De samenvatting van het voorafgaande .jaap1 schreef:Ik heb nog niet gekeken wat het inhoud, maar verwacht er niet veel van. I.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaring met United airlines
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Ervaring met United airlines
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Wat is dit nu Jaap? De binnenkomende United vlucht heeft een "Birdstrike" gehad. Dit zal niet de schuld van de piloot zijn geweest, maar waarschijnlijk vlogen die vogels in de weg. Je wordt op een zeer mistige dag met veel uitgevallen vluchten overgeboekt op een andere, niet bij de Alliantie van United behorende maatschappij, krijgt een flesje water én een Kitkat en komt door deze onvoorziene omstandigheden slechts 6 uur later aan op bestemming. En dan heb je ook nog het lef om te klagen? Ik kan iets in je stukje gemist hebben, maar dan hoor ik het graag.
Ik denk dat heel wat van je medepassagiers Amsterdam die dag niet eens (vliegend) hebben kunnen verlaten. Je kan niet zomaar even een hele vlucht (B767) overboeken en het iedereen naar de zin maken. Oké, je overstap in klinkt wat rommelig, maar dat is het dan ook wel.
V.w.b. je overstap daar, KLM had je echt niet meegenomen naar Toronto als je doorvlucht naar je eindbestemming niet geregeld was hoor. Je ticket is in Amsterdam "vrijgegeven" naar KLM. Zal even zoeken zijn geweest voor de dames daar, maar echt wel geregeld.
Dit kan/mag je United toch niet aanrekenen?
Ik denk dat heel wat van je medepassagiers Amsterdam die dag niet eens (vliegend) hebben kunnen verlaten. Je kan niet zomaar even een hele vlucht (B767) overboeken en het iedereen naar de zin maken. Oké, je overstap in klinkt wat rommelig, maar dat is het dan ook wel.
V.w.b. je overstap daar, KLM had je echt niet meegenomen naar Toronto als je doorvlucht naar je eindbestemming niet geregeld was hoor. Je ticket is in Amsterdam "vrijgegeven" naar KLM. Zal even zoeken zijn geweest voor de dames daar, maar echt wel geregeld.
Dit kan/mag je United toch niet aanrekenen?
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
Dat ze je over boeken vind ik niet erg. Maar waar ik zo boos over ben is dat ze tegen je zeggen dat er een stoel voor je gereserveerd is, maar dan blijken er nog 9 mensen voor je op de wachtlijst te staan zonder dat er nog een enkele stoel beschikbaar is. Zeg dan tenminste eerlijk dat je op de wachtlijst wordt gezet. Daarnaast zeiden ze bij United "de koffers volgen jullie wel" en "je hoeft ze niet op te halen in Toronto". Sprookjes! We werden dus verkeerd voorgelicht. Het ergste vind ik dat je helemaal geen informatie krijgt en dat neem ik ze wel kwalijk. Dat het om vogels in de motor ging ,hoorde wij bij toeval. De laatste keer bij problemen met een vliegtuig bij de TAP kregen wij gelijk vouchers voor drinken en en eten en informatie, Dus het kan wel.
Het personeel van United was heel verbaasd dat er geen ander vliegtuig beschikbaar was voor een extra vlucht op de volgende dag.
Water en kitkat kregen we van de KLM, van United kregen we helemaal niets. Bij de KLM zeiden ze dat United wel vaker hun problemen doorschuiven. Bij United denken ze "als je maar snelweg bent bij die balie". Ik krijg het gevoel dat we het verder zelf maar uit kunnen zoeken.
Ik snap niet waarom je zegt dat de KLM ons niet zou meenemen naar Toronto. Zij wisten toch niet dat we door moesten vliegen?
In Toronto wisten ze van niets, en de doorvlucht was met United. Dus we hadden geluk dat er op die vlucht wel plaats was.
P.S Wij hebben al meegemaakt bij United in Las Vegas dat er door technische problemen de vlucht werd gecancelled. Het voorstel was overboeken naar de volgende dag en dan op de wachtlijst voor Amsterdam. De doorvlucht word echt niet geregeld voor je. We hebben toen gezegt dat we hier niet mee akkoord gingen. Vervolgens kregen we na veel pijn en moeite een andere vlucht voor de volgende dag. Het toestel bleek half leeg te zijn.Het verbaasde ons dat ze hier zo moeilijk over deden terwijl er zoveel vrije stoelen waren..! Weg is weg bij de balie en de volgende zoekt het wel verder uit. We hebben meegemaakt dat een echtpaar met kleine kinderen uit Amsterdam in het vliegtuig uit Orlando er achter kwam dat ze voor de overstap in Washington op de wachtlijst stonden. Deze reis was een jaar van tevoren al geboekt!
Wij hebben al vaker vertragingen gehad, maar tot nu toe is United de koploper. En we hebben er jaren niet meer mee gevlogen. Wij proberen nu altijd rechtstreeks te vliegen. Wij hebben het gehad met overstappen.
Het personeel van United was heel verbaasd dat er geen ander vliegtuig beschikbaar was voor een extra vlucht op de volgende dag.
Water en kitkat kregen we van de KLM, van United kregen we helemaal niets. Bij de KLM zeiden ze dat United wel vaker hun problemen doorschuiven. Bij United denken ze "als je maar snelweg bent bij die balie". Ik krijg het gevoel dat we het verder zelf maar uit kunnen zoeken.
Ik snap niet waarom je zegt dat de KLM ons niet zou meenemen naar Toronto. Zij wisten toch niet dat we door moesten vliegen?
In Toronto wisten ze van niets, en de doorvlucht was met United. Dus we hadden geluk dat er op die vlucht wel plaats was.
P.S Wij hebben al meegemaakt bij United in Las Vegas dat er door technische problemen de vlucht werd gecancelled. Het voorstel was overboeken naar de volgende dag en dan op de wachtlijst voor Amsterdam. De doorvlucht word echt niet geregeld voor je. We hebben toen gezegt dat we hier niet mee akkoord gingen. Vervolgens kregen we na veel pijn en moeite een andere vlucht voor de volgende dag. Het toestel bleek half leeg te zijn.Het verbaasde ons dat ze hier zo moeilijk over deden terwijl er zoveel vrije stoelen waren..! Weg is weg bij de balie en de volgende zoekt het wel verder uit. We hebben meegemaakt dat een echtpaar met kleine kinderen uit Amsterdam in het vliegtuig uit Orlando er achter kwam dat ze voor de overstap in Washington op de wachtlijst stonden. Deze reis was een jaar van tevoren al geboekt!
Wij hebben al vaker vertragingen gehad, maar tot nu toe is United de koploper. En we hebben er jaren niet meer mee gevlogen. Wij proberen nu altijd rechtstreeks te vliegen. Wij hebben het gehad met overstappen.
- Ruud2004
- Amerika-expert
In je hele verhaal lees ik dat je totaal geen begrip hebt voor de "onvoorziene omstandigheid" (Birdstrike van jullie inkomende vlucht) die United vlak voor vertrek overkomt. Om dit, zo kort voor vertrek, goed te regelen is voor een Airline op een buitenstation een bijzonder lastige opgave. Denk je dat het bij een dergelijk incident bij de KLM allemaal zo lekker geregeld wordt? Forget It!
Op een dag dat het ook nog eens bijzonder mistig was en veel vluchten uitvielen, mag je echt in je handjes klappen dat je met slechts 6 uur vertraging op je bestemming bent aangekomen. Koester dit, het kon veel slechter. Dat het dan allemaal wat lastiger/ingewikkelder voor jullie is verlopen is waar, maar enig begrip voor United is op zijn plaats en die mis ik totaal.
Als je een "Endorsement" krijgt op je ticket, in dit geval naar KLM, is KLM verantwoordelijk voor je hele reis, in dit geval naar Washington. Dat is een dure oplossing (andere alliantie) voor United, maar qua service wel goed opgelost. Je kan er dan van uitgaan dat de Alliantie (Star Alliance) waartoe United behoort, echt geen mogelijkheden ziet jou dezelfde of de volgende dag op plaats van bestemming kan krijgen. KLM heeft nu eenmaal meer mogelijkheden/vluchten om jou op plaats van bestemming te krijgen. Natuurlijk wist KLM wel dat ze een doorvlucht had, je eindbestemming is immers niet Toronto. De KLM zal niet denken, "Oh vlucht naar Washington gaat niet door, we nemen ze maar mee naar Toronto" en dan zien we wel. Dat heeft echt wel in je reservering gestaan hoor, anders nemen ze je dus niet mee naar Toronto. Dat je daar met je koffers moet zeulen (bagagekarren zat daar) is ook niet gek, Toronto is een POE voor de VS en hoeft helemaal geen problemen op te leveren.
Op een dag dat het ook nog eens bijzonder mistig was en veel vluchten uitvielen, mag je echt in je handjes klappen dat je met slechts 6 uur vertraging op je bestemming bent aangekomen. Koester dit, het kon veel slechter. Dat het dan allemaal wat lastiger/ingewikkelder voor jullie is verlopen is waar, maar enig begrip voor United is op zijn plaats en die mis ik totaal.
Als je een "Endorsement" krijgt op je ticket, in dit geval naar KLM, is KLM verantwoordelijk voor je hele reis, in dit geval naar Washington. Dat is een dure oplossing (andere alliantie) voor United, maar qua service wel goed opgelost. Je kan er dan van uitgaan dat de Alliantie (Star Alliance) waartoe United behoort, echt geen mogelijkheden ziet jou dezelfde of de volgende dag op plaats van bestemming kan krijgen. KLM heeft nu eenmaal meer mogelijkheden/vluchten om jou op plaats van bestemming te krijgen. Natuurlijk wist KLM wel dat ze een doorvlucht had, je eindbestemming is immers niet Toronto. De KLM zal niet denken, "Oh vlucht naar Washington gaat niet door, we nemen ze maar mee naar Toronto" en dan zien we wel. Dat heeft echt wel in je reservering gestaan hoor, anders nemen ze je dus niet mee naar Toronto. Dat je daar met je koffers moet zeulen (bagagekarren zat daar) is ook niet gek, Toronto is een POE voor de VS en hoeft helemaal geen problemen op te leveren.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
Heb je aandelen United of werk je daar?
Ongeacht of we geluk hebben gehad, zijn er regels bij vertraging. De Grond stewardess zei dat we over tien minuten meer informatie zouden krijgen. We hebben haar daarna niet meer gezien. Ze is ergens onder gedoken, en nooit meer boven water gekomen. Er was duidelijk paniek bij het personeel van United. Wij hadden geluk dat we een van de eerste waren. We wisten ook dat de meeste vluchten naar de USA al vertrokken waren.
Waar wij van balen is dat ze ons lieten geloven dat we plaatsen hadden terwijl dit niet het geval was. Zeg dan tenminste de waarheid, dat je op de wachtlijst staat. Nee, ik heb de balen van United en hoe je ze behandelen als passagier.

Ongeacht of we geluk hebben gehad, zijn er regels bij vertraging. De Grond stewardess zei dat we over tien minuten meer informatie zouden krijgen. We hebben haar daarna niet meer gezien. Ze is ergens onder gedoken, en nooit meer boven water gekomen. Er was duidelijk paniek bij het personeel van United. Wij hadden geluk dat we een van de eerste waren. We wisten ook dat de meeste vluchten naar de USA al vertrokken waren.
