Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
LA-verblijf en Universal Studio's
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: LA-verblijf en Universal Studio's
Hoe (en hoe vaak) gebruik jij daar het OV Max? Misschien ook wel eens leuk om het verhaal van iemand te horen die er wrs vaker mee te maken heeft dan wij hier.
hotel met eigen parking dunes inn sunset,ik zou wel met auto gaan want je hebt leuke plekjes in la bijv bij de sterrenwacht uitzicht over de stad
- Dr.Phlox
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Parkeren bij universal is nu $18,00
Parkeren bij Venice Beach kwamen we prijzen tegen van $20,00 tot $30,00
Parkeren bij Santa Monica kan je goedkoop doen in de buurt van 1785 4th Street bij de 'Santa Monica Vikings'. Dat is een grote bewaakte parkeerplaats een minuut op 10 van de pier.
Verder is het best druk op de weg. Dus hou daar rekening mee met de tijden.
Grz
Ton
Parkeren bij Venice Beach kwamen we prijzen tegen van $20,00 tot $30,00
Parkeren bij Santa Monica kan je goedkoop doen in de buurt van 1785 4th Street bij de 'Santa Monica Vikings'. Dat is een grote bewaakte parkeerplaats een minuut op 10 van de pier.
Verder is het best druk op de weg. Dus hou daar rekening mee met de tijden.
Grz
Ton
Reisverslagen en foto's van Florida 2004, 2008, 2011, Californie 2013, rondreis West-USA 2015. rondje Denver - Denver 2018 en een week New York 2019 zijn te zien op : http://www.don-damen.nl
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb bij de redelijk grote parking op N Venice Blvd 10 dollar betaald.
Bij de Santa Monica Pier (je kon langs op op de pier parkeren) 12 dollar
Bij de Santa Monica Pier (je kon langs op op de pier parkeren) 12 dollar
- Max Kool
- Amerikakenner
Ik nooit, ik fiets (en ben een paar weken geleden door een auto geschept), voorzichtig dus. Mijn vrouw echter is redelijk bedreven in het openbaar vervoer. Vanuit Santa Monica is het vrij makkelijk om in het centrum of Hollywood te komen.PSVwally schreef:Hoe (en hoe vaak) gebruik jij daar het OV Max? Misschien ook wel eens leuk om het verhaal van iemand te horen die er wrs vaker mee te maken heeft dan wij hier.
En met de hop-on hop-off heb je een "rondrit" langs de meeste interessante stekken in LA. Die heeft mijn zus gedaan toen ze van de zomer langs kwam.
Over parkeren gesproken, als je niet te beroerd bent een stukje te lopen hoeft parkeren niet duur te zijn. Vaak is het een paar straten verderop niet meer dan 2 dollar per uur langs een meter. Laats op een zaterdagavond lukte het ons om in Hollywood honderd meter van onze bestemming (Hollywood Forever Cemetery) gewoon gratis te parkeren. Valet parkings bij restaurants zijn vaak gratis als je er ook eet -even naar vragen bij je ober-, en als je je auto in een parkeergarage zet om bijvoorbeeld naar de film te gaan, kun je soms je parkeerkaartje gratis laten valideren in de bioskoop.
LA, LA, LA....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1500 Weergaves
-
Laatste bericht door MiraDH
-