Nog even een vraag .. Ik vind op site als WTC en skyscanner etc. steeds goedkope tickets rond de 600 euro. Als ik vervolgens echter bij de rechtstreekse maatschappij kijk, zijn de tickets een stuk duurder (rond de 1000 euro). Klopt dit of doe ik dan iets verkeerd?
Moet ik verder nog rekening houden met onbetrouwbare sites/aanbieders?
Je zoekt inderdaad best eerst bij websites zoals Chase, Jetcost, Vliegwinkel, Flugladen, Budgetair, Tix, Schipholtickets, Momondo, Expedia, Ebookers, Skyscanner, Connections, Hipmunk, Kayak,..... Als daarna blijkt dat zij het goedkoper aanbieden dan de maatschappij zelf is dit geen probleem. Voor zover ik weet zijn hier op het forum geen gevallen bekend van mensen die bedrogen zijn door aanbieders van vliegtickets. De ene is al wat beter (gratis of betalend) bereikbaar dan de andere, reageert wat sneller en/of is hulpvaardiger dan de collega maar over het algemeen is het veilig en betrouwbaar.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