Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 2
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 2
Volgens mij heb ik twee keer punten ingeleverd. In Nederland dan. Dus het werkte wel.
Maar klopt, heb ook wel eens de boodschap gekregen dat mijn punten voor een bepaalde periode niet kon inwisselen.
Dat Gold Canopy, ook alleen nog maar in Europa gebruikt. Maar prima hoor. Zelfde als bij de Emerald Club. Meteen door naar de garage. Alleen is de auto bij Hertz al bekend. En bij National mag je kiezen.
Ze hebben wel iets soortgelijks, Gold Choice. https://www.hertz.com/rentacar/products ... choice.jsp
Maar klopt, heb ook wel eens de boodschap gekregen dat mijn punten voor een bepaalde periode niet kon inwisselen.
Dat Gold Canopy, ook alleen nog maar in Europa gebruikt. Maar prima hoor. Zelfde als bij de Emerald Club. Meteen door naar de garage. Alleen is de auto bij Hertz al bekend. En bij National mag je kiezen.
Ze hebben wel iets soortgelijks, Gold Choice. https://www.hertz.com/rentacar/products ... choice.jsp
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Gold Choice is inbegrepen in je Gold Reward Membership. Voorwaarde is wel dat je minstens een midsize hebt geboekt.
Daarom lijkt het ook zo op de Emerald Club. Alleen wat in Gold Choice staat komt niet in de buurt van wat er allemaal bij Emerald staat.
Tenminste de laatste keer dat ik daarover las. Maar goed dan kan ook allemaal veranderd / verbeterd zijn.
Tenminste de laatste keer dat ik daarover las. Maar goed dan kan ook allemaal veranderd / verbeterd zijn.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maakt voor ons niet zoveel uit. Wij willen gewoon die Premium SUV en hebben die dan ook geboekt, voor een prijs waarvan ik van tevoren echt niet gedacht had dat dat zou gaan lukken 

Ik heb een account aangemaakt maar als ik dan dezelfde huurperiode zoek kom ik een 100 euro duurder uit. Hij lijkt dan nederlandse website tarief te pakken ipv spaaanse website tarief
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, dat zal gekoppeld zijn aan je accountgegevens. Die zijn bij ons natuurlijk gekoppeld aan het Spaanse adres en Spaanse rijbewijs. Nou snap ik ook waarom ik voor onze Nederlandse vrienden niet zo´n mooie prijs kan vinden als voor ons zelf ...
Laat ze gewoon op de spaanse site boeken zonder account
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Zonet een Midsize SUV in Denver gereserveerd bij AutoEurope, 20 dagen (24 aug tot 13 sep), bij Alamo, voor 590€. Tot nu toe was Budget steeds de goedkoopste met ongeveer dezelfde prijs via ebookers, maar ik wilde toch het liefst zoals voorgaande jaren bij Alamo boeken. Ik las hier dat AutoEurope in het weekend goedkoper kan zijn, en dat is het in ons geval dus ook: van 660 gisteren naar 590 nu. Terwijl Budget ineens een stuk duurder was. Heel blij mee, supertip
!

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb al heel wat op dit forum gelezen over autohuur. Toch zie ik volgens mij door de bomen het bos niet meer.
Stel de prijzen liggen bij elkaar in de buurt, wat kan ik dan het beste doen:
boeken bij Hertz en daar aanmelden als gold member
boeken bij National via Emerald club (daar kun je je ook gewoon gratis aanmelden toch?)
of iets goedkopere boeking bij Budget laten staan.
of.... heel iets anders?
Het gaat om:
Miami
18 juli 8pm tm 7 augustus 7pm
Minivan of SUV fullsize (bijv Tahoe of groter)
Stel de prijzen liggen bij elkaar in de buurt, wat kan ik dan het beste doen:
boeken bij Hertz en daar aanmelden als gold member
boeken bij National via Emerald club (daar kun je je ook gewoon gratis aanmelden toch?)
of iets goedkopere boeking bij Budget laten staan.
of.... heel iets anders?

Het gaat om:
Miami
18 juli 8pm tm 7 augustus 7pm
Minivan of SUV fullsize (bijv Tahoe of groter)
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hun bestaande boeking bij AutoEurope is niet veel duurder. De extra bestuurder is hun zoon, dus geen spouse en die is daar wel inbegrepen. Laat het maar mooi zo. Ik heb al 200 euro voor hen bespaard t.o.v. de offerte die het reisbureau gafONYX666 schreef:Laat ze gewoon op de spaanse site boeken zonder account

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja, dat blijft toch zelf afwegen wat je wil. Ik heb in Europa met Budget prima ervaringen en dan ook lang mijn boeking bij hen laten staan, eerst via drive-usa.de en later een stuk goedkoper via AutoEuropa.moon29 schreef:Ik heb al heel wat op dit forum gelezen over autohuur. Toch zie ik volgens mij door de bomen het bos niet meer.
Maar nu bleek Hertz bij AutoEurope ineens 300 euro goedkoper en ging er uiteindelijk nog eens 150 af via de RACE-korting, maar blijkbaar werkt het anders omdat wij Spaanse residenten zijn. Die 450 euro waren voor mij reden genoeg om de boeking bij Hertz te maken en de andere te annuleren.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik probeer me in te schrijven als gold member van Hertz via de link van Hinko, maar ik kom dan als ik doorklik op de site om een auto te reserveren?? Klopt dat wel? Ik had verwacht dat ik creditcard gegevens e.d. In moest voeren maar niet dat ik eerst een reservering moet maken
Het scheelt voor ons serieus veel geld via Hertz.

- mocatow
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Heeft iemand ervaring met het ophalen van een auto in San Francisco? Kan ik dat beter op het vliegveld doen of is een van de stadskantoren ook goed (qua beschikbaarheid van auto's)? Ik ga een economy reserveren voor 20 dagen, inleveren in LA. Alvast bedankt!
Vito schreef:Ik probeer me in te schrijven als gold member van Hertz via de link van Hinko, maar ik kom dan als ik doorklik op de site om een auto te reserveren?? Klopt dat wel? Ik had verwacht dat ik creditcard gegevens e.d. In moest voeren maar niet dat ik eerst een reservering moet maken![]()
ik heb me zojuist ook aangemeld maat zonder membership en via hetz.es (of hertz.it) komt het nog een stuk goedkoper uit zonder membership, dus als je 2de driver niet nodig hebt of in california huurt (dan is partner als 2de driver gratis) zouden de voordelen mischien niet opwegen tegen dat goedkopere tarief
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgens mij moet je eerst een account aanmaken om Gold Member te worden en dan een reservering maken, als je gebruik wilt maken van de voordelen van het membership.
Ik kan me dat verder niet meer herinneren, want zowel Albert als ik zijn al enige jaren member. Ik weet wel dat je membership pas echt actief wordt als je je de eerste keer met legitimatie en credit card gemeld hebt aan een balie van Hertz, ter verificatie.
Wat betreft die boeking via de Spaanse site: hoe gaat het dan als je met een Nederlandse ANWB-code boekt? Ook dat kan ik natuurlijk niet vergelijken.
Maar even buiten Hertz om: zonder clubcode was bij ons dezelfde auto inclusief eerste bestuurder bij AutoEurope ook al 314 euro goedkoper dan de eerder geboekte Premium SUV bij Budget, dus misschien is dat een optie voor jullie, Vito?
Ik kan me dat verder niet meer herinneren, want zowel Albert als ik zijn al enige jaren member. Ik weet wel dat je membership pas echt actief wordt als je je de eerste keer met legitimatie en credit card gemeld hebt aan een balie van Hertz, ter verificatie.
Wat betreft die boeking via de Spaanse site: hoe gaat het dan als je met een Nederlandse ANWB-code boekt? Ook dat kan ik natuurlijk niet vergelijken.
Maar even buiten Hertz om: zonder clubcode was bij ons dezelfde auto inclusief eerste bestuurder bij AutoEurope ook al 314 euro goedkoper dan de eerder geboekte Premium SUV bij Budget, dus misschien is dat een optie voor jullie, Vito?
nederlandse anwb code pakt hij gewoon (komt ook gewoon anwb te staan)
ALs je uitlogt op de hertz website zie je de prijzen zonder dat je membership wordt gebruikt
ALs je uitlogt op de hertz website zie je de prijzen zonder dat je membership wordt gebruikt
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Wij gaan naar Florida en willen absoluut een additional driver.
Daarom wilde ik dus eerst gold member worden en dan een reservering maken. Maar het lijkt net alsof er een bug inzit of zou je daadwerkelijk eerst een reservering moeten maken voor je verder kunt?
AutoEurope is niet goedkoper dan Alamo.co.uk/brits met wel een extra bestuurder.
Hertz scheelt nu wel veel met Alamo brits, maar ik wil zeker weten dat ik die extra bestuurder krijg.
Daarom wilde ik dus eerst gold member worden en dan een reservering maken. Maar het lijkt net alsof er een bug inzit of zou je daadwerkelijk eerst een reservering moeten maken voor je verder kunt?
AutoEurope is niet goedkoper dan Alamo.co.uk/brits met wel een extra bestuurder.
Hertz scheelt nu wel veel met Alamo brits, maar ik wil zeker weten dat ik die extra bestuurder krijg.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarom bel je gewoon niet even met Hertz? Ik heb wel vaker van die gekke dingen gehad met online boeken bij hen en telefonisch heb ik eigenlijk altijd een heel mooi tarief gekregen. Wel voor Europa, maar ze zijn er zeker altijd bereid mee te denken.
- mocatow
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Ik heb net via Auto Europe een economy car gehuurd voor 20 dagen, voor 400 euro. Het loont echt om in het weekend te kijken, EN om eerst aan te geven dat je op alle locaties wilt ophalen/afhalen en pas bij de tweede stap aan te geven dat je dat bij vliegvelden wilt doen
Met dank aan dit topic! 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Vraagje: we hebben zojuist bij auto europe een hertz wagen afgenomen (SUV, 23 dagen, LA-LA 596 euro), kunnen we bij deze boeking ook nog gebruik maken van de ANWB kortingscode (zag pas achteraf dat deze van toepassing is) en kan je ergens aangeven dat je Gold Plus Member bent (ivm de hierbij behorende voordelen)?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20116 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties