In april zouden we misschien terug richting Amerika trekken. Ik dacht hierbij aan onderstaande trip. Hoeveel dagen zouden we hier best vooruittrekken? Zijn er dan nog plaatsen die we missen, als we deze trek doen?
Las Vegas
Capitol Reef
Moab
Arches
Canyonlands
Momument Valley
Page
Valley of Fire
Las Vegas
Feb 2006 : New York
maart 2010 : Route trip "Florida"
mei 2011: Route trip "West Kust"
januari 2012 : Orlando + Cruise Caribbean
juni 2014: route trip "Salt lake City - Seattle" + Cruise Alaska
2016?
Hoi Loesje. Mooie plannen. April lijkt me een heerlijke maand. Hoeveel tijd je ervoor uit zou moeten trekken hangt een beetje af wat je allemaal wilt doen. Ik heb wat zaken toegevoegd die wellicht interessant voor je zijn. Wat dacht je van zoiets:
1. Aankomst Las Vegas
2. Las Vegas - Valley of Fire - Snow Canyon - St George
3. St George - Kolob Canyon (andere gedeelte van Zion NP) - Bryce
4. Bryce - UT12 (een van de mooiere routes in het zuidwesten) - Torrey
5. Capitol Reef
6. Torrey - Goblin Valley SP - Moab
7. Moab (Canyonlands NP en Dead Horse Point SP)
8. Moab (Arches NP)
10. Moab - Muley Point - Moki Dugway - Gooseneck SP - Monument Valley
11. Monument Valley - Page
12. Page
13. Page - Las Vegas
14. Las Vegas
15. Las Vegas - huis
Bedankt voor je advies! Daar zitten nog leuke plekjes bij die we nog niet kenden! En Qua dagen ook wel echt te doen!
Feb 2006 : New York
maart 2010 : Route trip "Florida"
mei 2011: Route trip "West Kust"
januari 2012 : Orlando + Cruise Caribbean
juni 2014: route trip "Salt lake City - Seattle" + Cruise Alaska
2016?
Wij hebben afgelopen jaar met toevoeging van de Grand Canyon North Rim exact dezelfde route gemaakt.
Misschien heb je nog wat aan mijn routetopic waar ik ook een verslagje in heb gemaakt.
April is een fantastische maand voor het Zuidwesten. Meestal heerlijke temperaturen (wel soms bitter koude nachten) en nog heel weinig toeristen.
Dit is een ideale route voor 2 weken.
Je vindt alle plekken plus die van Mrvanilla (en nog heel wat meer) in onze blogs. Onder andere in die van april 2012/13 en 14, maar ook in december 2013 en januari 2015.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.