Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen
- mocatow
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen
Bedankt voor de opheldering!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Bedankt voor de uitgebreide info! Hier kunnen we wel wat mee!Stan.Gobien schreef:Je moet opletten met de juiste definitie................
En Esta is toch alleen de toestemming om naar de VS te reizen.
Die 90 dagen vallen onder Visa Waiver Program.
Die 90 dagen vallen onder Visa Waiver Program.
- mocatow
- Amerika-ontdekker
Oh sorry, dat is waar. Ik haal ze wel vaker door elkaar
Hinko, denk jij ook dat 1:31 uur genoeg tijd is om over te stappen op de terugreis in Chicago (jij bent een van de experts hier is mij opgevallen
)?

Hinko, denk jij ook dat 1:31 uur genoeg tijd is om over te stappen op de terugreis in Chicago (jij bent een van de experts hier is mij opgevallen

- mocatow
- Amerika-ontdekker
Sorry!
Was me van jou niet opgevallen, heb Hinko hier gewoon vaker voorbij zien komen... Vergeef me? 

Ik ben een Expert
Ik heb ruggespraak gehad met Daniel, overstapexpert, en die vertelde mij dat 1:31 uur ruim voldoende is, mits geen vertraging en andere ongein.

Ik heb ruggespraak gehad met Daniel, overstapexpert, en die vertelde mij dat 1:31 uur ruim voldoende is, mits geen vertraging en andere ongein.
- mocatow
- Amerika-ontdekker
Alle experts bedankt! 

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Mijn ervaring is dat ik juist goedkoper uit was met een multicity in 2012. Daarom heb ik toen niet gekozen voor een retour LA, maar voor een multicity heen naar LA(X) en terug vanaf LAS (Vegas).Je moet opletten met de juiste definitie....
Mijn ervaring leert dat normale retour meestal goedkoper is dan multi-city.
Het jaar daarop zou ik voor een directe vlucht/retour LA €650 kwijt zijn geweest en was ik met de vlucht heen naar LA en terug vanaf Denver €628 in totaal kwijt.
Het hangt wel van je route af, maar vaak geeft de multicity (bv beginnen in LA en eindigen in Phoenix of Las Vegas, of juist anderson) wel net die 1 of 2 dagen extra ruimte.
Ik zou Irisss1989 dan ook aanraden om een routetopic te openen.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Die dagen extra ruimte klopt zeker, had ik ook vermeld. Als het niet veel scheelt van prijs en het past beter in de route dan krijgt multicity mijn voorkeur, maar je moet ook met de huurwagen drop-off fee rekening houden. Blijft rekenen en balanceren.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
-
- Amerika-ontdekker
Er staan op dit moment mooie vluchten/prijzen op momondo.nl, te boeken via KISS&FLY. Wie kent deze duitse boekingsite en heeft er al ervaringen mee ?
voor welke data/bestemmingen ?
-
- Amerika-ontdekker
DUS-LAX
LAX-DUS
eind juli - medio augustus 2016
Maar ik ben vooral benieuwd naar de ervaringen met KISS&FLY-boekingsite
LAX-DUS
eind juli - medio augustus 2016
Maar ik ben vooral benieuwd naar de ervaringen met KISS&FLY-boekingsite
Laatst gewijzigd door Hinko op 27 okt 2015, 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
2015: Washington - Niagara - Algonquin (CA) - Ottawa - Montreal - Boston - Cape Cod - NY
2016: LA - joshua NP - Grand Canyon - Page - Bryce - Zion - Valley of fire - LV - Death Valley - Yosemite - SF - Santa Monica - LA
2016: LA - joshua NP - Grand Canyon - Page - Bryce - Zion - Valley of fire - LV - Death Valley - Yosemite - SF - Santa Monica - LA
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik ben ook benieuwd...
ik ken ze niet maar kan ook geen prijzen vinden van kiss en fly .
welke datum zoeken jullie
welke datum zoeken jullie
-
- Amerika-ontdekker
DUS-LAX
LAX-DUS
zo 24 juli
za 13 aug
blad 3
Je komt ook aanbieders zoals elumbus en airfinder tegen, had ik ook nog nooit van gehoord.....
LAX-DUS
zo 24 juli
za 13 aug
blad 3
Je komt ook aanbieders zoals elumbus en airfinder tegen, had ik ook nog nooit van gehoord.....
2015: Washington - Niagara - Algonquin (CA) - Ottawa - Montreal - Boston - Cape Cod - NY
ok , ik zat bij goedkoopste te kijken
dan zou ik nog eerder elumbus nemen die is krijgt op trustpilut een 7.2 met redelijk wat stemmen. als ik review lees is het ook een fysiek reisburo
dan zou ik nog eerder elumbus nemen die is krijgt op trustpilut een 7.2 met redelijk wat stemmen. als ik review lees is het ook een fysiek reisburo
-
- Amerika-ontdekker
Dank je wel voor het meekijken.... trustpilot kende ik ook nog niet, dus weer een interessante site te bekijken vanavond
De grote zoektocht is weer begonnen.... Volgens mij moet ik blij zijn met een ticketretourprijs van ongeveer 850- 900 euro naar LAX midden in het hoogseizoen met een reisduur van maximaal 15 uur, of kan dit nog veel goedkoper ????

De grote zoektocht is weer begonnen.... Volgens mij moet ik blij zijn met een ticketretourprijs van ongeveer 850- 900 euro naar LAX midden in het hoogseizoen met een reisduur van maximaal 15 uur, of kan dit nog veel goedkoper ????
-
- Amerikafan
- Partner van: Wouter
- Aantal x V.S. bezocht: 2
http://www.flugladen.de/checkout/flight ... agesize=10
misschien dat jullie hier iets aan hebben, retour DUS-LAX van 7 juli t/m 29 juli voor 788 euro
misschien dat jullie hier iets aan hebben, retour DUS-LAX van 7 juli t/m 29 juli voor 788 euro
wouterendebbie.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
-