Omdat het maar een paar euro scheelde qua kosten en Buffalo niet zo'n grote aiport is hadden we vooraf weer een mid-size SUV gehuurd. In de normale aisle stond een Chevrolet Camaro die we konden meenemen. Weliswaar geen luxe uitvoering, maar toch leuk om eens te proberen. Echt een compleet andere beleving dan de Ford Explorer. Ik kon er eigenlijk niet heel fatsoenlijk in zitten (ben 2 meter), maar voor 150km is dat nog wel te doen. Ik ben er in ieder geval achter dat ik deze auto niet 3 weken ga huren

De reden waarom ik het redelijk positief noem is dat er wel een additional driver werd opgeschreven ondanks dat we emerald member zijn bij de eerste auto. Dit is zonder al te veel problemen gecorrigeerd. Bij de tweede auto zijn we verkeerd ingelicht en is alsnog de fuel service option toegevoegd die we niet wilden hebben. Gezien het korte stukje van 100 mijl zouden we enkel de gebruikte benzine betalen en werd een hele tank gerekend. Ook dit is weer aangepast, maar dat ging wat lastiger. Al met al zou ik zo weer bij National huren de volgende keer en gebruik maken van de Emerald card. Ik denk dat ik het de volgende keer wel aan zou durven om een midsize car ipv suv te huren, scheelt voor 3 weken toch best wat.