Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen
Momenteel schone prijzen bij Delta.com
Zojuist AMS-LAS geboekt aan 593€, van 1/8/2016 tot 29/8/2016.
Na vorige daling gemist te hebben, nu heel blij !!
Na vorige daling gemist te hebben, nu heel blij !!
Even boeking gemaakt via KLM en ook daar voor de bovenstaande data € 316,- retour met Delta.
Niet twijfelen maar gelijk boeken zou ik ook zeggen
Niet twijfelen maar gelijk boeken zou ik ook zeggen
2012 San Francisco - San Francisco ( Zuid-West)
2014 Seattle - Seattle (via Chicago)
2015 Atlanta - Atlanta (Zuidelijke staten)
2017 Las Vegas - Las Vegas
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
2014 Seattle - Seattle (via Chicago)
2015 Atlanta - Atlanta (Zuidelijke staten)
2017 Las Vegas - Las Vegas
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
@Merluza:
Is inderdaad vanaf Brussel. Amsterdam heb ik ook bekeken, maar moeten dan nog trein apart boeken. Komt dan op 2 stops en dat zien we niet zitten. Toch bedankt voor de tip!
Nu zag ik wel ook interessante prijs met klm vanaf Brussel, keigoeie vluchturen, 2 naast elkaar... Ok de prijs mag nog wat lager, maja wat als ze niet zakken hé. Het is terug via momondo.be en te boeken via travel2be. Mijn vraag is dan eens je boekt via hen, hoe zit het met de zitjes? Mag je die gratis zelf kiezen en boeken of bijbetalen of krijg je plaats toegewezen? Het is maar dat we niet in de middengang willen zitten met drie, beter met twee naast elkaar.
Is inderdaad vanaf Brussel. Amsterdam heb ik ook bekeken, maar moeten dan nog trein apart boeken. Komt dan op 2 stops en dat zien we niet zitten. Toch bedankt voor de tip!
Nu zag ik wel ook interessante prijs met klm vanaf Brussel, keigoeie vluchturen, 2 naast elkaar... Ok de prijs mag nog wat lager, maja wat als ze niet zakken hé. Het is terug via momondo.be en te boeken via travel2be. Mijn vraag is dan eens je boekt via hen, hoe zit het met de zitjes? Mag je die gratis zelf kiezen en boeken of bijbetalen of krijg je plaats toegewezen? Het is maar dat we niet in de middengang willen zitten met drie, beter met twee naast elkaar.
Lees en volg onze reisverhalen via
http://www.tj2travel.com
Bekijk onze videoverslagen via
https://www.youtube.com/user/b69051jr/
http://www.tj2travel.com
Bekijk onze videoverslagen via
https://www.youtube.com/user/b69051jr/
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Boeken mensen!
Delta heeft zijn vliegtickets NU in de aanbieding.
Ik heb zojuist bij Tix.nl voor 4 personen van 18 juli t/m 8 augustus 2016 geboekt met Delta.
AMS-LAS retour met 1 tussenstop in minneapolis voor € 586.pp
Totaal incl. Boekingskosten € 2372.
Helemaal blij

Delta heeft zijn vliegtickets NU in de aanbieding.
Ik heb zojuist bij Tix.nl voor 4 personen van 18 juli t/m 8 augustus 2016 geboekt met Delta.
AMS-LAS retour met 1 tussenstop in minneapolis voor € 586.pp
Totaal incl. Boekingskosten € 2372.
Helemaal blij

2016: Zuidwest USA
2017: Noordwest USA incl. Yellowstone
2018: Zuidoost Australië
2019: Thailand
2020: Roadtrip New York-Miami
2023: Java-Bali-Lombok
2025: Roadtrip New York-Miami
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Heb even telefonisch contact opgenomen met KLM, om toch zeker van mijn zaak te zijn.
Dit blijkt inderdaad een eenmalige actie te zijn van Delta die alleen van geldig is!
Ik heb zojuist gelijk geboekt via KLM:
2 personen vliegen met Delta, rechtstreeks.
11/4 Amsterdam - Atlanta
28/4 Atlanta - Amsterdam
Totaal: € 630,--
(€315,-- p.p.)
Een week geleden betaalde ik nog € 1160,-- voor 2 personen.
Toch even € 530,-- verdiend!
Dit blijkt inderdaad een eenmalige actie te zijn van Delta die alleen van geldig is!

