Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen deel 2!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen deel 2!
Geboekt bij WTC.
31-07-2016
Amsterdam - New York / Delta
New York - San Francisco /Delta
Los Angeles - minneapolis - Amsterdan /KLM
998pp icm Hotel New York , die overigens goedkoper uitvalt dan booking of hotels.com oid .
31-07-2016
Amsterdam - New York / Delta
New York - San Francisco /Delta
Los Angeles - minneapolis - Amsterdan /KLM
998pp icm Hotel New York , die overigens goedkoper uitvalt dan booking of hotels.com oid .
- Fiesta68
- Amerikakenner
- Partner van: KingKong65
- Aantal x V.S. bezocht: 24
Kan mss interessant zijn.
Vliegtuigtickets voor een prikje: de ‘prijsfoutjes’ van het net:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150930_01895038
Grtjs
F68
Vliegtuigtickets voor een prikje: de ‘prijsfoutjes’ van het net:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150930_01895038
Grtjs
F68
2011-05--2013-07--2015-08--2019-06--2020-06+10--2023-06--2024-05--2024-11--2025-05: Zuidwesten
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Misschien interessant voor mensen hier: Wow air biedt tickets naar Toronto en Montreal aan voor +- 375,- in de zomer (heel juli en augustus).
Hier zit geen bagage meegerekend. Dit kost 54 euro per enkeltje voor 20 kg ruimbagage. Flink wat!
Maar voor de mensen die licht reizen misschien een leuke optie.
Hier zit geen bagage meegerekend. Dit kost 54 euro per enkeltje voor 20 kg ruimbagage. Flink wat!
Maar voor de mensen die licht reizen misschien een leuke optie.
Explore. Dream. Discover.
Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
- girliecathy
- Amerikakenner
Ik heb net tickets geboekt van Brussel naar Miami heen 23-01-2016 en retour 06-02-2016 met jetair fly voor 300 euro per stuk.
Ben er super blij mee.
Ben er super blij mee.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Net 2 tickets geboekt van Brussel naar New York bij tripair.de (via momondo.de), was nog net iets goedkoper dan tripair.be (momondo.be). Heen 4 mei 2016, terug 9 mei, aan 407€ per persoon. Tripair rekent geen extra kosten aan voor Visa, dus dit is dan ook de totaalprijs. Rechtstreekse vlucht via KLM, uitgevoerd door Delta.
Onmiddellijk de bevestiging in de mailbox gekregen, en de stoelen zijn al vastgelegd op de site van Delta.
Heel blij mee.
Bij het zoeken zag ik ook prijzen voor maart passeren van 367 euro via Jet Airways, 376 via United, rechtstreeks. Spijtig dat dat net iets te vroeg is op het jaar voor ons, maar verder een zeer aantrekkelijke prijs.
Onmiddellijk de bevestiging in de mailbox gekregen, en de stoelen zijn al vastgelegd op de site van Delta.
Heel blij mee.
Bij het zoeken zag ik ook prijzen voor maart passeren van 367 euro via Jet Airways, 376 via United, rechtstreeks. Spijtig dat dat net iets te vroeg is op het jaar voor ons, maar verder een zeer aantrekkelijke prijs.
Laatst gewijzigd door merluza op 09 okt 2015, 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat is zowat de gangbare prijs voor een vlucht naar Chicago?
Liefst in de periode eind maart - begin april (tussen kerstdag en nieuwjaar lijkt me wat te koud wss?)
Momenteel vind ik hier prijzen rond de 550 euro. Veel beter zal niet worden zeker?
Had het graag willen combineren met een dag of 3 Washington/Boston, maar dit laat de kost wel serieus stijgen.
Ook een enorm nadeel is dat ik alleen ga en dit de prijs van hotels verdubbelt.
Liefst in de periode eind maart - begin april (tussen kerstdag en nieuwjaar lijkt me wat te koud wss?)
Momenteel vind ik hier prijzen rond de 550 euro. Veel beter zal niet worden zeker?
Had het graag willen combineren met een dag of 3 Washington/Boston, maar dit laat de kost wel serieus stijgen.
Ook een enorm nadeel is dat ik alleen ga en dit de prijs van hotels verdubbelt.
- meyem
- Amerika-expert
dat lijkt me een nette prijs, mits de reistijden je bevallen. Tussen kerst en oud en nieuw is het waarschijnlijk nog niet zo heel erg koud in Chicago ....sandpatt schreef:Wat is zowat de gangbare prijs voor een vlucht naar Chicago?
Maar wat ga je dan doen als je het niet wil combineren met Washington/Boston? Alleen in Chicago zitten? Hotels in Chicago kunnen ook behoorlijk duur zijn. Je kan toch heen naar Washington of Boston reizen en terug uit Chicago?
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
En dan met de trein tussen de drie steden.
Ja met Chicago denk ik wel een dag of 8 te kunnen vullen. Ik doe graag alles op het gemak en heb liefst erg veel gezien.
Aankomen in Chicago en vertrekken in Washington/Boston valt ook nog goed mee, Amtrak kost ongeveer 100euro. Is dit wat comfortabel reizen? Je bent tenslotte 20u onderweg hiermee. (dit is mss off topic)
Bijkomend: is 50min overstaptijd voldoende in AMS, komende vanuit BXL?
Aankomen in Chicago en vertrekken in Washington/Boston valt ook nog goed mee, Amtrak kost ongeveer 100euro. Is dit wat comfortabel reizen? Je bent tenslotte 20u onderweg hiermee. (dit is mss off topic)
Bijkomend: is 50min overstaptijd voldoende in AMS, komende vanuit BXL?
- Peter & Ann
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Net geboekt bij Connections.
Heen op 17/06: Brussel - New York (10u40)
Terug op 27/06: New York - Brussel (19u30)
Rechtstreeks met Delta.
Prijs = 422 Euro pp.
Me happy
Peter&Ann.
Heen op 17/06: Brussel - New York (10u40)
Terug op 27/06: New York - Brussel (19u30)
Rechtstreeks met Delta.
Prijs = 422 Euro pp.
Me happy

Peter&Ann.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hallo,
Wij zijn ons aan het oriënteren op een reis naar Florida in april van 2016. Nu heb ik een aantal vragen wat betreft vliegtickets en overstappen.
- Momenteel zijn vliegtickets vanaf Amsterdam (we willen niet via Belgie of Duitsland reizen) naar Miami rond de 650-700 pp met overstap, is dit een gangbare prijs voor april?
- Is het aan te raden om in Europa of in de VS over te stappen? In Europa weet ik dat de bagage rechtstreeks doorgaat naar de volgende vlucht, maar in de VS moet je dit zelf opnieuw inchecken als ik het goed begrijp?
- Is 1.5 uur overstaptijd genoeg? Het lijkt me wel als de maatschappij het aanbiedt, maar als iemand hier ervaringen mee heeft hoor ik het graag! Wij hebben altijd rechtstreeks gevlogen.
Alvast bedankt weer!
Wij zijn ons aan het oriënteren op een reis naar Florida in april van 2016. Nu heb ik een aantal vragen wat betreft vliegtickets en overstappen.
- Momenteel zijn vliegtickets vanaf Amsterdam (we willen niet via Belgie of Duitsland reizen) naar Miami rond de 650-700 pp met overstap, is dit een gangbare prijs voor april?
- Is het aan te raden om in Europa of in de VS over te stappen? In Europa weet ik dat de bagage rechtstreeks doorgaat naar de volgende vlucht, maar in de VS moet je dit zelf opnieuw inchecken als ik het goed begrijp?
- Is 1.5 uur overstaptijd genoeg? Het lijkt me wel als de maatschappij het aanbiedt, maar als iemand hier ervaringen mee heeft hoor ik het graag! Wij hebben altijd rechtstreeks gevlogen.
Alvast bedankt weer!
- analogkid
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik vind 650-700 p.p. niet zo heel goedkoop. Wij hebben vorige maand tickets van 500 geboekt in april/mei. Het is ook niet superduur, maar het kan beter...
Waar overstappen? Op de terugweg stap ik liever over in Europa. Mocht je een aansluiting missen, gaat er diezelfde dag altijd nog wel een vlucht naar Nederland. In de US kun je zo maar een dag moeten wachten op de volgende vlucht.
Is 1 1/2 uur genoeg? Dat weet je achteraf natuurlijk pas zeker. Is nogal afhankelijk van de luchthaven. De ene luchthaven is veel groter dan de andere. Ook bijv. met een andere maatschappij verder vliegen kan uitmaken. Op Heathrow is een BA pier, dus als je van de ene op de andere BA vlucht overstapt, is de kans dat je het haalt veel groter dan wanneer je naar een andere ver pier moet.
Waar overstappen? Op de terugweg stap ik liever over in Europa. Mocht je een aansluiting missen, gaat er diezelfde dag altijd nog wel een vlucht naar Nederland. In de US kun je zo maar een dag moeten wachten op de volgende vlucht.
Is 1 1/2 uur genoeg? Dat weet je achteraf natuurlijk pas zeker. Is nogal afhankelijk van de luchthaven. De ene luchthaven is veel groter dan de andere. Ook bijv. met een andere maatschappij verder vliegen kan uitmaken. Op Heathrow is een BA pier, dus als je van de ene op de andere BA vlucht overstapt, is de kans dat je het haalt veel groter dan wanneer je naar een andere ver pier moet.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb nu 2 verschillende vluchten gezien die ons wel aanspreken.
- Vlucht 1 van KLM met een ruime overstaptijd op Atlanta (heen) en Detroit (terug). 690,-
- Vlucht 2 via WTC met een overstaptijd van 2 uur en 15 min. op Heathrow op de heenweg, en terug 3 uur en 40 min. De vluchten zijn van British Airlines maar er staat wel bij dat de vlucht naar de VS word uitgevoerd door American Airlines, dus dat zal dan niet dezelfde pier zijn?
Ik lees echt verschillende verhalen over Heathrow dus ik twijfel er enorm over of die 2.15 uur dan genoeg zouden zijn. Dat retourtje kost dan wel 494,- dus het is het overwegen waard.
- Vlucht 1 van KLM met een ruime overstaptijd op Atlanta (heen) en Detroit (terug). 690,-
- Vlucht 2 via WTC met een overstaptijd van 2 uur en 15 min. op Heathrow op de heenweg, en terug 3 uur en 40 min. De vluchten zijn van British Airlines maar er staat wel bij dat de vlucht naar de VS word uitgevoerd door American Airlines, dus dat zal dan niet dezelfde pier zijn?
Ik lees echt verschillende verhalen over Heathrow dus ik twijfel er enorm over of die 2.15 uur dan genoeg zouden zijn. Dat retourtje kost dan wel 494,- dus het is het overwegen waard.
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Zojuist geboekt via Vliegtarieven.nl
AMS - Las Vegas (via Londen Heathrow) 5 juni 2016
Las Vegas -AMS (via Londen Gatwick) 27 juni 2016
Prijs 540 pp all-in.....erg blij mee !
Het plannen kan beginnen !
AMS - Las Vegas (via Londen Heathrow) 5 juni 2016
Las Vegas -AMS (via Londen Gatwick) 27 juni 2016
Prijs 540 pp all-in.....erg blij mee !
Het plannen kan beginnen !
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Vandaag ook de tickets geboekt voor de zomervakantie, was te mooi om te laten gaan:
24/08/2016: AMS - Londen - Denver (11u40 vertrek, aankomst 18u30)
13/09/2016: Denver - Londen - AMS (vertrek 20u50, aankomst 16u50)
Vluchten via British Airways
533€ pp alle kosten inbegrepen, gevonden via kayak.de, tickets zelf geboekt via Seat24.de.
Gisteren stond Icelandair op kop met 718 euro, tot vanochtend de prijzen van BA omlaag gingen. Eerst 605, dan 569, en later op de dag 533. Nu staan ze terug op 616 euro, waar ik deze ochtend ook al tevreden mee was
.
Alle prijzen voor eind augustus/begin september zijn gelijkaardig.
24/08/2016: AMS - Londen - Denver (11u40 vertrek, aankomst 18u30)
13/09/2016: Denver - Londen - AMS (vertrek 20u50, aankomst 16u50)
Vluchten via British Airways
533€ pp alle kosten inbegrepen, gevonden via kayak.de, tickets zelf geboekt via Seat24.de.
Gisteren stond Icelandair op kop met 718 euro, tot vanochtend de prijzen van BA omlaag gingen. Eerst 605, dan 569, en later op de dag 533. Nu staan ze terug op 616 euro, waar ik deze ochtend ook al tevreden mee was

Alle prijzen voor eind augustus/begin september zijn gelijkaardig.
Mooie prijzen allemaal.
Voor vertrek eind juli tot eind aug blijven de prijzen nog steeds boven de 1000.
Begin het wel spannend te vinden of ze nog gann zakken
Voor vertrek eind juli tot eind aug blijven de prijzen nog steeds boven de 1000.
Begin het wel spannend te vinden of ze nog gann zakken
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik ook!ONYX666 schreef: Begin het wel spannend te vinden of ze nog gann zakken

Mijn zoektocht blijft maar steeds steken op 1280 euro pp. voor BRU - ORD 16/07 - LAS - BRU 5/08
-
- Amerikafan
Ik ben nog op zoek naar one way tickets van edmonton naar las vegas rond 20 april 2016. Het liefst flexibele tickets dat we nog 1 of 2 dagen kunnen wijzigen. West jet vliegt rechtstreeks, heb ze gezien voor 140 pp zonder flexibiliteit (enkele reis dus), is dat een gangbare prijs?
Zonet geboekt.
Brussel - amsterdam - chicago met klm op 29/03/16
Washington - parijs - brussel met air france op 09/04/16
Heel goede uren allemaal voor 571 euro.
Enige wat me beetje zorgen baart is de 50min overstaptijd in amsterdam (en dit voor een intercontinentale vlucht). Of gebeuren alle controles enzo al in brussel en is het gewoon switchen van vliegtuig in de terminal?
Brussel - amsterdam - chicago met klm op 29/03/16
Washington - parijs - brussel met air france op 09/04/16
Heel goede uren allemaal voor 571 euro.
Enige wat me beetje zorgen baart is de 50min overstaptijd in amsterdam (en dit voor een intercontinentale vlucht). Of gebeuren alle controles enzo al in brussel en is het gewoon switchen van vliegtuig in de terminal?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20146 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties