Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen Amoma
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ervaringen Amoma
Wie heeft er hier wel eens geboekt via Amoma?
Als je via Trivago kijkt, bieden ze hotels vaak tientallen dollars goedkoper aan dan bv. Expedia, Booking, Hotels en zelfs de eigen hotelsites.
Op Trustpilot hebben ze een goede waardering maar er wordt behoorlijk gecensureerd zo te zien.
Op andere sites kom ik extreem veel negatieve reviews tegen die dan ook weer in twijfel worden getrokken.
Dus hoe is de ervaring van de forumleden hier?
Als je via Trivago kijkt, bieden ze hotels vaak tientallen dollars goedkoper aan dan bv. Expedia, Booking, Hotels en zelfs de eigen hotelsites.
Op Trustpilot hebben ze een goede waardering maar er wordt behoorlijk gecensureerd zo te zien.
Op andere sites kom ik extreem veel negatieve reviews tegen die dan ook weer in twijfel worden getrokken.
Dus hoe is de ervaring van de forumleden hier?
Re: Ervaringen Amoma
Ik heb geen goed gevoel bij amoma en dus boek ik er nooit. Ik vind hun aanbiedingen te mooi om waar te zijn.
Ik heb voor afgelopen mei mijn hotel in Barcelona geboekt via Amoma en vond er niks mis mee 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Ik heb vorig jaar hotels geboekt via Amoma in Amerika en was dik tevreden. Prima info en goede prijzen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 24 Reacties
- 15182 Weergaves
-
Laatste bericht door crazywarning
-
- 4 Reacties