sorry je hebt gelijk
Dat is waar, Gisteren geboekt via autoeurope omdat die toch goedkoper waren dan bij Hertz zelf, ondanks lidmaatschap.nieuwenoord schreef: Je voucher wordt direct afgegeven, je betaling wordt geïnd en zelfs het boekingsnummer bij de verhuurder staat erop, zodat je bij de verhuurder ook in kan loggen om je reservering te zien.
Ook bij Geen blijvend eigen risico met Super Cover dient de klant (net als bij Restitutie van het Blijvend eigen risico met Super Cover) eerst zelf de schade te betalen aan het lokale verhuurbedrijf, waarna er een verzoek tot restitutie bij Auto Europe kan worden ingediend aan de hand van de benodigde documenten.
Normaal zit bij alle Europese brokers de juiste verzekering er bij als je het normaal pakket boekt. CDW & SLI oftewel schade/diefstalverzekering en aansprakelijkheidsverzekering. Bij AutoEurope zit dat ook goed, velen boeken hier bij AutoEurope.noor2311 schreef:Nu heb ik al even gekeken op internet en bij Autoeurope kunnen we een Toyota RAV 4 huren voor 638,15 euro (bij Alamo). Hier zit in ieder geval een CDW verzekering bij. Maar het is mij niet duidelijk of er ook een SLI verzekering bij zit.
En hoe zit het met de 2e bestuurder. Mijn man is hoofdbestuurder, maar ik wil ook af en toe rijden. Moet je in Phoenix bijbetalen voor een 2e bestuurder?
Repelsteel schreef:Hoe zit dat nu precies met het eigen risico bij autohuur in Canada? Voor CDW/LDW en TP is dit sowieso 500CAD? Dus als je iets voorhebt met de wagen, kost het je maximum 500CAD?
Af en toe eens checken naar de prijs of hier op het forum regelmatig meelezen in de autohuur topics.Elmo schreef:Hoe vaak gaan jullie op zoek naar nieuwe prijzen? En zijn er periodes dat er betere aanbiedingen zijn? Of geldt toch vooral dat hoe langer op voorhand hoe beter de prijs?