Aanstaande vrijdag ga ik naar (onder andere) New York en ik wil graag het High Line park bezoeken. Nu heb ik gezocht hier op het forum, maar kan ik niet echt ontdekken wat nou de beste plaats is om "op te stappen"?
Ik zat er in eerste instantie aan te denken om bij het Standard Hotel erop te gaan en hem dan een deel aflopen, maar ik las elders dat het daar nog wel eens erg druk kon zijn qua 'entree'.
Hoor graag van jullie!
- Robin
P.S.: Wordt het op het forum ook gewaardeerd als er na vakanties fotoverslagen gepost worden?
Volgende reis: 8 mei 2015 - 24 mei 2015:
New York City, Philadelphia, Washington D.C., Lancaster, Niagara Falls, Deerfield, Boston, New York City.
In september vertrekken wij voor 4 dagen naar New York om vervolgens een roadtrip door zuid west amerika te doen. In NY willen we ook het nodige shoppen. Weet iemand toevallig of de zomercollecties begin september nog in de winkels hangen (NY) of dat de wintercollectie al volop aanwezig is? Ik neem ook aan dat in het zuidwesten nog genoeg zomer spul te verkrijgen is? Alvast bedankt!!
Aewo schreef:In september vertrekken wij voor 4 dagen naar New York om vervolgens een roadtrip door zuid west amerika te doen. In NY willen we ook het nodige shoppen. Weet iemand toevallig of de zomercollecties begin september nog in de winkels hangen (NY) of dat de wintercollectie al volop aanwezig is? Ik neem ook aan dat in het zuidwesten nog genoeg zomer spul te verkrijgen is? Alvast bedankt!!
Je kan je helemaal suf shoppen man. Zomercollectie is nog volop aanwezig. Vergeet ook de outlet malls buiten NY niet. (Woodbury commons, Jersey Gardens, Jersey shore outlet, Jackson Outlet)
Aewo schreef:In september vertrekken wij voor 4 dagen naar New York om vervolgens een roadtrip door zuid west amerika te doen. In NY willen we ook het nodige shoppen. Weet iemand toevallig of de zomercollecties begin september nog in de winkels hangen (NY) of dat de wintercollectie al volop aanwezig is? Ik neem ook aan dat in het zuidwesten nog genoeg zomer spul te verkrijgen is? Alvast bedankt!!
Je kan je helemaal suf shoppen man. Zomercollectie is nog volop aanwezig. Vergeet ook de outlet malls buiten NY niet. (Woodbury commons, Jersey Gardens, Jersey shore outlet, Jackson Outlet)
Oke, top! Ik hoor daar namelijk verschillende verhalen over. De een zegt dat er al heel veel herfst kleding ligt. Maargoed moeten we dan ook maar zien.
Vanaf 4 september zitten we vijf dagen in New York. We kwamen er pas na het boeken achter dat we er dan zitten in het Labor Day weekend. Ik lees soms dat het overal best druk kan zijn maar lees ook dat veel mensen er juist op uit trekken (weekendjes weg buiten de stad). Heeft iemand ervaring met het hele Labor Day gebeuren in New York (of de rest van Amerika)? Het hotel is al wel geboekt. Mijn vraag is dus of je rustig kan winkelen en rondlopen of dat het enorm druk is.
Aewo schreef:Vanaf 4 september zitten we vijf dagen in New York. We kwamen er pas na het boeken achter dat we er dan zitten in het Labor Day weekend. Ik lees soms dat het overal best druk kan zijn maar lees ook dat veel mensen er juist op uit trekken (weekendjes weg buiten de stad). Heeft iemand ervaring met het hele Labor Day gebeuren in New York (of de rest van Amerika)? Het hotel is al wel geboekt. Mijn vraag is dus of je rustig kan winkelen en rondlopen of dat het enorm druk is.
Ligt er maar net aan waar je gaat shoppen . Flauw he. Alles op Broadway en 5th Av. is sowieso druk, maakt eigenlijk niet uit wat voor dag het is.
Trouwens, met een Labor day kun je wellicht interessante koopjes tegenkomen. Ik was er vorig weekend (Independance Day!) en kreeg bijv. 50% korting bij de Brooklyn Nets shop. Verder veel kortingen gezien van 20%/40%. Maar durf niet met zekerheid te zeggen dat dit ook voor Labor Day gaat gelden.
Ik wil even een aanrader van mij plaatsen. Greenacre Parkop 51st tussen 2nd & 3rd Ave. Het is een privé parkje (mini) met openbare toegang, met terrasje en waterval. Echt een kleine oase, en er is een mini bar die voor NYC termen goedkoop drank en snacks serveert. Je mag er wel niet fotograferen, zelfs geen selfies
Hey allemaal! Volgende maand bezoek ik voor de eerste keer NYC (omg!!). Ik vroeg me echter af of het een slim idee is om op 11 september naar de memorial te gaan. Zouden 'gewone' mensen toegestaan worden van naar daar te gaan of zou het afgesloten worden voor een of andere service? Bedankt voor t antwoord alvast!
De IPHOP op zijn tijd vind ik ook heerlijk! Maar zoals Benno zegt, waarom perse IHOP? Op elke hoek van de straat zit een diner of koffietentje waar je prima en/of snel kunt ontbijten.
Ik ben er nog nooit geweest, en aangezien er een in de buurt van het hotel ligt wil ik het nu ook wel eens proberen
En als ik de reviews zo zie op yelp en tripadvisor ziet het eten er toch vaak goed uit..
Gebruikersnaam111 schreef:Heeft er hier iemand ervaring met de IHOP op east 14th street?
Ik ben er samen met mijn vrouw geweest op de ochtend dat ik mijn vrouw ten huwelijk ging vragen in de kroon van het Vrijheidsbeeld. Het is het favoriete ontbijtrestaurant van mijn vrouw en we hebben er lekker ontbeten. Het is een veilige buurt en het eten was zoals we dat van IHOP gewend zijn. Je kunt hier dus rustig naartoe gaan.
Ik ben er ook geweest
Ik had helaas niet zoveel tijd op de ochtend dat er ging ontbijten maar alles was gewoon prima. de slechte reviews op yelp komen nogal overdreven over op mij
**Om topics aantrekkelijk leesbaar en rustig te houden verzoeken wij jullie om niet onnodig en ruimteverspillend te quoten. Houd het volgende in gedachte bij het quoten:
1. Probeer alleen de relevante informatie mee te nemen in een quote.
2. Quote alleen als je wilt refereren aan een berichtje eerder in het draadje, en niet direct op het laatste bericht.
3. Quote geen foto’s.
Moderator Hinko**
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.