Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
Re: Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
ik heb dezelfde link gebruikt en tijdens het invullen werden er al heel veel gegevens ingevuld die al eerder bij de emeraldclub waren ingevuld.
Ik heb dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt en had hiermee geen probleem.
Ik heb dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt en had hiermee geen probleem.
Dat gaat inderdaad beter bedankt!Stan.Gobien schreef:Wel dus inloggen met je emerald ID, contract ID 1234567 (EMEA Leisure club) gebruiken, en coupon code NDA2324BR (BJ's Travel).
Oh ja voor EMEA leisure club moet je land op UK zetten.

Maar toch in mijn situatie (ORD 17 aug t/m 3 set.) krijg ik een tarief wat absoluut niet interessant is.
Voor $858 (is €752) krijg je dus minimaal een fullsize als je midsize reserveert.
Fullsize elders is ca. €525
Nou ja, ik heb nog tijd genoeg om het af en toe nog eens uit te zoeken

-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Bij mij blijft er maar de melding komen dat de username al bestaat.diver99 schreef:ik heb dezelfde link gebruikt en tijdens het invullen werden er al heel veel gegevens ingevuld die al eerder bij de emeraldclub waren ingevuld.
Een nieuw account maken lukt wel.
We hebben de auto pas in mei nodig, dus dan maar met het nieuwe account huren
Bij mij is er een tweede Emerald Club number aangemaakt en toegestuurd via mail, maar ik kan via mijn oude nummer de executive status zien, dus is ook overgezet. Heb een keer dat nieuwe nummer willen openen, maar dat lukte niet.
Heb net eens een nieuwe boeking met de contract ID 1234567 (EMEA Leisure club) en coupon code NDA2324BR (BJ's Travel) en UK gebruikt. Scheelt toch weer plus minus 30 dollar met mijn reeds gedane boeking. Lukt wel enkel via de legacy site.
Op de nieuwe boeking zie ik nu alle uitleg over Executive status etc. Mooi
Als ik nu naar de gewone site ga en inlog als Emerald lid, krijg ik mijn boeking niet te zien. Als ik het reservatie nummer ingeef via de gewone site, kan ik enkel telefonisch contact opnemen of annuleren.
Via de legacy site kan ik wel in mijn boeking en vermoedelijk ook annuleren. Is dat omdat ik UK ingeef voor deze boeking en in mijn Emerald member staat dat ik Belg ben dat de gewone site flipt?
Enfin, maakt niet uit, zal toch niet de laatste keer zijn dat ik deze boeking annuleer en herboek
Heb net eens een nieuwe boeking met de contract ID 1234567 (EMEA Leisure club) en coupon code NDA2324BR (BJ's Travel) en UK gebruikt. Scheelt toch weer plus minus 30 dollar met mijn reeds gedane boeking. Lukt wel enkel via de legacy site.
Op de nieuwe boeking zie ik nu alle uitleg over Executive status etc. Mooi

Als ik nu naar de gewone site ga en inlog als Emerald lid, krijg ik mijn boeking niet te zien. Als ik het reservatie nummer ingeef via de gewone site, kan ik enkel telefonisch contact opnemen of annuleren.
Via de legacy site kan ik wel in mijn boeking en vermoedelijk ook annuleren. Is dat omdat ik UK ingeef voor deze boeking en in mijn Emerald member staat dat ik Belg ben dat de gewone site flipt?
Enfin, maakt niet uit, zal toch niet de laatste keer zijn dat ik deze boeking annuleer en herboek

2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
Ik zit nu aan 600 dollar voor 20 dagen. Denk je dat het nog goedkoper kan bedeve? (speciale Hinko tarieven even buiten beschouwing natuurlijk
)

2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik denk dat dat een leuke prijs is.
- bedeve
- Amerika-expert
Jij bent niet de Sven die afgelopen week in Las Vegas was ?SvenV schreef:Ik zit nu aan 600 dollar voor 20 dagen. Denk je dat het nog goedkoper kan bedeve? (speciale Hinko tarieven even buiten beschouwing natuurlijk)
Jij bent niet de Sven die straks op Sporza commentaar geeft ?
Dan zie ik jou op dit moment staan op $ 584.74 met gebruikmaking van contract ID 8572158 + coupon.
Of daar nog vanaf gaat ??
Dat wordt dan een hele grote glazen bol.
Dit lijkt mij boekwaardig en dan 2 dagen voor vertrek nog eens kijken.
Expedia is op dit moment scherp met de prijs.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Expedia is inderdaad scherp met de prijzen, was voor mij goedkoper dan met allerlei kortingen op de national site
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Expedia is vandaag een stuk scherper dan gisteren. Misschien toch handig voor degenen die niet zo van de clubs en de codes zijn (ja, ik angsthaas wil gewoon boeken wat ik mee wil nemen).
Met haalmeeruitjecard.nl nog 4,2 procent extra korting (66 euro) op de prijs van 1576 euro voor 27 dagen Premium SUV bij Budget(april). Boeking van 1681 euro zojuist geannuleerd bij drive-usa.de.
Met haalmeeruitjecard.nl nog 4,2 procent extra korting (66 euro) op de prijs van 1576 euro voor 27 dagen Premium SUV bij Budget(april). Boeking van 1681 euro zojuist geannuleerd bij drive-usa.de.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Zonder codes ed. bij drive usa standaard suv's voor €1473 en €1483 euro en fullsize suvs voor €1536 euro incl alle verzekeringen.
Bedeve, nee dat ben ik nietbedeve schreef:
Jij bent niet de Sven die afgelopen week in Las Vegas was ?
Jij bent niet de Sven die straks op Sporza commentaar geeft ?
Dan zie ik jou op dit moment staan op $ 584.74 met gebruikmaking van contract ID 8572158 + coupon.

Ik doe eind juli rondje Zuid West vanuit LA en weer terug. Er is dus nog wat tijd

2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Klopt, zag ik ook, maar we willen graag een PremiumPSVwally schreef:Zonder codes ed. bij drive usa standaard suv's voor €1473 en €1483 euro en fullsize suvs voor €1536 euro incl alle verzekeringen.

