Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 2
- Mirav5410
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 2
Ik heb ook net via AutoEurope een Midsize SUV gehuurd voor de periode van 12 augustus t/m 2 september (21 dagen)
Voor een mooie prijs 535 euro. De maatschappij waar ik de auto op kan halen is Hertz.
Extra bestuurder inbegrepen. Volgens mij een mooie prijs en tot 48 uur van te annuleren.
Voor een mooie prijs 535 euro. De maatschappij waar ik de auto op kan halen is Hertz.
Extra bestuurder inbegrepen. Volgens mij een mooie prijs en tot 48 uur van te annuleren.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
De ANWB-code kan je alleen toepassen als je rechtstreeks bij Hertz boekt. Gold Membership kan je aanvragen, maar onze ervaring is dat dat niet gebruikt kan worden als je boekt via AutoEurope. Wij stonden in Weeze (Duitsland) aan de balie en konden, ondanks dat we beiden Gold Member van Hertz zijn, mooi 50 euro bijbetalen voor een tweede bestuurder voor 3 dagen autohuur.
Het is dus kiezen tussen de mooie prijs via AutoEurope of de voordelen van de korting en Gold Membership van Hertz. Wij hebben voor het laatste gekozen omdat we dan ook nog eens 152 euro goedkoper konden boeken, maar het lijkt dat hierin onze Spaanse residentie ook nog een behoorlijk voordeel heeft gegeven.
Het is dus kiezen tussen de mooie prijs via AutoEurope of de voordelen van de korting en Gold Membership van Hertz. Wij hebben voor het laatste gekozen omdat we dan ook nog eens 152 euro goedkoper konden boeken, maar het lijkt dat hierin onze Spaanse residentie ook nog een behoorlijk voordeel heeft gegeven.
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
Als ik rechtstreeks via de site van Hertz een SUV probeer te boeken, krijg ik nog geen prijzen te zien?
Nog iemand dat probleem?
Nog iemand dat probleem?
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
https://lukareizen.blogspot.com/
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik ben goldmember geworden.Hinko schreef:Hertz Gold member worden. Tweede bestuurder is dan gratis.
https://www.hertz.nl/rentacar/member/enrollment & daaropvolgend https://images.hertz.com/docs/Free%20Ad ... iverNL.pdf (pdf! met nadere info)
Daaraan heb ik ook het anwb lidmaatschap gekoppeld.
Toch komt er bij het kiezen van een auto bij wat exclusief is te staan: 'toeslag extra bestuurder'.

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vreemd Katrien, ik heb gisterenmorgen een boeking gedaan.
Ga je via Hertz.com of Hertz.be?
Ga je via Hertz.com of Hertz.be?
Hieronder nog enkele CDP code's voor Hertz
Air France Passagiers CDP 522000
Flying Blue Ivory CDP 629733
Flying Blue Silver CDP 963123
Flying Blue Gold CDP 963122
Flying Blue Platinum CDP 567704
Ikea (Barendrecht) CDP 760261
NS, vaste klanten CDP 590185
@Moon29, wellicht een standaard text? Anders even conact opnemen met Hertz.
Air France Passagiers CDP 522000
Flying Blue Ivory CDP 629733
Flying Blue Silver CDP 963123
Flying Blue Gold CDP 963122
Flying Blue Platinum CDP 567704
Ikea (Barendrecht) CDP 760261
NS, vaste klanten CDP 590185
@Moon29, wellicht een standaard text? Anders even conact opnemen met Hertz.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Klopt, als ´spouse´betaal je dus gewoon niet, omdat je je Gold Member kaart kan laten zien en mocht je nog een extra bestuurder willen toevoegen (sommige mensen gaan met meer dan 2 bestuurders) dan komt die er nog bij. Geen zorgen dus!moon29 schreef:Ik ben goldmember geworden.Hinko schreef:Hertz Gold member worden. Tweede bestuurder is dan gratis.
https://www.hertz.nl/rentacar/member/enrollment & daaropvolgend https://images.hertz.com/docs/Free%20Ad ... iverNL.pdf (pdf! met nadere info)
Daaraan heb ik ook het anwb lidmaatschap gekoppeld.
Toch komt er bij het kiezen van een auto bij wat exclusief is te staan: 'toeslag extra bestuurder'.
Emerald Club is gratis, wil je echt een Full Size Suv dan denk ik dat de EC niet geschikt voor jou is.moon29 schreef: boeken bij National via Emerald club (daar kun je je ook gewoon gratis aanmelden toch?)
Het gaat om:
Miami
18 juli 8pm tm 7 augustus 7pm
Minivan of SUV fullsize (bijv Tahoe of groter)
Of maak een back up boeking.
1e boeking is bijvoorbeeld EC
je back up boeking is dan Full Size SUV. (waar dan ook)
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Het lukte mij nu wel om gold member te worden, echter, ik krijg nu de volgende mededeling: Onze verontschuldigingen deze reisroute is niet geschikt voor het inwisselen van Hertz Gold Plus Rewards.
Ik kan wel gewoon verder met boeken.
Betekent dit dat je ter plekke alsnog de extra bestuurder moet betalen?
Ik kan wel gewoon verder met boeken.
Betekent dit dat je ter plekke alsnog de extra bestuurder moet betalen?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee hoor, die Rewards zijn opgespaarde punten van vorige boekingen. Die kan je maar voor bepaalde auto´s en dagen inleveren. Je hoeft dat niet aan te vinken, dat heeft niks met de extra bestuurder te maken.
-
- Amerika-expert
Maar ik kan ook geen nummer toevoegen aan de boeking, dit staat ook in de voorwaarden. Dus dan vraag ik me af of die gratis spouse wel geldt bij een vooruitbetaalde boeking. Tevens zie ik dat er € 45,- annuleringskosten worden doorberekend na een week al. Zitten toch nog wel wat haken en ogen aan.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoe bedoel je, nummer toevoegen aan de boeking? Als je ingelogd bent, wordt automatisch je Gold Membership gekoppeld aan je boeking.
Het enige wat ik kan bedenken, is dat je Gold Membership niet geactiveerd is voor je er een keer mee aan een Hertz-balie bent geweest. Is dat zo, dan laat je dat activeren bij het ophalen van de auto en hoef je ook die extra bestuurder niet te betalen. Gewoon kaartje uitprinten en laten zien. Ik denk dat het enige verschil is dat je geen punten van deze boeking kan meenemen voor je rewards, maar die bouw je ook niet op als je via een broker boekt.
En ja, die 45 euro annuleringskosten hebben wij voor lief genomen. De uiteindelijke boeking was 450 euro goedkoper dan die we hadden, we gaan deze gewoon houden zo. Moet al heel gek gaan, wil het nog goedkoper kunnen en mocht dat zo zijn, dan reken je die 45 euro mee in het verschil. Gaan we echt niet, tja, dan is het verlies, maar die gok nemen we (tenzij alsnog de annuleringsverzekering zou betalen).
Het enige wat ik kan bedenken, is dat je Gold Membership niet geactiveerd is voor je er een keer mee aan een Hertz-balie bent geweest. Is dat zo, dan laat je dat activeren bij het ophalen van de auto en hoef je ook die extra bestuurder niet te betalen. Gewoon kaartje uitprinten en laten zien. Ik denk dat het enige verschil is dat je geen punten van deze boeking kan meenemen voor je rewards, maar die bouw je ook niet op als je via een broker boekt.
En ja, die 45 euro annuleringskosten hebben wij voor lief genomen. De uiteindelijke boeking was 450 euro goedkoper dan die we hadden, we gaan deze gewoon houden zo. Moet al heel gek gaan, wil het nog goedkoper kunnen en mocht dat zo zijn, dan reken je die 45 euro mee in het verschil. Gaan we echt niet, tja, dan is het verlies, maar die gok nemen we (tenzij alsnog de annuleringsverzekering zou betalen).
-
- Amerika-expert
Bij jullie scheelt het ook serieus veel geld. Bij mij scheelt het € 70,-, ook best veel voor 12 dagen autohuur. Is jullie ervaring met Hertz wel goed? Ik ben zo gewend aan Alamo en dat bevalt altijd zo goed dat ik niet durf over te stappen. Mag je bij Hertz zelf je auto kiezen? Dat vind ik altijd fijn bij Alamo.
Hertz heeft op een aantal grote verhuurlocaties Gold Canopy. Je naam staat op tv scherm waarop staat waar de auto staat.
Ben je niet tevreden kun je altijd de auto nog omruilen, indien beschikbaar. Op je Hertz bevestiging zie je of je Gold Canopy hebt.
Of zoek even via je internet de locaties op.
Bijvoorbeeld Las Vegas (LAS)
https://www.hertz.nl/rentacar/location/LAST11
Ben je niet tevreden kun je altijd de auto nog omruilen, indien beschikbaar. Op je Hertz bevestiging zie je of je Gold Canopy hebt.
Of zoek even via je internet de locaties op.
Bijvoorbeeld Las Vegas (LAS)
https://www.hertz.nl/rentacar/location/LAST11
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mocht je locatie wel Gold Canopy hebben en staat dat niet op je bevestiging, dan zal dat komen doordat je Gold Membership niet geactiveerd is. Je kan dan gewoon alsnog je membership aan de balie activeren en melden dat je graag toch een andere auto hebt dan je is toegewezen.
Onze ervaringen met Hertz waren enkele kortdurende huren in de USA (we huurden geregeld een paar dagen een auto naast de camper) en waren prima. Verder in Nederland en Duitsland, ook altijd erg goed. Ook twee keer last minute een auto moeten boeken voor een begrafenis in Nederland en beide keren erg mooie auto´s meegekregen en geen gekke prijs na telefonische boeking.
Twee punten: er is me in Weeze dus de extra bestuurder berekend omdat we via AutoEurope geboekt hadden en niet rechtstreeks. Heb ik nog over naar Hertz gemaild en zij geven ook aan dat je voor de voordelen dus echt via Hertz zelf moet boeken. En er is een keer een verzekering onterecht berekend, maar ook na een boeking via AutoEurope en in Nederland, in Amerika heb je daar geen last van omdat er sowieso geen eigen risico is. Is trouwens ook goedgekomen na wat mailwisseling.
Hertz staat volgens mij wereldwijd heel goed bekend.
Onze ervaringen met Hertz waren enkele kortdurende huren in de USA (we huurden geregeld een paar dagen een auto naast de camper) en waren prima. Verder in Nederland en Duitsland, ook altijd erg goed. Ook twee keer last minute een auto moeten boeken voor een begrafenis in Nederland en beide keren erg mooie auto´s meegekregen en geen gekke prijs na telefonische boeking.
Twee punten: er is me in Weeze dus de extra bestuurder berekend omdat we via AutoEurope geboekt hadden en niet rechtstreeks. Heb ik nog over naar Hertz gemaild en zij geven ook aan dat je voor de voordelen dus echt via Hertz zelf moet boeken. En er is een keer een verzekering onterecht berekend, maar ook na een boeking via AutoEurope en in Nederland, in Amerika heb je daar geen last van omdat er sowieso geen eigen risico is. Is trouwens ook goedgekomen na wat mailwisseling.
Hertz staat volgens mij wereldwijd heel goed bekend.
Ik zag ook dat de prijs voor 32 dagen premium SUV bij Hertz voor juni zo'n 700 euro gezakt was, en nu zelfs goedkoper als elke andere premium SUV die ik her en der kon vinden. Ook gelijk geboekt en dacht dat hier even te delen, maar in ik zie dat ik al weer een dag achter loop , jullie weten het al lang!
Na lang wachten en gedoe bij Dollar vorig jaar in San Diego, ben ik blij dat ik voor de volgende huur naar de Gold Canopy service van Hertz uit kan zien.
Na lang wachten en gedoe bij Dollar vorig jaar in San Diego, ben ik blij dat ik voor de volgende huur naar de Gold Canopy service van Hertz uit kan zien.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Klinkt bij jou ook erg goed Pepito. Toch gewoon leuk om te horen dat we niet de enigen zijn die er zo blij mee zijn 

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Voor 19 dagen auto huur ben ik ook maar eens de prijs bij Autoeurope nagegaan, door de vele reacties op dit forum.
Een minivan in juli vanaf Denver voor € 703,50, mooie prijs dus gelijk geboekt.
Gr Mirjam
Een minivan in juli vanaf Denver voor € 703,50, mooie prijs dus gelijk geboekt.
Gr Mirjam
http://usadegroot.wordpress.com
1990/1991/1994,NY&Florida/Westkust/muziekrondje
1999/2005/2007:Florida
2009:westkust
2011:west & YNP
2013:NY-Orlando
2014:Florida
2016:Denver eo
2017:NO
2018:NW
2019:NW&Canada
2022:Muziek&Texas
2023:Texmex
1990/1991/1994,NY&Florida/Westkust/muziekrondje
1999/2005/2007:Florida
2009:westkust
2011:west & YNP
2013:NY-Orlando
2014:Florida
2016:Denver eo
2017:NO
2018:NW
2019:NW&Canada
2022:Muziek&Texas
2023:Texmex
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Niet noodzakelijk een full size suv, een minivan is ook prima. We willen graag lekker veel ruimte en hoog zitten.Hinko schreef: wil je echt een Full Size Suv dan denk ik dat de EC niet geschikt voor jou is.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je persé een bepaald type auto wil, kan je in mijn ogen beter de prijzen goed vergelijken en boeken wat je hebben wilt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20263 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties