Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kopen 2de hands auto tijdens stage

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Een expat is iemand die door zijn bedrijf naar het buitenland wordt gestuurd voor een bepaalde tijd

Over Pella Iowa gesproken. Mijn vrouw en ik gingen er naartoen voor thanksgiving.Thabksgiving is een familiegebeuren en wij vonden dat het dichtsbijzijnde dat op familie leek

Wat een fiasco. Alles was dicht maar we hadden wel een motel.
We moeste.n helemaal naar des moines om wat te eten te vinden.
De volgende dag kwam sinterklaas daar aan zonder pieten.
En zongen kerst liedjes.
Ook nog naar een Nederlands restaurant geweest waar de menukaart vol spelfouten stonden maar het eten was lekker.

Needless to say we zijn er niet meer terug geweest :roll:
Tink
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tink »

ned in MO schreef:Een expat is iemand die door zijn bedrijf naar het buitenland wordt gestuurd voor een bepaalde tijd
Soms waar, hoeft niet. Je kan ook worden benadert door een internationaal bedrijf met aanbieding voor een positie en het verzoek te verhuizen. Wat in on geval 2 keer het geval was.

Een expatriate is iemand die tijdlijk of permanent in een ander land woont en werkt, en een andere nationaliteit heeft.
Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Expatriate

Oortjes: wij verlangen absoluut niet terug naar de kroketten, frikandellen of andere Nederlandse cultuur en beschouwen Nederland dan ook niet als ons thuisland. Mochten we onverhoopt dit land moeten verlaten dan vestigen we ons ergens anders. Waarschijnlijk New Zealand of Australie, maar Nederland absoluut niet daar hebben niets meer mee. Te lang weg denk ik. Dat is dus anders voor iedere expatriate.
--
Tink
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Er stond ook "geintje" onder !!!
ejb
Amerika-ontdekker

Bericht door ejb »

Dat men punten aftrekt als je net je rijbewijs hebt, dat is nieuw voor mij.
Het is per staat verschillend.

In CA, als je een boete krijgt voor een verkeersovertreding, dan kun je naar "traffic school" om te voorkomen dat je verzekeringspremie omhoog gaat. Dat kun je maar 1x per jaar doen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer