Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
appartement gehuurd in NYC; illegaal? probleem?
appartement gehuurd in NYC; illegaal? probleem?
Heb gisteren via booking.com een appartement gehuurd voor ons verblijf in New York volgend jaar, blijkt gehuurd te zijn bij Sky City Apartments . Nu ik daar eens op google, blijkt dat dergelijke verhuren blijkbaar illegaal zijn, maar het staat op alle sites booking, Expedia, trivago, ... en met alleen maar goede commentaren. Nu begin ik mij wel een beetje zorgen te maken dat we daar gaan staan en geen plaats om te slapen hebben? Ik wou eigenlijk iets soortgelijks boeken in Orlando en eventueel ook in Washington. Kan iemand mij advies geven?
Re: appartement gehuurd in NYC; illegaal? probleem?
nog even aan toevoegen dat het in Jersey City is dat we gehuurd hebben. is het dan niet illegaal? wegens niet in New York City?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hoi,
Wij hebben in Las Vegas en in New York op die manier huizen/appartementen gehuurd. De eigenaren geven zelf ook aan dat het eigenlijk niet mag en of je naar buren etc. maar aan wilt geven dat je kennissen of een zakenrelatie bent van de verhuurder en dat je daar gratis logeert. Maar het heeft ons in Las Vegas een prachtig huis en in New York een schitterend appartement opgeleverd zonder problemen dus ik zou me niet al te veel zorgen maken.
Groetjes,
Rachel
Wij hebben in Las Vegas en in New York op die manier huizen/appartementen gehuurd. De eigenaren geven zelf ook aan dat het eigenlijk niet mag en of je naar buren etc. maar aan wilt geven dat je kennissen of een zakenrelatie bent van de verhuurder en dat je daar gratis logeert. Maar het heeft ons in Las Vegas een prachtig huis en in New York een schitterend appartement opgeleverd zonder problemen dus ik zou me niet al te veel zorgen maken.
Groetjes,
Rachel
Heimwee naar Amerika !
2012 Zuidwest Amerika
2014 Noordoost Amerika
volgende keer naar Zuidoost, zo snel mogelijk graag ;-)
2012 Zuidwest Amerika
2014 Noordoost Amerika
volgende keer naar Zuidoost, zo snel mogelijk graag ;-)
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Jersey City is in New Jersey en daar gelden de wetten voor New York City niet. Als een appartement op Booking, Expedia e.d. wordt aangeboden kun je ervan uitgaan dat het volkomen legaal is.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Bedankt Petra voor het antwoord van een 'insider', dat stelt me toch al wat gerust.
By the way Petra, kan je iets dergelijks ook 'recommenderen' in Washington (Arlington / Alexandria), zie mijn post in het all about Washington DC sticky. bedankt
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Aangezien ik hier woon heb ik geen ervaring met appartementen in deze omgeving. Bij mijn weten is er hier echter nog geen wet zoals in NYC.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Die vlieger gaat helaas niet op .... maar de NYC wetten gelden inderdaad niet in NJ ...Petra/VS schreef: Als een appartement op Booking, Expedia e.d. wordt aangeboden kun je ervan uitgaan dat het volkomen legaal is.
ik zit daar straks in de buurt .. heb er begin dit jaar rondgelopen en vond het best gezellig ... met de PATH (kost wel extra geld, want valt niet onder de NYC subway, nog eens 30$ voor 1 week onbeperkt) zit je zo in downtown Manhattan ....
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Oh? Bij mijn weten zijn de "appartementen", die bij Booking etc worden verhuurd meer een soort hotel dan prive appartementen van individuele eigenaars. Weer wat geleerd dan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht