Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Restaurant verjaardag NYC

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Restaurant verjaardag NYC

Bericht door Raafje87 »

Hoi,

In februari ga ik met mijn zusje een paar dagen naar NYC. Het is haar eerste keer, ik ben er iets vaker geweest :D In die week word ik 29 en ik zou graag bij een leuk restaurant gaan eten die avond. Ik zat zelf te kijken naar rooftopbars die ook een menukaart hebben maar misschien is iemand op de hoogte van een leuk 'restaurant met een view' in Manhattan?

Alvast bedankt :)
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
elmo69
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Restaurant verjaardag NYC

Bericht door elmo69 »

Marriot Marquis op Time Square heeft een ronddraaiend restuarant op de 47/48e verdieping. Vond het eten niet super bijzonder maar the View maakt veel goed. Al zag ik later de kaart, ik dacht dat het lopend buffet de enige optie was. Kaart zag er wel goed uit.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Dit is ook een supermooi plekje (de tip zit al in de rekening).
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Ook leuk :D

oh ja, en laatste bezoek ben ik ook even hier geweest om van het uitzicht te genieten, supermooi. Ik weet alleen niet zeker of je er ook kan eten of dat het alleen een bar is ....
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
elmo69
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door elmo69 »

Tavern on the Green is een klassieker. Top locatie, maar ik dacht een View op hoogte vandaar dat ik hem niet genoemd heb, net als de River Cafe trouwens ook zo'n klassieker. Top adressen. :thumbup:
Raafje87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

Thanks voor de tips, ik bedacht me dat we misschien net goed in een leuk restaurant kunnen eten en dan even naar een rooftopbar kunnen voor een drankje. Hebben jullie nog leuke tips voor een leuk restaurant op Manhattan, pricewise is 100 dollar pp een beetje teveel, dat geven we liever aan shoppen uit ;)
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Wij zijn fan van Patsy's. Een Italiaan waar vroeger Frank Sinatra altijd kwam en de gastheer en kok zijn superaardig!

Op onze bruiloft in NY hebben wij er met de hele familie gegeten en het was echt super! Het is niet goedkoop, maar ook niet superduur!
iluvatoq
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door iluvatoq »

Wij hebben gaan eten in Queens in Waters Edge wat met de metro vanuit manhattan echt een niks is . De eerste halte kan je er al uit in queens en dan 5 min stappen en je bent er.
http://www.watersedgenyc.com
Het eten was er voor mij echt FORMIDABEL.
Ik had nog nergens in mijn leven zo een steak gegeten.
Prijs was denk ik een $150- $200 maar ik weet zeker dat ik hier opnieuw ga teruggaan.

ik ben ook naar The View geweest waar je het ronddraaiend restaurant hebt maar daar vond ik het eten nu niet bepaald overweldigend maar was niet slecht.
Kwa prijs vond ik deze wat prijzig, met 2 personen was het bijna $300
http://www.marriott.com/hotels/hotel-in ... t-marquis/
Raafje87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

Dat is wel een beetje boven budget maar bedankt voor de tips in Queens en The View. Tosca, Patsy's ziet er geweldig uit, die gaat op de lijst! Dank :)
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

zo'n restaurant als River Cafe of Water's Edge is inderdaad duur, maar wel een waanzinnig mooie ervaring. Er zijn weinig dingen zo mooi als de skyline van Manhattan in avondlicht .... Ik had alvast geen spijt van mijn uitgave toen ik met mijn nichtje in het River Cafe heb gegeten ... :D
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer