Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur voor Amerika vragentopic deel 2

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 2

Bericht door Vito »

Ik heb net een telefoontje naar de Hertz klantenservice gedaan en deze geven aan dat je in de VS nooit een eigen risico hebt. Ik laat mijn reservering dus gewoon staan. Voeg ter plekke de gold member spouse toe en rijden maar :thumbup:
Niemand was goedkoper dan Hertz rechtstreeks, zelfs niet viaAutoEurope en dan Hertz.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Kijk, dat is dan toch weer mooi, zijn we hier op het verkeerde been gezet. Ik ben blij met mijn reservering!
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Ik heb het overigens niet over vandalisme in California gehad dus aan mijn uitspraak kunnen geen rechten ontleend worden :oops: Ik heb het puur over eigen risico gehad met de opmerking dat ik in Miami gehuurd heb.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ha, ik zal je niet aansprakelijk stellen :lol:
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

dit is de mail die ik van hertz heb ontvangen n.a.v. mijn vraag:

Dit is een standaard tekst die bij alle verzekeringen staat en dit past zich helaas niet aan volgens de ophaal plaats .

Voor autohuren die in Californie beginnen en waar de LDW inclusief is ( zoals bij u het geval ) dan is er inderdaad geen eigen risico
meer in geval van schade en/of diefstal .Wel is er nog een blijvend eigen risico van $ 500 indien de schade het gevolg is van vandalisme .

Groeten
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

En nu nog vragen wat onder vandalisme valt :wink:
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Ik zou mij er niet druk om maken :thumbup:
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ik ook niet, maar nou ben ik toch ook wel weer benieuwd. Maar ik slaap er absoluut geen minuut minder om :mrgreen:
ONYX666
Amerikakenner

Bericht door ONYX666 »

Heb op internet wel een voorbeeld gevonden. Daar wordt gesproken over krassen gemaakt door een vandaal en hoe je gaat aantonen dat als je langs een tak rijd dat dit geen vandalisme is
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Dan nog ... hoe groot is je kans en dan overleef ik die 500 dollar nog wel. De boeking die ik hiervoor had, was al 450 euro duurder.

Maar nogmaals: ik zou niet bij Hertz boeken als ik jou was, als je je hierdoor ongerust voelt.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Spandi schreef:Via Hertz kan ik een mooie grote Toyota RAV4 voor 2,5 weken in juli huren voor €665

Ligt dit aan mij of is dit wel heel erg goedkoop?
Goede prijs ja, heel erg goedkoop nu ook weer niet. Als je lid van ANWB of Touring bent kun je nog extra korting bemachtigen, zie vorige 2 pagina's ;)
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Ik ben voor 12 dagen Midsize SUV nu € 264,- kwijt. Goedkoper dan alles wat ik tot nu toe gezien heb :thumbup:
Misschien dat Alamo Trade nog goedkoper is maar daar ben ik dan weer te integer voor.
katrienenluc
Amerikakenner
Partner van: Luke21

Bericht door katrienenluc »

nieuwenoord, erg bedankt voor de info!
Ik heb net gezien dat via autoeurope de prijzen net nog iets goedkoper liggen bij Hertz vandaag.
Moeten we ons dan eerst op de site van Hertz Goldmember maken of heeft dit geen zin als je via autoeurope boekt?
En kan je boeken en je ev. later member maken.
Thx
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Katrien, als je via AutoEurope boekt, heeft Gold Member worden geen zin. De voordelen (gratis bestuurder, maar die heb je bij AutoEurope ook) en de Gold Canapy Service (balie voorbij, andere auto uit de rij mogen kiezen) heb je dan niet.

Als je rechtstreeks bij Hertz boekt, moet je eerst Gold Member worden om de gratis bestuurder te krijgen. Je kan dan ook gebruik maken van de korting op de lidmaatschapcode van Touring.

De prijzen moet je zelf maar vergelijken :-)

Voor ons was Hertz rechtstreeks met de korting via RACE (Spaanse Touring) 230 euro goedkoper dan via AutoEurope.
ONYX666
Amerikakenner

Bericht door ONYX666 »

vraagje ik ben goldmember geworden, nu gaat dat pas in als ik eerste keer aan balie ben geweest en rijbewijs etc heb laten zien. kan ik dan toch meteen van de canopy dienst gebruik maken ?
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Weet ik niet, want die van ons was al actief. Je kan wel gewoon even naar een Hertz-balie in Nederland gaan om je membership te activeren.
tomvw
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door tomvw »

Mbt tot de Hertz Gold status, dit kan je nog proberen toe te voegen aan de Hertz balie, zelfs als je niet rechtstreeks via hen hebt gereserveerd. Heb ik verschillende keren gedaan deze zomer in Boulder, CO. Officieel kan het niet,maar hangt 100% van de baliemedewerker af, soms lukt het, soms wil die het niet doen...wees vriendelijk en proberen maar...

Ik ben net 283 euro kwijt via AutoEurope/Alamo voor 1 week fulltime SFO --> LAS (19-26 dec). Goedkoopste tarief dat ik totnogtoe had gevonden, inclusief 1 extra bestuurder. Bedankt voor de tips hier! Deze site kende ik nog niet. Autoeurope gaf me vorige week nog ca. 310 euro, maar dit weekend blijkbaar plots 10% minder.
Het was niet duidelijk gedurende het reserveringsproces of er one-way kosten bij kwamen (webpagina is dubieus in z'n woording), maar uiteindelijk staat op mijn voucher duidelijk van niet.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Mbt tot de Hertz Gold status, dit kan je nog proberen toe te voegen aan de Hertz balie, zelfs als je niet rechtstreeks via hen hebt gereserveerd. Heb ik verschillende keren gedaan deze zomer in Boulder, CO. Officieel kan het niet,maar hangt 100% van de baliemedewerker af, soms lukt het, soms wil die het niet doen...wees vriendelijk en proberen maar...
Maar dan heb je dus zeker geen Canopy Service als je de eerste keer huurt.
diver99
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door diver99 »

wat is dan de code voor de spaanse site van autoeurope want die kan ik nergens vinden, heb zo'n beetje alle 37 pagina's doorgeworsteld. Als ik de gewone code van de ANWB invul op de spaanse site krijg ik gewoon te zien dat het een nederlandse kortingscode betreft
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Haal je nu niet wat dingen door elkaar? AutoEurope werkt niet met kortingscodes van de autoclubs toch? Dat is volgens mij alleen bij Hertz rechtstreeks. En om daar gebruik van de Spaanse code te kunnen maken, moet je wel lid van de Spaanse RACE zijn. Wij wonen in Spanje, dus zijn wij geen ANWB-lid, maar lid van RACE. De code is trouwens 504444, maar ze kunnen dus wel om je RACE-pasje vragen.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer