Als men een rijbewijs Europees model kan voorleggen (dus zoals iedereen heeft) gaan ze daar niks van zeggen.
Een kort woordje uitleg dat België en Nederland in Europa ligt en eveneens UK gaan ze snel geloven dat dit voor alles werkt.
Van de 99% van de Amerikanen die ik heb gesproken in mijn leven reikt hun Aardrijkskundekennis niet verder dat 2 millimeter.
Ik boek al jaren via deze website.
Voor ons toch iedere keer de meest gunstige prijs.
Ook voor dit jaar weer alle auto's hier vastgelegd.
Vorig jaar heb ik tot 2 keer toe de incheckzuil bij Alamo gebruikt. Ideaal! Lange rij, behalve bij de incheckzuil. Binnen 10 minuten sta je buiten met je voucher!
En ook geen vragen over rijbewijs of een Brits boekje.
ik DENK dat het net zo is als met vacationatsea.de, daar mag je alleen huren wanneer je werkzaam bent in de reisbranche. Ik huur daar al jaren en er is mij nog nooit gevraagd om het aan te tonen. Niet op de website en niet bij het ophalen van de huur auto. Maar goed, resultaten uit het verleden.......
chippie777 schreef:ik DENK dat het net zo is als met vacationatsea.de, daar mag je alleen huren wanneer je werkzaam bent in de reisbranche. Ik huur daar al jaren en er is mij nog nooit gevraagd om het aan te tonen. .
Aan de counter of aan de exit booth zijn wij niets meer of minder dan een contract ID/ rate code.
Maar Chippie777 ; jouw autohuur is bij vacationatsea.de wel duurder dan bij alamo.co.uk/brits !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
chippie777 schreef:ik DENK dat het net zo is als met vacationatsea.de, daar mag je alleen huren wanneer je werkzaam bent in de reisbranche. Ik huur daar al jaren en er is mij nog nooit gevraagd om het aan te tonen. .
Aan de counter of aan de exit booth zijn wij niets meer of minder dan een contract ID/ rate code.
Maar Chippie777 ; jouw autohuur is bij vacationatsea.de wel duurder dan bij alamo.co.uk/brits !
Ik had het niet over de prijs, maar meer over de voorwaarde waar je aan moet voldoen om bij een van deze brookers te boeken.
Prijs vergelijken loont altijd! Voorgaande jaren was ik steeds goedkoper uit, maar dit kan altijd anders zijn afhankelijk van wat en waar en op/voor welke datum je boekt.
Wie kan mij helpen?
Ik huur al jaren via Usacarhire. Hier worden auto's van National en Alamo aangeboden. Ik heb echter nooit een lagere prijs gezien dan op deze site.
Waarom "zweren" dan zoveel mensen bij Alamo uk? Ik zie hier nooit lagere prijzen in een vergelijk. Zie ik misschien iets over het hoofd?
kan toch ook afhankelijk zijn van:
Periode;
Locatie;
Tijdstip.
Ook via Brits extra gratis bestuurders.Dat kan het voor vele ook weer interessant maken.
Heeft er nog iemand problemen om te boeken bij Alamo Brits?
Auto's, data en locaties opzoeken lukt maar als ik dan op "Choose" klik om verder te gaan krijg ik enkel nog een witte pagina, zonder foutmelding. Ik testte het met verschillende browsers en op verschillende toestellen. Op de gewone site van Alamo stelt dit probleem zich niet. Iemand een idee?
Iets tijdelijks lijkt me. Ik probeerde net even een proefboeking en zonder problemen verder met de boeking. Dus het zou gewoon moeten lukken. Ik gebruik gewoon Chrome.
Bizar, bij mij lukt het verder boeken nog steeds niet, op geen enkel toestel, niet met firefox, chrome, explorer,...
Misschien een landrestrictie op basis van ip-adres? Ik probeer te bestellen vanuit België.
Zou niet uit moeten maken. Ik doe het vanuit Nederland en zó verschillend worden België en Nederland nu ook weer niet door de UK behandeld. Maar het blijft wel vreemd.
Ik heb tot mijn verbijstering gezien dat je elkaar hier zomaar mag uitmaken voor "fraudeur " dus ;
Jullie stelletje niet engelse,niet brits geabonneerde fraudeurs, jullie kunnen je illegale,bedrieglijke activiteiten weer voortzetten.
De site doet het weer,maar jullie zijn bij huren op deze illegale wijze totaal niet verzekerd !
Om toch !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
@Diskobox: heb ook hetzelfde probleem bij het reserveren op alamo.co.uk/brits. Van de moment dat ik een auto wil boeken krijg ik ook die witte pagina te zien en geraak ik niet verder... Prijzen zijn idd helaas zo'n 600 pond gestegen vergeleken met vorige week... Vrees dat ik te lang heb gewacht om te boeken... Of kan de prijs van autoverhuur ook weer sterk dalen na een tijdje zoals met vliegtickets? Ps: moet je ook snel erbij zijn om een bepaald type auto te kiezen, of blijven alle modellen voorradig tot tegen je ophaaldatum?
De auto staat niet op jouw naam. Men zal proberen om naar gelang de vraag bepaalde types op voorraad te hebben. Maar is dat niet het geval dan krijg je een gratis upgrade naar een hogere klasse.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.