De kerstvakantie zullen wij deels in Florida doorbrengen. We zijn hier recentelijk nog geweest (in augustus) en het is denk ik onze 8e keer in Florida. Vaak gingen we alleen voor de pretparken in Orlando en 2 jaar geleden hebben we ook een rondreis gemaakt vanaf Miami naar de keys en uiteindelijk via Orlando weer terug naar Miami.
Dit jaar is het anders. We zitten gewoon de hele week in Kissimmee (hotel van Disney) en willen eigenlijk in de ochtend lekker naar Disney (inclusief magic hour) en eind ochtend / begin middag ergens anders naar toe. Nu hebben we tijdens onze laatste vakantie in West Amerika gemerkt dat we natuur, wildlife en hikes erg leuk vinden, ook omdat we best van fotograferen houden. Nu begrijp ik heel goed dat Florida niet te vergelijken is met West USA, maar toch ben ik benieuwd of dat er in de buurt van Orlando (1 uur tot 1,5 uur rijden) leuke natuurgebieden zijn waar we kunnen wandelen, kajakken, wildlife kunnen zien en wat kunnen fotograferen. Ik ben zelf al een beetje gaan googelen maar ik vroeg me ook af of er hier mensen zijn die ons op weg kunnen helpen. Rond de avond willen we dan weer gewoon lekker terug in Orlando zijn, de disney parken zijn tot laat open rond kerst dus kunnen we nog lekker wat attracties meepakken en genieten van de kerstsfeer in de parken.
We zijn behoorlijk actief en vinden een hoop leuk, dus we staan overal voor open

Alvast hartelijk bedankt voor de reacties.
Groetjes
Jessica