Je vult ieder je eigen aanvraag in (met vermelding van de partner als je gehuwd bent met die partner).
Bron: de handleiding van dit jaar: http://travel.state.gov/content/dam/vis ... 20FAQs.pdf12. May my spouse and I each submit a separate entry?
Yes, each spouse may each submit one entry if each meets the eligibility requirements. If either spouse is
selected, the other is entitled to apply as a derivative dependent.
Op dit moment ben ik bezig met mijn bacheloropleiding aan de universiteit en - indien ik geselecteerd word - zal ik nog enkele vakken moeten afronden eind 2016 (periode dat de documenten naar de ambassade gestuurd moeten worden).Highest level of education you have achieved, as of today: (1) Primary school only, (2) Some high
school, no diploma, (3) High school diploma, (4) Vocational school, (5) Some university courses,
(6) University degree, (7) Some graduate-level courses, (8) Master’s degree, (9) Some doctoral level
courses, and (10) Doctorate.
Volgens ervaringen op het forum maakt het niet uit voor een h1b aangezien dit dual intent is. J1 is echter nonimmigrant, dus het winnen(deelnemen?) van de lottery zou ervoor kunnen zorgen dat je visum afgekeurd wordt zo was er in het voorjaar iemand met een B1 geloof ikNYC_85 schreef: Maar mijn vraag is in hoeverre deelname aan de DV een goedkeuring/toestemming voor een J1-visum in de weg zit....of eventueel roet in het eten gooit bij het al dan niet aanvragen van een H1-B.
Ik zit net die handleiding te lezen en zie gelijk op het eerste blad dat er flink wat (grotere) landen uitgesloten zijn van deelname dit keer.kastelke schreef:Bron: de handleiding van dit jaar: http://travel.state.gov/content/dam/vis ... 20FAQs.pdf12. May my spouse and I each submit a separate entry?
Yes, each spouse may each submit one entry if each meets the eligibility requirements. If either spouse is
selected, the other is entitled to apply as a derivative dependent.
Hopelijk vind je nog eens tijd om een lekker lange update te schrijven in jullie topic, over hoe het de laatste maanden allemaal verloopt voor julliekaap koraal schreef:
En ja... Live is still awesome in Florida !!