Dat zal ik dan ook proberen, maar pas in februari. M'n credit card vervalt namelijk dan, en ik vermoed dat je die moet ingeven tijdens het online inchecken, dus ik zou daar graag de correcte vermelden (ook al staat op m'n Auto Europe voucher nu m'n huidig nummer, maar da's minder belangrijk denk ik).
Trouwens, net geboekt

Gisteren stond een Standard SUV bij Alamo voor 21 dagen in september in Seattle aan 970€ (Gold rate), via autoeurope.be, de goedkoopste die ik kon vinden. Ik kon helaas nog niet boeken owv te lage kredietlimiet (nog maar pas ook de vluchten geboekt). Pas vandaag stond m'n extra storting op m'n kaart en was er plaats voor de auto. Wat bleek: prijs gestegen naar 1032€...

Ik kom thuis van m'n werk: 1042€...

Op autoeurope.nl bleef hij gelukkig nog steken op 1032€, dus daar snel geboekt...
Opvallend: op autoeurope.eu stond hij aan.... 1750€ ...
Begrijpe wie begrijpe kan.
Anyway, een vraag: ik vind het opvallend dat de voucher van Auto Europe bijna uitsluitend in het Nederlands is... Is dit bij anderen ook zo en gaf dat problemen ter plaatse?
"with AC" is zowat het énige dat er in het Engels op staat. En op de achterkant staat er ergens (tussen Nederlandse tekst) "Gold Rate: inclusief 3 extra bestuurders en een tank brandstof".
Als Skip The Counter niet werkt, verwacht ik mij toch aan verwarde gezichten aan de balie....