11/4 Amsterdam - Atlanta
28/4 Atlanta - Amsterdam
(€315,-- p.p.)
2010: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Deep South
2019: Noord-Oost
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
GEBOEKT!! 589,- euro p.p. met gunstige vluchttijden. Totaal 3 personen inclusief boekingskosten 1769,- euro.
Hoogseizoen met Delta Airlines online
AMS-LAS 25/7/16 - LAS-AMS 22/8/16 beiden met overstap in Minneanapolis.
Hoogseizoen met Delta Airlines online
AMS-LAS 25/7/16 - LAS-AMS 22/8/16 beiden met overstap in Minneanapolis.

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Via de boekingssite krijg je je confirmatienummer bij de airline. Daar kan je je boeking opzoeken en stoelen vastleggen. Bij Delta/KLM kon ik ze voor onze vlucht naar NY gewoon gratis vastleggen.jess85 schreef: Mijn vraag is dan eens je boekt via hen, hoe zit het met de zitjes? Mag je die gratis zelf kiezen en boeken of bijbetalen of krijg je plaats toegewezen? Het is maar dat we niet in de middengang willen zitten met drie, beter met twee naast elkaar.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Helaas is het allemaal toch te mooi om waar te zijn...Celluiar schreef:Heb even telefonisch contact opgenomen met KLM, om toch zeker van mijn zaak te zijn.
Dit blijkt inderdaad een eenmalige actie te zijn van Delta die alleen van geldig is!![]()
11/4 Amsterdam - Atlanta
28/4 Atlanta - Amsterdam
(€315,-- p.p.)

Het gaat toch om een fout in het systeem en de boeking is geannuleerd.
Vreemd verhaal aangezien het eerst nog om een actie ging?!
Ik heb nu nog een optie openstaan voor € 580,-- p.p. met op de heenweg een rechtstreekse vlucht en terug 1 overstap in Newark, uitgevoerd door Delta.
Flinke domper, maar stiekem hield ik er al een beetje rekening mee.
Volgens mij is € 580,-- p.p. retour Amsterdam - Atlanta ook geen slechte prijs en denk ik dat we toch daar voor gaan.
2010: Zuidwesten
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Voor de KLM boekers; samenvatting van de KLM mailing van afgelopen week:
KLM and Air France are implementing the new seat selection model in phases within the KLM-Air France network. The change applies to seat selections made from 1 December 2015 for travel from 26 January 2016.
Selecting a regular Economy Class seat remains free of charge for all passengers during the check-in phase. Passengers who would like to select their seat prior to the check-in phase can now do so as a paid option. For you as a Flying Blue Silver member this remains free of charge.
Oftewel:
vanaf de nabije toekomst kunnen alleen Flying Blue Elite leden nog hun stoelen vooraf reserveren. Andere reizigers pas bij check-in.
Het wordt gepresenteerd als een grote verbetering van het FB programma (meer plaatskeuze voor hen), maar uiteindelijk is het onderdeel van de strategie waarbij de basis steeds smaller wordt en moet worden bijbetaald voor alle extra's. Ik heb nu (nog) FB Silver status, eens afwachten vanaf wanneer ik ook mag gaan bijbetalen voor een 2e stuk bagage, stoelkeuze, balie check-in, priority instap, etc.
KLM and Air France are implementing the new seat selection model in phases within the KLM-Air France network. The change applies to seat selections made from 1 December 2015 for travel from 26 January 2016.
Selecting a regular Economy Class seat remains free of charge for all passengers during the check-in phase. Passengers who would like to select their seat prior to the check-in phase can now do so as a paid option. For you as a Flying Blue Silver member this remains free of charge.
Oftewel:
vanaf de nabije toekomst kunnen alleen Flying Blue Elite leden nog hun stoelen vooraf reserveren. Andere reizigers pas bij check-in.
Het wordt gepresenteerd als een grote verbetering van het FB programma (meer plaatskeuze voor hen), maar uiteindelijk is het onderdeel van de strategie waarbij de basis steeds smaller wordt en moet worden bijbetaald voor alle extra's. Ik heb nu (nog) FB Silver status, eens afwachten vanaf wanneer ik ook mag gaan bijbetalen voor een 2e stuk bagage, stoelkeuze, balie check-in, priority instap, etc.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
t was te denken... Bij BA zouden wij belachelijk veel geld moeten betalen (dacht rond de 150€ pp) om op de heen/terugvlucht (4 vluchten in totaal) naar Denver de stoelen vast te leggen. Nu zou ik daar eventueel nog 20€ voor over hebben, maar geen 150.
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Langer dan 30 uur van tevoren betaald je stoelen kiezen is al bij veel meer maatschappijen aan de orde. Verbaast me niks dat KLM dit heeft doorgevoerd. Er zijn altijd wel mensen die bereid zijn daarvoor te betalen, maar over het algemeen is er 24 of 30 uur van tevoren meer dan voldoende keus.
Ik zou daar niet te lang over nadenken, dat is een uitstekende prijs!Celluiar schreef:Volgens mij is € 580,-- p.p. retour Amsterdam - Atlanta ook geen slechte prijs en denk ik dat we toch daar voor gaan.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik heb zojuist gratis, tijdens het boeken, alle vliegtuigstoelen kunnen vastleggen.
In alle vluchten voor 4 pers.
AMS-LAS retour met tussenstop in Minneapolis.
Weet niet of dat altijd zo is, of alleen bij Delta?
2016: Zuidwest USA
-
- Amerika-ontdekker
Momenteel schone prijzen bij Delta.com
Ik denk dat de aanbiedingen alweer voorbij zijn... momenteel via delta.com het dubbele van de prijs
Ik denk dat de aanbiedingen alweer voorbij zijn... momenteel via delta.com het dubbele van de prijs

-
- Amerika-ontdekker
Als je het op mij hebt
, ik boekte rond 10u.

Laatst gewijzigd door Hinko op 18 nov 2015, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
- bedeve
- Amerika-expert

Note Mod
Hierbij willen wij jullie aandacht vragen voor de manier van quoten/citeren van berichten.
Om topics aantrekkelijk leesbaar en rustig te houden verzoeken wij jullie om niet onnodig en ruimteverspillend te quoten. Houd het volgende in gedachte bij het quoten:
1. Probeer alleen de relevante informatie mee te nemen in een quote.
2. Quote alleen als je wilt refereren aan een berichtje eerder in het draadje, en niet direct op het laatste bericht.
3. Quote geen foto’s.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Passagiers die bij KLM een scherp geprijsd intercontinentaal ticket boeken in economy class, kunnen vanaf 1 december alleen nog tegen betaling een stoel uitkiezen. De wijziging geldt voor vluchten die vanaf 26 januari 2016 worden gemaakt naar bestemmingen in Azië, Latijns-Amerika en het Caribisch gebied.Frasi schreef:Voor de KLM boekers; samenvatting van de KLM mailing van afgelopen week:
Oftewel:
http://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/c ... eer-gratis
Dus Noord Amerika (nog) niet. Volgens mij wilde Delta nog niet.
Ik heb via Lufthansa ook gratis de stoelen meteen kunnen vastleggen afgelopen vrijdag tijdens het boeken.Jumping Jack schreef:Ik heb zojuist gratis, tijdens het boeken, alle vliegtuigstoelen kunnen vastleggen.
Heen Amsterdam - Toronto, uitgevoerd door Air Canada (Rechtstreeks)
Terug Los Angeles - Amsterdam, uitgevoerd door United (Overstap Chicago)
€570,- p.p.

Wij hebben afgelopen zomer uiteindelijk besloten niet BA te vliegen o.a. omdat we dan moesten betalen om al stoelen vast te leggen, we hebben toen AF/KLM gevlogen. Voor ons, met 3 kinderen, is dat gewoon belangrijk. Wederom een reden om niet meer voor KLM te kiezen. Zo jammer, altijd heel graag KLM gevlogen, zeker met de kinderen, maar het wordt steeds minder aantrekkelijk
Terug in Texas!
- bedeve
- Amerika-expert
Mooi !ralluf schreef: Ik heb via Lufthansa ook gratis de stoelen meteen kunnen vastleggen afgelopen vrijdag tijdens het boeken.
waar heb je geboekt ?
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3400 Weergaves
-
Laatste bericht door Denise131
-