- bedeve
- Amerika-expert
Helemaal goed voor een algemene autohuur thread.PSVwally schreef:Zonder codes ed. bij drive usa standaard suv's voor €1473 en €1483 euro en fullsize suvs voor €1536 euro incl alle verzekeringen.
Laten we het hier svp beperken tot National's Emerald Club.
Anders worden kop en staart steeds moeilijker zichtbaar
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Op advies van Hinko, hebben we de Emerald Club geboekt.
Dit was echt zo makkelijk!!! We hebben ons nummer niet eens hoeven laten zien.
Pak er maar een die je bevalt, helaas stonden er toen geen Suv, of we moeten 2 uur wachten.
We dachten dat we navi in de auto hadden zitten, daar kwamen we de dag daarna pas achter dat dat niet zo was!!!!
Wij met gierende banden terug, onze fout, die hadden we moeten vragen bij het uit rijden!!!!
Ik denk vraag toch om een SUV, jawel loop maar even mee!!! Een dikke buick met alle toeters en bellen!!!
De volgende keer weer National!!!! Helemaal top!!!!
Dit was echt zo makkelijk!!! We hebben ons nummer niet eens hoeven laten zien.
Pak er maar een die je bevalt, helaas stonden er toen geen Suv, of we moeten 2 uur wachten.
We dachten dat we navi in de auto hadden zitten, daar kwamen we de dag daarna pas achter dat dat niet zo was!!!!
Wij met gierende banden terug, onze fout, die hadden we moeten vragen bij het uit rijden!!!!
Ik denk vraag toch om een SUV, jawel loop maar even mee!!! Een dikke buick met alle toeters en bellen!!!
De volgende keer weer National!!!! Helemaal top!!!!
SvenV, hier ook zelfde melding (en zelfs bericht dat de wonderbaarlijke 1234567 niet langer actief is), maar gebeld naar vermeld nummer, en boeking staat gewoon in hun register. Niets aan de hand dus... Toch wonderbaarlijk hoe ook de prijs van een infant seat varieert naargelang de ID!SvenV schreef:Als ik nu naar de gewone site ga en inlog als Emerald lid, krijg ik mijn boeking niet te zien. Als ik het reservatie nummer ingeef via de gewone site, kan ik enkel telefonisch contact opnemen of annuleren.
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Er is me iets niet heel duidelijk ivm de Emerald Club.
Ik ben zelf dus geen lid, maar ik zat me even in te lezen.
Als je EC lid bent, en je boekt een midsize car, dan mag je uit de Emeral Aisle kiezen, en dan hopen dat daar iets leuks staat. Correct?
Wat als ik minimum een midsize SUV wil en ik boek dan ook dat type, heb ik dan ook nog die vrije keuze? Staan daar dan ook fullsize suv's tussen bv?
Ik ben zelf dus geen lid, maar ik zat me even in te lezen.
Als je EC lid bent, en je boekt een midsize car, dan mag je uit de Emeral Aisle kiezen, en dan hopen dat daar iets leuks staat. Correct?
Wat als ik minimum een midsize SUV wil en ik boek dan ook dat type, heb ik dan ook nog die vrije keuze? Staan daar dan ook fullsize suv's tussen bv?
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
- bedeve
- Amerika-expert
Toegang tot de voordelen van EC krijg je door het boeken van een icar= een midsize auto.
Als je een andere klasse boekt val je in de categorie Emerald Reserve ,en zal een auto uit die klasse voor jou gereserveerd worden
De beantwoording van je 2e vraag en hoe te handelen wanneer jouw wens auto niet in de rij staat vind je door de thread door te lezen.
Net zo goed als je dan de mogelijkheid vind om vanuit niets zomaar Executive te worden.
Als je een andere klasse boekt val je in de categorie Emerald Reserve ,en zal een auto uit die klasse voor jou gereserveerd worden
De beantwoording van je 2e vraag en hoe te handelen wanneer jouw wens auto niet in de rij staat vind je door de thread door te lezen.
Net zo goed als je dan de mogelijkheid vind om vanuit niets zomaar Executive te worden.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Bij het inleveren van de auto op SEA loop je door EA en vervolgens door ES. EA was weer redelijk leeg terwijl ES nu wel lekker vol was met veel SUV's in allerlei kleuren en maten.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Auto gereserveerd via de mooie del zoals eerder beschreven. Mag mijzelf executive member noemen. Morgen Op SFO een auto ophalen.
Alleen staat er bij de reservering het volgende:
Upon arrival, please proceed to the National Car Rental counter.
ico-wf-rental-location-45x45
Please proceed to the National Car Rental location. Continue to the counter to obtain your rental agreement.
Gaat dit problemen geven?
Alleen staat er bij de reservering het volgende:
Upon arrival, please proceed to the National Car Rental counter.
ico-wf-rental-location-45x45
Please proceed to the National Car Rental location. Continue to the counter to obtain your rental agreement.
Gaat dit problemen geven?
- bedeve
- Amerika-expert
Problemen ? Welnee.
Aan de tekst te zien heb jij een specifieke klasse en geen ICAR gehuurd.
Daarmee heb je aangegeven geen gebruik te maken van de vrije keuze die je als EC member hebt.
Als je die keuze toch wilt houden ga je SFO met het treintje naar de car rental .
Daar binnenkomend laat je de counters rechts liggen en loop je door de klapdeuren naar rechts de Nationalgarage in.
Je loop dan meteen tegen de EC afdeling aan .DE linkse rij is de Executive.
Veel plezier
Aan de tekst te zien heb jij een specifieke klasse en geen ICAR gehuurd.
Daarmee heb je aangegeven geen gebruik te maken van de vrije keuze die je als EC member hebt.
Als je die keuze toch wilt houden ga je SFO met het treintje naar de car rental .
Daar binnenkomend laat je de counters rechts liggen en loop je door de klapdeuren naar rechts de Nationalgarage in.
Je loop dan meteen tegen de EC afdeling aan .DE linkse rij is de Executive.
Veel plezier
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3317 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-