Waar wij van balen is dat ze ons lieten geloven dat we plaatsen hadden terwijl dit niet het geval was. Zeg dan tenminste de waarheid, dat je op de wachtlijst staat. Nee, ik heb de balen van United en hoe je ze behandelen als passagier.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Ik heb ook al eens te maken gehad me gecancelde of vertraagde vluchten bij United en American. Bij United is dit steeds correct en vlot opgelost geweest, ik heb daar absoluut geen klagen over gehad en we waren toen zelfs met 10 mensen. Bij american was de ervaring minder en hebben we echt wel op onze strepen moeten gaan staan om een degelijke oplossing te krijgen.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- Ruud2004
- Amerika-expert
Haha, geen aandelen United (dan had ik gelijk een nieuw personal videosystem in de B767-300 laten bouwen
) en werk ook niet in de luchtvaartbranche Jaap. Zie wel (bijna dagelijks) hoe de luchtvaartbranche met zijn klanten omgaat en dat verdient soms geen schoonheidsprijs. Personeel van luchtvaartmaatschappijen is altijd zeer servicegericht, maar het moet wel mogelijk zijn! Loopt het proces vast, dan gaat de grote trukendoos open en moet je alert zijn. Zoals ik al schreef, het valt niet mee om "uit het niets" op een buitenstation een volle B767-300 om te boeken. Ik weet wat er dan allemaal staat te gebeuren en daar wordt je als medewerker van United (vaak zijn er maar twee aanwezig) niet vrolijk van. Daar heb ik dan wel begrip voor en als ik dan lees wat jullie met deze omstandigheden is overkomen denk ik, valt allemaal wel mee.

2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ik snap je reactie volledig jaap. Ik werk in de luchtvaart (neen, niet voor UA
) en laat me je 1 ding zeggen, de dingen die ze je gezegd hebben, zullen wel geklopt hebben op het moment dat ze het je vertelden. Maar ik spreek uit ervaring wanneer ik zeg dat dingen ontelbare keren per uur kunnen wijzigen, zonder dat de leidinggevende of zelfs de airline er maar enige vat op heeft. Een vliegtuigoperatie is een erg complex gebeuren (met tientallen, zoniet honderden factoren) waar de passagier zelfs het tipje van de ijsberg niet van ziet.
Ja, er zijn overal onvriendelijke en tegendraadse mensen en sommige airlines nemen inderdaad een loopje met de regels. Maar globaal gezien valt dit allemaal veel beter mee dan velen denken. Maar het is omwille van die grote fluctuaties dat passagiers gauw denken dat de airline ze "zomaar wat vertelde" om van hen af te zijn. In 99% van de gevallen is dat namelijk niet zo, maar is het te laat daar iets aan te doen.

Ja, er zijn overal onvriendelijke en tegendraadse mensen en sommige airlines nemen inderdaad een loopje met de regels. Maar globaal gezien valt dit allemaal veel beter mee dan velen denken. Maar het is omwille van die grote fluctuaties dat passagiers gauw denken dat de airline ze "zomaar wat vertelde" om van hen af te zijn. In 99% van de gevallen is dat namelijk niet zo, maar is het te laat daar iets aan te doen.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Om een lang verhaal kort te maken..
Neem contact op met United Airlines en kijk of je nog wat compensatie kunt krijgen. Zo niet, vette pech. Op een dag waar veel mensen het slechter zullen hebben gehad door de mist, ben je uiteindelijk slechts 6 uur later op bestemming gekomen. En dat onder genot van een flesje water en een kitkat
Neem contact op met United Airlines en kijk of je nog wat compensatie kunt krijgen. Zo niet, vette pech. Op een dag waar veel mensen het slechter zullen hebben gehad door de mist, ben je uiteindelijk slechts 6 uur later op bestemming gekomen. En dat onder genot van een flesje water en een kitkat

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik moet hem wel gelijk geven dat de 'manier van communiceren' soms wel zeer onbeholpen kan zijn. Natuurlijk baalt iedereen ervan dat een vlucht vertraagd of uitvalt. En als baliepersoneel sta je vaak met een paar man tegenover tientallen, zo niet honderden, mensen die chagrijnig zijn omdat hun vlucht niet doorgaat. Dan is het best lastig om constant je cool te houden.
- Thierry73
- Amerikakenner
Onze ervaringen met United zijn over het algemeen ook niet al te best
Als ik de kans krijg een andere airline te kiezen voor een niet veel hoger bedrag dan zou ik daar altijd voor gaan.
Bij United meerdere malen meegemaakt dat er geen keuze meer was in eten.
De eerste keer denk je nog van ach kan een keer gebeuren, maar bij de 3de/4de keer begint het goed vervelend te worden.
Grootste ergernis was met een vlucht vanaf Newark.
We vertrokken al veel te laat van de gate en op het moment dat we op een baan stonden werd mede gedeeld dat er werkzaamheden waren aan de andere banen en dat we rekening moesten houden met fikse vertraging.
Uiteindelijk heeft het meer dan 2 uur geduurd voor we vertrokken.
En zodra het vliegtuig van de gate was mochten er geen drankjes meer worden geschonken en deed het entertainment systeem het niet tot we op cruise hoogte waren. Serieus geen leuke grappen als je met 3 tieners vliegt.
Nog wel een klacht over ingediend per mail, maar nooit meer iets van gehoord.
Ze konden waarschijnlijk aan de vertraging niet veel doen, maar als we het hadden geweten dan hadden we extra eten en drinken ingeslagen voor de lange wacht. Of ze hadden zelf wat kunnen serveren toen ze wisten dat we niet binnen 15 minuten zouden opstijgen.
Als ik de kans krijg een andere airline te kiezen voor een niet veel hoger bedrag dan zou ik daar altijd voor gaan.
Bij United meerdere malen meegemaakt dat er geen keuze meer was in eten.
De eerste keer denk je nog van ach kan een keer gebeuren, maar bij de 3de/4de keer begint het goed vervelend te worden.
Grootste ergernis was met een vlucht vanaf Newark.
We vertrokken al veel te laat van de gate en op het moment dat we op een baan stonden werd mede gedeeld dat er werkzaamheden waren aan de andere banen en dat we rekening moesten houden met fikse vertraging.
Uiteindelijk heeft het meer dan 2 uur geduurd voor we vertrokken.
En zodra het vliegtuig van de gate was mochten er geen drankjes meer worden geschonken en deed het entertainment systeem het niet tot we op cruise hoogte waren. Serieus geen leuke grappen als je met 3 tieners vliegt.
Nog wel een klacht over ingediend per mail, maar nooit meer iets van gehoord.
Ze konden waarschijnlijk aan de vertraging niet veel doen, maar als we het hadden geweten dan hadden we extra eten en drinken ingeslagen voor de lange wacht. Of ze hadden zelf wat kunnen serveren toen ze wisten dat we niet binnen 15 minuten zouden opstijgen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Ik vlieg regelmatig, 1-2 keer per maand, en vaak intercontinentaal. Wat je hieronder beschrijft komt bij iedere airline voor, United, KLM, BA, Delta noem maar op. Heb het alleen nog niet bij Emirates en Qatar meegemaakt.
Iedereen moet het uiteindelijk voor zichzelf bepalen maar als wij op vakantie gaan vinden we United prima, met naar de US vaak veel keuze qua vertrek, overstap etc.
Entertainment is niet altijd up-to-date maar daar kun je rekening mee houden
Iedereen moet het uiteindelijk voor zichzelf bepalen maar als wij op vakantie gaan vinden we United prima, met naar de US vaak veel keuze qua vertrek, overstap etc.
Entertainment is niet altijd up-to-date maar daar kun je rekening mee houden

Vliegtuigen zijn eigenlijk net treinen. Soms zijn ze niet op tijd en mis je een aansluiting - en helaas weet de conducteur ook niet altijd wat er gaande is.
- Ruud2004
- Amerika-expert
Zo doen ze het voorkomen ja...eoms schreef:- en helaas weet de conducteur ook niet altijd wat er gaande is.

2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hey!
Ik heb vandaag een reservatie gedaan bij United Airlines, 805 euro BRU-LONDEN-SFO op 6 februari en SFO-FRANKFURT-BRU op 15 Mei!
Omdat ik momenteel geen via, mastercard heb ( is aangevraagd!), heb ik gekozen om cash te betalen.
Ik moet voor 6 december mijn betaling uitvoeren, anders word het geannuleerd. De vraag was, moet ik nu naar Brussel Airport en daar mijn betaling uitvoeren of hoe moet het? Ik begreep de instructies niet goed ( was niet goed uitgelegd en via mail staat er eigelijk ook niets deftig erover)
Iemand die me hierbij kan helpen?
Ik heb vandaag een reservatie gedaan bij United Airlines, 805 euro BRU-LONDEN-SFO op 6 februari en SFO-FRANKFURT-BRU op 15 Mei!
Omdat ik momenteel geen via, mastercard heb ( is aangevraagd!), heb ik gekozen om cash te betalen.
Ik moet voor 6 december mijn betaling uitvoeren, anders word het geannuleerd. De vraag was, moet ik nu naar Brussel Airport en daar mijn betaling uitvoeren of hoe moet het? Ik begreep de instructies niet goed ( was niet goed uitgelegd en via mail staat er eigelijk ook niets deftig erover)
Iemand die me hierbij kan helpen?
#1: 6 februari - 15 mei 2016 - California
#2: 2 Juli - 21 Juli 2017 - Arizona, Nevada, California
#3: 12 september - 22 september 2017 Miami, Florida: geannulleerd, Irma
#4: 17 April - 23 April 2018 Coachella
Heb je geen bankrekeningnummer gekregen?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik zou contact opnemen met de organisatie waar je geboekt hebt. Of laat het annuleren want de prijs vind ik redelijk hoog.
-
- Amerikafan
Ik heb het via de site zelf geboekt, dus van United airlines zelf.
We will hold this reservation until midnight Sun, 06 Dec, 2015 in Brussels, BE (BRU).
Purchase summary
1 Adult (18-64) 643.00 €
Taxes and fees 162.46 €
Total 805.46
Prijs valt toch goed mee of heb ik het mis, vorige week kon ik via american airlines voor 750 kopen, is opgelopen naar 800, op british is het zelf 1000 euro.
Het enige voorwaarde is dat ik voor 18:00 in SFO moet zijn.
Zoals hierboven vermeld denk ik dat ik in brussel moet zijn.
Als jullie nog goedkopere weten kan ik het eventueel wel annuleren ja.
We will hold this reservation until midnight Sun, 06 Dec, 2015 in Brussels, BE (BRU).
Purchase summary
1 Adult (18-64) 643.00 €
Taxes and fees 162.46 €
Total 805.46
Prijs valt toch goed mee of heb ik het mis, vorige week kon ik via american airlines voor 750 kopen, is opgelopen naar 800, op british is het zelf 1000 euro.
Het enige voorwaarde is dat ik voor 18:00 in SFO moet zijn.
Zoals hierboven vermeld denk ik dat ik in brussel moet zijn.
Als jullie nog goedkopere weten kan ik het eventueel wel annuleren ja.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Jouw voorwaarde of heb je die avond nog plannen?Het enige voorwaarde is dat ik voor 18:00 in SFO moet zijn
Meestal staat er toch wel een uitleg bij hoe je moet betalen. Als je een bankreknr zou hebben zou je het ook Online hebben over kunnen maken dus ik neem aan dat je het contant bij een bank wilt aanleveren ofzo anders snap ik het niet helemaal. Misschien bij een grenswisselkantoor?
-
- Amerikafan
Neen, ik denk dat ik moet gaan betalen op het vliegveld, daar heb je toch meestal zo balies van vliegmaatschappijen ?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht