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.